Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

cannabizznis

Geboeide Agent Krijgt Pistool Tegen Hoofd Gedrukt

Recommended Posts

Geboeide agent krijgt pistool tegen hoofd gedrukt(Novum) - Een politieagent is donderdag rond het middaguur in Amsterdam ernstig bedreigd. Een verdachte duwde een pistool tegen het hoofd van de agent, boeide hem en pakte zijn dienstwapen af. Dat meldt de politie vrijdag. De verdachte werd kort na de bedreiging aangehouden.

 

Agenten hielden in het Erasmuspark twee mannen aan omdat zij op een gestolen scooter reden. Toen nog twee agenten aan kwamen rijden, zette een van de twee verdachten het op een lopen. Drie van de vier dienders gingen in de achtervolging, waardoor hun collega alleen achterbleef met de andere verdachte.

 

Deze 32-jarige man zag zijn kans schoon, trok een vuurwapen en duwde dat tegen het hoofd van de agent. Daarna pakte hij het dienstpistool en de handboeien van de agent af. De diender werd met zijn eigen handboeien geboeid. Na de bedreiging liep de man een coffeeshop aan de Jan van Galenstraat binnen. Het incident vond plaats om 12.05 uur.

 

In eerste instantie werd donderdagmiddag gemeld dat de man de agenten beschoten zou hebben. Ook zouden beide verdachten daarna gezamenlijk zijn gevlucht op een scooter en later in de coffeeshop zijn aangetroffen. Deze versie van het voorval blijkt echter onjuist.

 

Toen de verdachte uit de coffeeshop naar buiten kwam, werd hij meteen aangehouden. In de coffeeshop werden twee vuurwapens gevonden waaronder het dienstwapen van de bedreigde agent. Beide wapens waren verstopt in een vaatwasser. Een 20-jarige man die in de coffeeshop zat werd ook aangehouden. Hij is na verhoor vrijgelaten.

 

De 22-jarige verdachte die er te voet vandoor ging, werd in de James Cookstraat opgepakt. Hij werd gezocht door de politie omdat hij niet was teruggekeerd naar een jeugdinrichting toen zijn verlof afliep. De man die de agent bedreigde werd gezocht voor oplichting en wederrechtelijke vrijheidsberoving. Beide verdachten hadden spullen bij zich die vaak bij overvallen worden gebruikt, meldt de politie.

 

De twee verdachten worden vrijdag voorgeleid aan de officier van justitie. De recherche onderzoekt de zaak.

 

 

bron: http://nieuws.nl.msn.com/algemeen/article....mentid=10550744

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hopelijk heeft die agent nu jarenlange trauma's.

 

Ik gun het hem

 

Uit de grond van m'n hart.

 

 

Schaapie

Share this post


Link to post
Share on other sites

een opmerking die nergesn opslaat....

 

ik ben geen fan van politie noch justitie als het gaat om dingen zoals cannabizzzz ik denk dat zij hun tijd beter kunnen besteden ....

 

bijv in moordzaken en in verkrachtiginen noem het maar op.... want hoe je het ook went of keert je hebt ze altijd wel een keer nodig!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel raar dat ze hem niet meteen de shop uit halen, hij zal nog wel een joint hebben gerookt voordat ie naar buiten wou komen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
een opmerking die nergesn opslaat....

 

ik ben geen fan van politie noch justitie als het gaat om dingen zoals cannabizzzz ik denk dat zij hun tijd beter kunnen besteden ....

 

bijv in moordzaken en in verkrachtiginen noem het maar op.... want hoe je het ook went of keert je hebt ze altijd wel een keer nodig!!!!

 

 

yeah right alsof ze dan klaar staan voor je :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

in 1ste instantie vraag ik me af hoe de politie zo dom kon zijn om 1 agent achter te laten met 'n ongeboeide verdachte die werd gezocht voor oplichting en wederrechtelijke vrijheidsberoving.

 

in 2de instantie vraag ik me dan ook weer af waar die agent z'n opleiding heeft gedaan.

tijdens zo'n opleiding zullen ze toch echt wel duidelijk maken je ten aller tijden jezelf en anderen niet in gevaar moet brengen.

als deze agent iets was overkomen was dit zowel z'n eigen stomme schuld als de schuld van z'n collega's.

 

ik zie ze ook liever niet als wel :P :P ,maar het zijn helaas ook mensen die voor hun gezin de kost verdienen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik moet hier toch wel even wat over kwijt, Justitie en Co tuurlijk ik ben er ook niet echt een fan van want in mijn hele leven waren ze er nooit als je ze echt nodig had maar om nou te zeggen terecht..... :P gaat mij een beetje te ver, het zijn en blijven ook mensen die hun werk doen.

Niemand maar dan ook niemand verdiend het om dat mee te maken terwijl je werkt stel je voor die man of vrouw waar het is overkomen heeft misschien thuis ook een gezin.......

 

In dit soort verhalen moet je je is proberen te verplaatsen in degeen zijn schoenen die het is overkomen.

 

Wat ik wel jammer vind in dit stuk tekst is dat men het woord coffeeshop iets teveel gebruikt naar mijn zin...... net of daar alleen criminelen komen had er dan horeca gelegenheid van gemaakt of iets in die trent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...