Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
LSDAFFY

Amnesia Haze Van Royal Queen Seeds

Recommended Posts

Hallo beste wietlovers,

Heeft er al iemand de amnesia haze van Royal Queen Seeds afgebloeid onder lampies??Heb die nu op 2 weken bloei staan.Maar aangezien ik geen of weinig ervaring heb met hazesoorten ben ik toch benieuwd hoe dat klaargespeeld word wat betreft de voeding.Ik geef als voeding supermix van bionova voor groei en bloei en vanaf week 5 ongeveer geef ik twee weken pk13/14, daarna twee weken spoelen en ik zit op 9 weken en de meeste soortjes zijn dan nu ook kniprijp.

De amnesia moet 12 weken bloeien,ik had gedacht ook de 5e week te beginnen met pk13/14 maar dan trager opbouwen tot aan de tiende week.Dan ook 2weken spoelen.en klaar is kees.Als er iemand meer ervaring heeft met haze soortjes dan hoor ik het graag,en zeker als er iemand de amnesia van rqs heeft afgebloeid.En zit er veel verschil tussen de amnesia van bvb soma en RQS of andere breeders

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi LSDAFFY,

 

Ik kan je geen info geven daar ik ook nog nooit Haze heb proberen te kweken. Voor mijn volgende kweek ben ik al wel aan het uitkijken naar de Amensia van RQS.

 

Maar ik heb wel een website welke alleen over het kweken van hze gaat... Klik erheen....

 

Groetjes Salasander

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...