Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jonkoman

Uitblazen In Huis??

Recommended Posts

Ik wil dus de afzuiger in een andere kamer laten uitblazen in het huis.Is dit slim of niet kwa stank/warmte?????

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat voor lamp heb je er hangen?

en wat voor afzuiger heb je?

 

 

ik persoonlijk zal het niet doen.

ik heb 400 watt in combinatie met een 330 buisafzuiger

 

en als ik me hand hou voor de slang die uitblaast dan komt er behoorlijk wat lucht uit en ook echt warme lucht.

ik zou dat niet graag in een andere kamer willen hebben.

 

ik heb trouwens een klein raampje boven een grote raam waar een plank voor zit, maar dit raam staat wel stukje open aan de buitenkant op een kier en op die plank zit een flens waar de slang opkan.

 

mvg,

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je goed rond heb gekeken op het forum had je deze vraag niet hoeven stellen.

 

het zou wel kunnen liever onder een houte vloer als je die hebt. maar als je in het huis afblaas moet jee ff wel oplette want als het echt warme lucht nog uitkomt dan kunnen ze dat nog zien. als je een langere slang hebt is de lucht ook wat koeler. en als je een carbon filter heb is stank geen probleem het neutraliseerd de wiet geur

Share this post


Link to post
Share on other sites

In huis uitblazen werkt prima, uiteraard moet de uitgeblazen lucht wel ergens (bijv. raam op een kier) heen kunnen.

Laat je niet wijs maken over damppluimen enz. want dat is lariekoek, aangezien de lucht mooi de tijd heeft om de omgevings temperatuur aan te nemen,

voordat hij naar buiten gaat. (als je normaal je voordeur open doet, komen er toch ook geen rookpluimen naar buiten :P )

 

Waar je wel op moet letten is dat je condensvorming (daarom is het niet raadzaam om onder een houten vloer te gaan uitblazen) op je ramen kunt krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@TwismG heb 7x600watt 3250m3softbox met een 2100m3(dacht ik)filter.

@BBB Waar bedoel je je krijgt condens??In de ruimte waar je uitblaast op de ramen of in het hok??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ligt er aan hoe vochtig de lucht is, die je uitblaast in de ruimte. (met 7x600w zal dat niet echt vochtig zijn).

Die wil dan nog wel eens condesvorming geven op de ramen in de ruimte waar je uitblaast.

Dit zal bij thermopane ramen nul of nauwelijks zijn, maar bij enkelglas zal dit meer zijn.

 

Vooruit voorspellen hoeveel condens, is lastig. Dit zul je gewoon moeten proberen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
),

(als je normaal je voordeur open doet, komen er toch ook geen rookpluimen naar buiten ^_^ )

 

:P :P

Nee? :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

scheelt ook weer in de verwarmingskosten voor je huis :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik blaas uit in me eigen slaap kamer terwijl het kastje in een kamer daarnaast staat. Werkt prima, volgens mij ben ik de enige in huis die de verwarming niet meer gebruikt :P

 

Me plantjes gebruiken het licht en ik de warmte ! Wat wil je nog meer :P

 

Baksteen !

Share this post


Link to post
Share on other sites
:P ^_^

Nee? :(

 

hahaha :( , doet me denken aan zon kampeer weekendje.

zaten we in een tentje kwamen er mensen langslopen zo van

 

WTF er komt rookt uit dat tentje!!

 

geniale tijden :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...