Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Stoned vl

12 X Unknown Onder 600watt

Recommended Posts

Hey allemaal ,

na mijn mislukte poging met de big bud en de Jack herrer mix , nu ja mislukt kheb er wel veel zaden van maja die kan ik niet :P

 

Even mijn hokkie beschrijven ,

 

Growtent 120x120x180

Lamp: 600 Watt

Afzuiging : Nog steeds niet naar gekeken hoe droot de capaciteit is :P

 

Temp lamp aan 27-28

Temp lamp uit : 20-20,5

Ph : 5,9

EC : No idea

 

Soortje is onbekend , wel heb ik de stekken gemaakt en deze staan nu 10 dgn op 18/6 en zullen vanaf morgen naar 12/12 gaan.

 

med_gallery_6955_5662_36318.jpg

 

 

Wel even vraagje ,

 

Ik merk alleen maar drievingerige bladeren op het moment , is dit normaal en wat kan eventueel de oorzaak zijn ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey man, ziet er leuk uit.

 

over die bladeren: hoe meer de planten het naar hun zin hebben, des te groter het aantal vingers (er zijn natuurlijk wel grenzen) op een blad (kan ik me herinneren). Misschien dat het temp verschil iets te groot is, probeer het wat meer naar elkaar toe te trekken. In de bloei mag het best tussen de 22 en 28 oid zitten. Meer aannemelijk lijkt me de watergifte. Heb je een tensiometer? misschien geef je (veels) te veel/weinig water, of de ec is te hoog.

 

lijkt me niet dat ze aan het strekken zijn dus de lamphoogte is goed. Je gebruikt wel gewoon groeilampen (en geen bloeilampen) neem ik aan?

 

of te weinig frisse lucht (= te kleine afzuiger)? of er lekt licht naar binnen in de donker periode (ga is gezellig in de kast kruipen als de kippen op stok gaan en kijk of er geen kieren zijn oid).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...