Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
IreZumi1

Undercover In Nederland Wiethandel En Growshops Topic

Recommended Posts

Volgende week gaat under cover in nederland de wiethandel bloot leggen op tv :P :P ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oei :P Misschien heeft ie hier ook wel rondgesnuffeld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ries

wie weet? :P

 

 

 

ik denk dat je niet vrolijk van die uitzending word.

 

we worden VAST in het kwade daglicht gezet!

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach dat kleine beetje :P ....

 

zal wel spannend worden zijn vorige aflevering belande in de tweede kamer : hahaha

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja indd ,maar daar worden we niet vrolijk van toch :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zal zeker geen positief beeld van kwekers opleveren. :P

Waarschijnlijk een paar hele! groote stroom aftappende jongens :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

en op welke televisiezenders gaan ze dit uitzenden ?

 

weet iemand dit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit gaat idd op SBS6 uitgezonden worden, ik vindt Undercover In Nederland altijd wel interessant. Alleen ben ik zelf enigszins bang dat er alleen maar negatieve dingen aan bod gaan komen, ach goed we zullen volgende week zien wat er aan bod komt. Undercover In Nederland wordt uitgezonden op Zondagavond op SBS6 om 21:30.

 

 

Met Vriendelijke Groet Lloyd Banks

Share this post


Link to post
Share on other sites

niemand die toevallig iets geks meegemaakt afgelopen tijd?

hopelijk gaat iedereen hier vrijuit.

 

ik ga zeker kijken maar hoop niet dat dit veel gevolgen gaat hebben.

denk dat het meer om de verkoop gaat dan om het kweken.

 

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb wel 2 rare snuiters hier gehad die al mn ouwe spullen kwamen halen.

over de prijs werd niet gepraat en alles werd netjes betaald.

Ze zagen er een beetje TE burgelijk uit als je het mij vraagt.

 

 

Ik heb niets illegaals gedaan gelukkig.

Ze vroegen of ik ook nog aan wat anders kon komen.

hier op heb ik nee gezegt.

 

Ben zeer benieuwd naar de uitzending....

Share this post


Link to post
Share on other sites

De uitzendingen van Alberto Stegeman zijn altijd indrukwekkend en maken vaak veel los bij de politiek.

Ik ben benieuwd.. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zolang hij Joldersma (CDA) niet haar zegje komt doen aan het einde van het programma vind ik het best!

Share this post


Link to post
Share on other sites

kunnen we die afleveringen daarna nog via internet terug zien ???

want de belgen hebben deze televisiezender niet !!!

zou dit toch eens willen zien die uitzendingen , bij ons op tv is dit meestal in TELEFACTS TE ZIEN

Share this post


Link to post
Share on other sites

De T****g...not again, het is al zo moeilijk om een paar plantjes te hebben en die stegemans maakt er nog een undercover prog van ook. ik emigreer heel snel denk ik, maar nergens wordt het gedoogd dus in een ander land heb je nog grotere prob tenzij je het goed doet hea?:P haha

 

groetjes hoop dat niemand hier op tv komt.

 

 

RZR

Share this post


Link to post
Share on other sites

hellrazor, spanje heeft ook een mooi gedoogbeleid, of een beperkte legalisatie, je mag er allesinds kweken :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan erop rekenen dat die gast zijn onderzoek van te voren goed gedaan heeft, dus hier zal ie ook wel rond geneusd hebben. Hopelijk dat ie dan ook op zijn minst melding maakt dat er ook een hobbykant aan kweken zit. Maar dikke kans dat het zo spectaculair en suggestief mogelijk is gemonteerd. Ja wat wil je van de campingzender.

 

Kan iemand zich nog die serie "probleemwijken" herinneren? Ik woon in zon wijk die toen ook gefilmd was. Wat was dat een onzin zeg, tuurlijk zijn er wat problemen, maar hoe ze op tv uitpakken... dan lijkt het wel of je in een ghetto in de bronx leeft. Zo zal het ook wel gaan met de aflevering over onze hobby. Je krijgt alleen de uitwassen te zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ga ik zeker kijken !

 

Dat ze aan kilo's wiet kunnen komen, verzwaarde troep, een growshop die alles aan sluit en regelt & een shop die alles koop is te begrijpen. Maar dat ze ook echt op een wietplantage komen lijkt me sterk. Welke idioot gaat zijn/haar wiet plantage laten zien aan iemand die hij/zij niet eens goed kent... Ben benieuwd.

 

Baksteen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

joldersma verdient een spuitje

Share this post


Link to post
Share on other sites

mij benieuwen :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsjah, een uitzending als dit kan heel veel uitmaken voor het algemeen beeld van de burger. Ook de niet voor zichzelf nadenkende politici laten zich makkelijk door dit soort pulp beinvloeden.

 

Let straks goed op het woordgebruik. Als men het heeft over criminele henneptelers en criminele winsten dan zitten hier echt een paar rotzakken achter... Als je constant dat soort krachttermen gebruikt krijgen kijkers vanzelf een antipathie. Die antipathie zetten ze daarna om in een "tegen". Zo'n argumentloze mening.

 

Ik kan weinig respect op brengen voor programmamakers welke niets nieuws aan het licht brengen. Okee er wordt gehandeld, nou en, dat wisten we al. Ja het is makkelijk om wiet te kopen, ook een kilo... Maar een vat bier haal je toch ook zo ? Beiden worden legaal aangeboden aan de burger boven een bepaalde leeftijd...

 

Okee, er worden mensen rijk van wiet, hoe komt dat ? Door mensen die de overheid het beleid laten afkneipen middels een belachelijk slechte documantaire waardoor de prijs stijgt en het aantrekkelijker wordt om te kweken.

 

Stelling1: Een strenger beleid zorgt voor ontmoediging van hobbyisten en dus een stimulatie van broodkwekers, de prijzen zullen door een hetere adem in de nek stijgen waardoor het aantrekkelijker wordt voor "criminelen".

 

Stelling2: Volledig gelegaliseerd zou de overheid naar alle waarschijnlijkheid een ontmoedigingspremie gaan heffen, een zogenaamde accijns. Waardoor de prijzen hoog blijven. Coffeeshops mogen zoveel verkopen als zij kunnen dus worden dat commercieele toko's. De overheid gaat wiet kweken in smaak A & B en misschien met kerst nog een extra smaak. Een THC percentage van lager dan 14% beschermd de burger. Thuiskwekers worden opgepakt middels belastingontduiking/fraude.

 

De negatieve kanten van 2 verbodsstutussen... Gewoon een idee.

 

Wat mij betreft mag het wel zo blijven als het is, misschien het volk wat bewuster maken.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb wel een raar pm tje gehad van iemand die ik niet kende!!! :rolleyes:

Wilde een redelijke grote kwekerij opzetten en of ik wilde gaan begeleiden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben benieuwd

we zullen het vanavond zien

 

kees hoe jij die stelling uit legt zo had ik het nog nooit bekeken

maar je hebt gelijk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb wel een raar pm tje gehad van iemand die ik niet kende!!! :rolleyes:

Wilde een redelijke grote kwekerij opzetten en of ik wilde gaan begeleiden.

 

 

krijg ik ook wel is ,zelfs van redelijk bekende leden ;) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...