Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Zoetaert

Wiet Brandt Niet

Recommended Posts

hey alle

 

ik heb hier een mooie zak wietjes liggen (soort onbekend ) , maar nu is er maar 1 probleem het spul wil gewoon niet branden .

 

hij is poederdroog en verkuimelt gemakkelijk dus nat is hij zeker niet meer .

als ik er 1 van rol dan trek de joint volledig sheef en de as die ervan komt wordt zo hard als steen.

 

weet iemand wat ik hiermee kan doen om hem toch nog rookbaar te maken .

er ligt nu al wat van deze wiet in water te curen maar ik weet niet als dit nut zal hebben .

 

iemand die mss tips geeft of iemand die weet hoe het komt dat hij niet brandt .

 

ik zou er een cake kunnen van bakken maar ik denk dat deze wiet wel eens verzwaard zou kunnen zijn met weet ik wat welke stoffen dus dat eet ik dan liever ook niet op

 

laat van jullie horen

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ik ook nog gehad

met als leuke bijkomstigheid dat de toppen naar vis roken

de as die ervan kwam was gewoon steen, alleen de tabak brandde

wat me direct deed besluiten het ganse boeltje voor de deur van diegene van wie ik het gekocht heb te dumpen

gewoon wegsmijten en zoeken naar nieuwe, want als het droog is en het rookt niet, dan is er iets grondigs fout, dus wegsmijten

khoop dat je er geen al te grote bedragen van gekocht hebt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is al een tijdje zo met de herfstweed uit De Aarden (Vlissingen). Toen ze herfstweed introduceerden was het 25 euro voor 4g lekkere grote plukken van goeie kwaliteit, maar een paar weken later kreeg je opeens kleine plukjes en leek het geen vette 4g meer, integendeel. Deze wiet brandt ook totaal niet goed en versteent op de kop van je joint. Ze hebben nu de prijs naar 20euro voor 4g verandert, wat het wel een beetje compenseert ;)

Volgens persoonlijke ervaring helpt het wel een klein beetje als je ze nog even laat drogen (weekje of zo).

Maar ik zou ook wel graag eens weten hoe het komt? :rolleyes:

 

 

 

U bent ?? Zou je zo vriendelijk willen zijn om je eigen even voor te stellen in de "Wie is Wie" sectie van het forum, zoals je is verzocht in je "Welkomsbericht"

Edited by BigButtBram

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik gok op wiet met suikerglazuur :rolleyes:.

Misschien een fototje trekken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ik ook al gehad, is gewoon verzwaarde wiet.

Noemen wij hier in de streek beton-wiet...

Omdat de as gewoon niet afvalt, zelfs in een rijdende auto (120km/u) gaat de as niet af.

Dumpen die handel en niet meer in die shop kopen.

grtz petr :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...