Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

keesie123

Hoe Ziet Het Eruit In 2010?

Recommended Posts

als ik de politieke voornemens lees dan

zou ik alvast maar gaan hamsteren bij de

growshop.

 

Of het Wietforum nog zal bestaan daar heb ik gerede twijfel over.

Geen advertenties meer, hosten in Rusland het gaat echt underground.

 

Ik adviseer iedereen om te beginnen deze site alleen via een proxy te benaderen.

 

Het wordt een heksenjacht op de kwekers en zeker die met meer dan 4 plantjes

kweken.

 

Ik ben over het algemeen niet somber maar ik zie het heel zwart in.

 

 

Regards

 

KC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als iedereen geschaakt zal worden.

Dan word de staats pot ook niet meer gespekt worden dus denk dat het nog wel mee valt.

En daarbij heb ze niet thuis staan dus word goed zoeken lol;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben over het algemeen niet somber maar ik zie het heel zwart in.

 

WietForum heeft ook al stappen ondernomen om minder in the picture te komen. Weghalen van de in/verkoop sectie, we hameren extra op de leeftijd, leeftijd gaat naar 18+ en de kans is groot dat we binnenkort via een secure http hierheen kunnen surfen. Wat wil je nog meer ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik zou willen Mikeh !!

Paar Miljoen , nieuwe Volvo, kleiner piemeltje en elke dag zon

maar dat zal ik zelf wel weer moeten regelen , vermoed ik

 

Buble

PS , als je nou zorgt dat je binnen het gedoogbeleid kweekt ,dan heb je toch niks te vrezen

Share this post


Link to post
Share on other sites
als je nou zorgt dat je binnen het gedoogbeleid kweekt ,dan heb je toch niks te vrezen

 

dan houden we nog alleen een outdoor sectie over :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach mensen don 't worry ... dan gaan we met zijn alleen lekker aan een taakstraf of we houden kleine meetings in de cel ????

 

wat wil je nog meer een thee kokertje heb je derr immers al :P zal vast zijn vaart niet lopen ...\

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stemmingmakerij.

Vuurwerk mag je niet zelf fabriceren: website.

Brommers en scooters mag je niet opvoeren: website.

Hacken mag niet: websites

Films en muziek downloaden....

Zo kan ik nog wel even doorgaan.

Zoals mikeh aangeeft zijn de potentiële angels al verwijderd en is het delen van informatie niet verboden. Ieder lid is zelf verantwoordelijk voor de inhoud van zijn/haar topic en besef dat de informatie over IP nummers niet zonder gerechtelijk bevel vrijgegeven wordt.

Nederland is numero uno om de wereld aan te spreken in verband met mensenrechten dus ze zullen hun vingers niet snel willen verbranden aan een informatieve site, het risico lopend veroordeeld te worden door internationale organisaties.

Daarbij komt dat op WietForum veiligheid voorop staat, hetgeen ook een factor van betekenis kan zijn voor beleidsmakers.

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om me bij Suffie63 aan te sluiten, ik ben namelijk ook van mening dat je als veilig werkende en stroombetalende hobby-ist nergens bang voor hoeft te zijn. Ga je echter op de stroomaftap en de 'ik denk dat het met een kroonsteentje en een Gamma klokkie ook wel goed zal komen' toer dan zullen ze minder blij met je zijn. Maar zelfs dan zullen ze je nog niet via het forum opsporen. Je geeft echter op die manier wel een verkeerd beeld naar de samenleving! Dus kweek gewoon veilig en eerlijk en wie weet verdwijnt de 'illegale' teelt wel ooit van de prioriteitenlijst van onze blauwe vrienden...... :P

 

Grtz Underground.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stemmingmakerij.

Vuurwerk mag je niet zelf fabriceren: website.

Brommers en scooters mag je niet opvoeren: website.

Hacken mag niet: websites

Films en muziek downloaden....

Zo kan ik nog wel even doorgaan

 

 

Stemmingmakerij? dan denk ik dat je het nog niet helemaal

begrepen hebt. Ik zou toch maar eens met een jurist gaan praten

want als ik het zo lees (dat growshops voorportalen zijn voor de georganiseerde

criminele cannabisteelt) dan valt deze elke growshop hieronder en

kan de wetgever een breed scala aan onderwerpen vinden die

als voorbereiding handelen kunnen worden aangemerkt.

Nou dan is het wietforum binnen de korte keren aan de beurt.

Maar we zullen zien, doe maar net of er niets aan het gebeuren is.

 

Regards

KC

 

 

PS Surf by Proxy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gebruik de zoekfunctie eens. Dit soort paniek berichten komen zo eens in de 2 maanden bovendrijven. Ik kan je verzekeren dat de privacy van de leden voorop staat binnen het MOD team. Maatregelen worden getroffen zodra de situatie verandert, zie het 18+ verhaal en bijvoorbeeld het verwijderen/sluiten van topics die over handel gaan.

By proxy surfen is overigens valse zekerheid !

Mensen die echt paranoïde worden van dit soort broodje aap verhalen adviseren we dan ook hun heil elders te zoeken.

Houd het forum gezellig en bespreek feiten, roddelen kun je beter op stand doen, waar ik overigens een lifetime ban heb.

Maak je geen zorgen over de communicatie met juristen. De sluiting van de koop/verkoop afdeling, de aanpassing van de forum regels en de 18+ regel zijn

het gevolg van ingewonnen juridisch advies.

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites
dit soort broodje aap verhalen

 

Daaruit blijkt voor mij dat het hier niet begrepen wordt, maar zoals aangegeven;

doe maar alsof er niets aan de hand is.

 

Regards

KC

Share this post


Link to post
Share on other sites

I rest my case.

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Daaruit blijkt voor mij dat het hier niet begrepen wordt, maar zoals aangegeven;

doe maar alsof er niets aan de hand is.

 

Regards

KC

 

Kunt u ons uitgebreid uitleggen wat er aan de hand is ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

He Kees ik zou maar niets meer zeggen hoor :P

je weet maar nooit wie er mee kijkt :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zat toestraks in de trein en lag er een krant voor me waar bovenaan met koeienletters geschreven stond:

 

''Coffeeshops Roosendaal en Bergen op Zoom sluiten deuren.''

 

Had het al op het nieuws gezien maar toch maar even gelezen,..

 

In mijn ogen verplaatsen ze zo het probleem. en dat dat ze dat nu

De heer Leers heeft dit al diverse malen aangekondigd maar iedereen heeft opeens iets aan de oren.

 

Mij treft dit verder niet gezien de vraag naar het product blijft..

Alleen vervelend voor de mensen die er vaste klant waren.

 

Als het gelegaliseert wordt ben ik minder blij, van mij kan het blijven als het nu is :P

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ze in bergen op zoom en roosendaal van plan zijn vind ik ook niet zo slim.

 

Mensen die er nu in handelen gaan er niet mee stoppen lijkt me.. in de shop heb je nog enige vorm van controle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb standaard een sporttas in de gang staan met schone kleren en tandeborstel en in me auto een 20 liter water jerrican voor het geval dat dit soort berichten uit komen

Laatst las ik in de krant dat de werteld verging ,wat was het ook alweer 22 of 23 september ???!!!

 

Sindsdien staat mijn leven stil

 

want het kan elk moment voor bij zijn , het leven zoals wij dit kennen

Ben wel benieuwd hoe het er aan toe gaat in het hier namaals , dus als Nederland geen gedoogbeleid meer heeft en je weer naar Jamaica moet om te roken , zal iedereen weer ondergronds gaan ?

1 tip van mij dan , pak niet de N/Z lijn

 

Buble :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

En toch denk ik ook dat die wannabee W (Bush) Balkenende en de overige christelijke partijen niet te lang aan de macht moeten blijven.'

Want dan kunnen ze weleens doorslaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

C.D.A. = Calvinistisch Dictoriaal Appel, voor het zingen de kerk uitgaan!!! :P

 

Nederland gaat langzamerhand op Tortuga lijken!!! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is er gevaarlijker dan mensen met macht? Mensen met macht en overtuiging. Ik vind het nazi's. Balkenende, politie en ander (semi christelijk) wets-tuig. Als ik het eerlijk en veilig doe zal ik het verdedigen, indien nodig met een flink potje whoop-ass. De wet is aan hun kant, maar het recht aan mijn kant. En dat is mijn overtuiging. BTW, laat de overheid maar proberen te vinden waar dit bericht vandaan komt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me vader zei altijd als het je hier niet bevalt dan ga je toch weg

Wat houdt jullie tegen ?

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Buble : Voor velen zijn vrienden en familie een heel belangrijke reden om te blijven! Ik denk dat je onder het huidige vijandige beleid hier, beter een klein huisje kunt kopen in spanje, een lowbudget jobje zoeken en zoveel wiet verbouwen als je maar kan. Lekker in je kleine hacienda lurkend aan je joint bij een zonsondergang van 25graden meimeren over de belachelijke politieke situatie in Nederland :P

 

i know i would want to :P

 

Domi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk, er gaan stemmen op om het hele gedoogbeleid van Europa op 1 lijn te krijgen. Dus ofwel alle landen krijgen NL-beleid OFFFFF (veel waarschijnlijker) soft- en harddrugs gaan weer op 1 grote hoop en worden allemaal illegaal.

 

Hoe je het ook wendt of keert, vroeg of laat zal cannabis, door het gebeuren Europa, illegaal worden. Neemt niet weg dat de prioriteit van de overheid/politie in NL voorlopig niet bij de kleine thuiskwekers zal liggen. Ook zullen mensen die een blowtje willen roken veeeeeel eerder overstappen op een andere drug, die hun straatdealer toevallig ook kan leveren. Neemt niet weg dat de situatie die er nu in NL is, te vaag is.

 

Gedoogbeleid is maar zo'n halfslachtige wetgeving. Maaarrrrr, als NL cannabis zou toestaan, krijgen ze heel europa over zich heen, bij verbieden worden zelfs niet gebruikers onder de NL-bevolking actief. Onder het motto: de overheid mengt zich ook overal in.

 

Conclusie: geniet van hoe het nu is en van je eigen, biologisch gekweekte wietje!

 

Als iemand het met mijn mening niet eens is, hoor ik het graag. Zo zie ik het toevallig maar. Hoop dat ik het fout heb.

 

Groetsels

 

EmTee

 

PS.: @ electricaldomi: ik wil ook zo'n hacienda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het zo ver komt..

 

wil ik binnekort zeker zaadjes kopen waarmee ik de rest van me leven zoet ben

als het dus in beslag wordt genomen, gelijk nieuwe heb

en elke keer oogsten meteen nieuwes

 

WEED!! :P

 

 

WEED010

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...