Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
BrownieDrugs

3x Jackberry, 2 Amnesia, (250watt, 60x60x140)

Recommended Posts

Ik heb een paar dagen geleden mijn Jackberries ontvangen, zoals ik zei in mijn andere verslag ''10x Sannie's Jack 600watt cooltube'' komt er van de Jackberries ook een verslagje :(

 

Mijn setup:

 

Philips SonT+ HPS 250watt

Darkroom DR60 60x60x140

325m3 4 standen Buisventilator

225m3 CAN filter

2 Pc fannetjes voor circulatie

Plagron light mix

20x20x20 potjes

Plagron voeding

 

Foto's zeggen meer dan woorden

In de gripzak

gallery_18354_6592_948847.jpg

 

Buisventilator, sorry BBB weer geen relais :P

gallery_18354_6592_239954.jpg

 

De lamp, growshop.wietforum was zo aardig maar 1 Easy Roller te leveren.. :P

gallery_18354_6592_890313.jpg

 

De plantjes, rechts heb ik een buis met gaatjes en een fan erin die van buiten afzuigt en verse lucht inblaast

med_gallery_18354_6592_982407.jpg

 

het geheel

gallery_18354_6592_356140.jpg

 

^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

He amigo,mooie opzet....ga je zeker volgen!! :P

Klote dat je maar 1 easyroller heb......zo is het moeilijk om je lamp recht te hangen,zeker met je snoer eraan!!

Succes....

Grow ze.... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx :P Ik heb nu een touwtje aan de kap en aan zon buis van het frame gemaakt om hem recht te houden, dat wil wel lukken :P alleen idd een beetje jammer van die ene easy roller

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even een zw/wit zeiltje knippen voor over je aarde te leggen.

Jackberry is een te gek soortje

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie dat je luikjes aan de onderkant van de tent hebt opengezet.

Let je op dat op die manier ook licht kan binnenkomen??

Dit kan je alleen doen als je een verduisterde kamer hebt.

Let op vals licht zorgt ervoor dat ze niet in de bloei gaan.

 

veel succes verder

 

Doc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Even een zw/wit zeiltje knippen voor over je aarde te leggen.

Ik ben er naar op zoek, alleen bij de growshop hebben ze alleen hele grote rollen waar ik niks aan heb :P

 

Let je op dat op die manier ook licht kan binnenkomen??

Ik heb er al 1 kweekje mee gedraait, toen ging alles goed, ik heb de tent in een hoek van de kamer staan met een halve cm speling, dus er komt geen licht binnen.

Overdag is het licht uit en is het zo goed als verduisterd (gordijnen) ^_^ .

 

Zou dat van die Easyrollers wel even laten weten..

Verder een leuke opzet hoe zit het met relais?

Ik heb het laten weten, ik kreeg de volgende reactie terug

 

Beste ......,

Dat is inderdaad vervelend om te horen en de vorige eigenaar heeft er inderdaad nog al een “zooitje” van gemaakt en dan druk ik me heel zachtjes uit…..

Ik kan het helaas niet meer allemaal nagaan wat hij heeft gedaan of juist nog erger niet heeft gedaan.

Ik kan je in de toekomst alleen beloven dat het beter gaat worden.

Met vriendelijke groet,

Frans

 

dus die easy roller kan ik op mijn buik schrijven.. :P

 

Dankje :( relais komt eraan

Share this post


Link to post
Share on other sites

FF een kleine update

 

Ik heb vandaag de plantjes op 12/12 gezet, ik heb de hoogte niet mee (1,40m) dus ik kan ze geen lange groeitijd geven

Alles gaat ze gangetje, alleen de hygro/thermo meter tripte em, hij geeft LL aan :P ik las ergens dat dat ''Low Lulhannes'' zou betekenen.. ^_^ Dat zou opzich best wel eens kunnen het is inderdaad wel redelijk droog in de tent dus daar moet ik even wat aan doen, ik weet alleen niet of ik water kan sprayen? verbranden de bladeren dan niet in het licht?

gallery_18354_6637_293418.jpg

 

Daarna in 1e deze weergave.. :P

gallery_18354_6637_72726.jpg

 

Ik wilde de lamp wat lager hangen, toen die in 1x hevig begon te knipperen en vreemde geluiden begon te maken, dus uit voorzorg maar even uitgezet en alles nagekeken.. kon ik gelijk even een paar foto's schieten

gallery_18354_6637_1128434.jpg

gallery_18354_6637_777486.jpg

Jack berry & Amnesia :(

gallery_18354_6637_1065974.jpg

 

toen ik hem daarna weer aan deed was er niks aan de hand.. pretty odd..

Dat was em weer

GR

~~Brownie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit Brownie! Die hygrometer die je hebt is gewoon crap, heb ook zo'n ding gehad en ze zijn misschien goedkoop maar meten doen ze verrekte slecht! Succes met je grow man!

 

Gr. BleZZzZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal! :P

 

Het leek me al eerder meerdere keren tijd voor een update maar het kwam er maar niet van er zat iedere keer wel weer iets tegen waardoor ik geen foto's kon schieten.

Anyway, vandaag is na 77 dagen 12/12, waarvan ong. 60 dagen zichtbare bloei, het moment aangebroken dat de Jackberries maar eens kennis moesten gaan maken met de schaar. :P

 

Dat was de bedoeling iig, alleen dat werden uiteindelijk toch de vingers, want de schaar bleek spoorloos te zijn verdwenen :D dus de topjes moeten nog enigzins worden gefinetuned, voor de rest niks aan het handje, tot ik erachter kwam dat ik met mijn stonede kop de camera was vergeten :lol: , dus helaas heb ik met een mobiel (3.2mp) plaatjes moeten schieten ik heb nog niet alle foto's, daardoor heb ik nu geen foto's van de plant in zijn geheel maar zodra ik die heb zal ik ze nog posten :P

 

Er stonden 3 Jackberries (waarvan 1 groen en 2 paars) en 2 Amnesia Haze, de Jackberries zijn nu om en de Amnesia staat nog die heeft nog wel een maandje te gaan.

 

nou here we go

1 van de 2 paarse JB

gallery_18354_6637_208338.jpg

gallery_18354_6637_727981.jpg

gallery_18354_6637_354936.jpg

gallery_18354_6637_311703.jpg

 

Aan kristallen iig geen gebrek ;) en geur ook niet trouwens echt een heerlijke berry achtige lucht

gallery_18354_6637_775208.jpg

gallery_18354_6637_68491.jpg

 

Wat geknipte/geplukte JB :D

gallery_18354_6637_1273281.jpg

gallery_18354_6637_312645.jpg

 

Dan de hoofdtop van de groene JB

gallery_18354_6637_68885.jpg

gallery_18354_6637_525468.jpg

 

Dan de 2 Amnesia's, heb niet echt duidelijke foto's maar die komen nog wel, je krijgt iig een beetje een indruk hoe ze erbij staan, zoals je ziet kunnen ze ook nog wel ff ze hebbe pas 10% bruine haartjes, ze stinken echt onwijs maar wel lekker :P

gallery_18354_6637_216401.jpg

gallery_18354_6637_10530.jpg

 

de laatste is iets verder in de bloei, maak me verder niet druk om, zoals je kunt zien worden het ongetwijfeld 2 dikke palen :P , ze staan nu met zn tweetjes onder de 250watt en dat zal nog wel even zo blijven, het natgewicht is zon 200gram van deze 3 jackberries, (2 hadden in principe nog wel een weekje gekund) dus ik ga uit van zon 40 gram droog, ik hoop dat de amnezen dat nog aardig wat op gaan krikken, maar dat gaan we meemaken! volgende week nieuwe foto's, see you then

 

Grtz Brownie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ziet er potent uit die berry! Daar ga je van genieten, leg het maar een maadje weg om te curen :P

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

eej browiedurgs!

 

Hoe is je resultaat uiteindelijk geworden???

Hoe kom je uit met de ruimte in zo'n DR60?

Je zegt dat je ze niet al te lang hebt laten groeien, maar was dat uiteindelijk ook echt nodig of had je ana het eind van de run toch nog wel wat hoogte over? (sorry als het op de foto's te zien is, ik kan die helaas niet zien hier xD )

 

die paarse ziet er trouwens super vet uit!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Delcasa,

Ik heb het niet meer gewogen erna maar de opbrengst was mager, maar wel heel lekker! uiteindelijk had ik nog zon 30 a 40cm ruimte over dus je zou in principe gewoon 2 weken voorgroei kunnen doen miss langer.. ze blijven heel klein, bij mij hadden ze maar 4 of 5 dagen voorgegroeid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...