Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cannabisme

Plant Met The Syndrome Of Down

Recommended Posts

beste mensen,

 

Ik ben momenteel bezig met mijn tweede kweek vanuit zaad (big bud)in een darkroom tent. 7 vrouwlijke zijn er overgebeleven. Waarvan 1 achterblijver was, deze heb ik in het midden geplaatst waarna hij niet meer te stoppen was. Buigen was geen plek meer voor. Hij lijkt ook 1 week achter te lopen op de rest kwa toppen vorming. Stam is op anderhalvemeter nog zeer dik Hij is nu denk 1,75 meter. Heeft iemand dit wellis meegemaakt ? zou die iets mannelijks hebben. Worden het dikke toppen of juist nadelig voor de rest.

 

Voorgroei: 2,5 week

Bloei: 4 weken

Ec ph: niet aangepast

 

med_gallery_4342_6605_371201.jpg

 

med_gallery_4342_6605_1435687.jpg

 

med_gallery_4342_6605_1055006.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo in het midden zorgt ze er wel voor dat je andere dames minder licht krijgen

 

das minder

 

De beste oplossing weet ik niet

 

mischien haar wat aan de zijkant zetten

 

Succes

 

Laters Da Dende

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is het mooie van zaad die zijn niet allemaal gelijk, de ééne reageert op water heel anders dan de ander

Gewoon de hegge schaar er in of in een hoekje plaatsen

mannen laten zich meestal eerder zien dan vrouwen

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites
beste mensen,

 

Ik ben momenteel bezig met mijn tweede kweek vanuit zaad (big bud)in een darkroom tent. 7 vrouwlijke zijn er overgebeleven. Waarvan 1 achterblijver was, deze heb ik in het midden geplaatst waarna hij niet meer te stoppen was. Buigen was geen plek meer voor. Hij lijkt ook 1 week achter te lopen op de rest kwa toppen vorming. Stam is op anderhalvemeter nog zeer dik Hij is nu denk 1,75 meter. Heeft iemand dit wellis meegemaakt ? zou die iets mannelijks hebben. Worden het dikke toppen of juist nadelig voor de rest.

 

Voorgroei: 2,5 week

Bloei: 4 weken

Ec ph: niet aangepast

 

Kan je geen gaas tegen de achterkant aanzetten en de plant daarlangs laten groeien?

dan moet je alles vast wel weer in het licht kunnen krijgen.

Het zal wel even knutselen worden :-)

 

Als dat niks word dan zou ik zelf de schaar pakken en haar goed onderhanden nemen.

groeten dvs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga de plant zo snel mogelijk vanuit het midden naar de buitenkant plaatsen. Ik heb nog wel gaas liggen, ik ga eerst kijken hoe het verplaatsen naar de buitenkant gaat. Ik geef ze overigens zeer veel pk 13/14 voeding rond de 20 ml per 10 liter. en ze verbruiken zo een 7 liter op een dag. Hangt links achter in tent een luchtontvochtiger om het op 40% te houden. Ik ben benieuwd hoe toppen zich gaan vormen. Foto's volgen

 

Voeding:

 

20 ml pk 13/14 vanaf 1 week bloei( expiriment)

50 ml canna bloeivoeding

Share this post


Link to post
Share on other sites

20ml pk vanaf de eerste dag bloei :smoke :o ;) ;)

ben benieuwd hoe lang je ze groen houd....

 

ik zal dit zeker blijven volgen

 

Greetzzzz

Unwanted :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

unwanted ik bedoelde vanaf 7 dagen op 12/12. Dus ze krijgen het nu al ong 3,5 week en symptomen zijn al drie weken, helemaal in de punt van het blad bruin ( bijna niet te zien) voor derest , zonder ph aan te passen zien ze er mooi groen uit.

 

dit is het uiteindelijk geworden, begint op een oerwoud in de tent te lijken, ben benieuwd hoe de planten zich gaan aanpassen

 

(iphone foto's)

 

med_gallery_4342_6605_327047.jpg

 

med_gallery_4342_6605_181641.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...