Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Kaya

Hallo Hier!!!

Recommended Posts

Guest elmanito

Halve arm der wet, voor je het weet is het uit met de pret! :smoke

Filmpje wel kijken hoor, kan je gelijk zien hoe onze democratie in elkaar zit. :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

stel

je kind wordt onvoerd/dood gevonden/verkracht/neer geslagen/ingezet voor kinderprostitutie

de zogenoemde pig/cop/jood/flik/neus/klootzak lost de zaak op zijn het dan nog steeds zulke vervelende mensen????

 

JA BEN WEL EENS OP HET BURO GEWEEST OM HULP MAAR WERD MAAR WERD NOOIT ZO GEHOLPEN ZO ALS HET MOEST ZO HEB ME NAAR GOD GERICHT EN GEZWOREN

DAT IK VAN AF DIE DAG ALTIJD MIJN EIGEN RECHTER BEN MIJ HEEL GROOT OUTLAW OP DE BUIK LATEN ZETTEN

EN ECHT VAAK TOT EEN GEVECHT GEKOMEN IS MET DE BLAUWE PET EN ER HEEL WAT TIJD DOOR GEBRACHT

NU BEN IK INMIDELS VADER VAN 2 KIDS EN WAT RUSTIGER AAND WORDEN BEN MAAR OEF ALLES WAT MET DE WET TE MAKEN HEEFT

NEE DANK U

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus een autoberger heeft een halve arm der wet?

 

Takel je dan met rechts of links?

 

 

Gerard.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van mijn kant : welkom Kaya !

Ik begrijp helemaal wat je schrijft dat je een verschil maakt tussen een klein kwekertje en een gigakweker.

Er zijn zat mensen die fulltime werken voor 1150 euro per maand. Met de vaste lasten, kinderen en een autootje voor de deur is dat niet echt luxe.

Dan is het erg leuk als je met een klein kastje op zolder er per jaar zo'n 3000 euro bij kan verdienen. ( ik noem maar een bedrag hoor). Kunnen de kinderen ook eens naar Slagharen en je vrouw eens een leuke jurk.

Hoef je geen geld te lenen als je uitlaat eraf gerot is en hoef je niet zwetend bij de pinautomaat te staan of er nog wel geld is voor de boodschappen.

Met grote kwekerijen heb ik overigens ook geen moeite, machtig mooi om te zien! Maar ja, ik kom uit een rozenkweekfamilie, dus het zit me een beetje in het bloed.

Leuk dat je er bent.

 

Groet, Wiedewiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind je jezelf als autoberger zo belangrijk dat je het een 'halve arm der wet' gaat noemen ?

 

Dus je geeft toe dat je wel probeert om een hele arm te zijn, maar eigenlijk niet over de capaciteiten beschikt en je dus maar auto's bent beginnen bergen, en het hierdoor maar een 'halve arm' noemt..?

 

Je typt iig wel als een autoberger

 

Blow ze :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe maak je je wereld klein en zorg je er voor dat enig begrip voor cannabisgebruik binnen die contouren blijft? De deur wordt soms bij voorbaat dicht gegooid zonder te weten wie er dan wel aanbelt. Het woord ambtenaar kan al een doorn in het oog zijn terwijl juist op dat vlak mede beleid wordt bepaald. Grapje of niet; het is -wanneer het gaat om misdaadbestrijding- volgens mij enkel belastend wanneer een dienaar van zijn status blijk geeft. De infiltrant die zijn ware hoedanigheid blootstelt, wat heeft dat voor zin?

 

Tja, wellicht plaatsen bepaalde personen zichzelf graag in de schijnwerpers, door ongenuanceerd tegengas te geven van bedenkelijke aard. Daar kan ik nog wel in mee gaan. In dat geval graaf je mogelijk je eigen graf en ressorteert het een en ander toch nog enig effect. Ironisch. :tu

 

Ik zeg: welkom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaya werkt bij Ecoloss

 

die komen mee met de varkens, en doen het vuile werk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals Midian zegt : Te vaak met deze gasten in aanraking geweest, heb er geen goed woord voor..

 

:smoke verder wil ik je niet gaan kraken/uitschelden

en gun ik iedereen mooie oogsten enzovoorts.

 

lekker green growen, vind het belachelijk trouwens..

politie/justitie miezerig baantje

wiet=natuur, kan geld mee ge maakt worden

gunnen ze niet dat hun niet verder komen dan die zielige bedragen van hun per maand.

 

FUCK Y'ALL :tu

 

(niets tegen jou KAYA, hoop dat je geen ruggensteker ben en chilled op het forum)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dames en Heren,

 

In de regeltjes staat dat jullie hier iedereen met respect behoren te behandelen,

Dit geld dus voor iedereen!!!

 

Kaya heeft aangegeven dat hij geen agent is!

 

Op dit forum zit/zat trouwens nog iemand die zelfs foto's poste van ontruimingen en ook GEEN agent was!!!

 

Indien hier verder geen normale reacties komen, wordt dit topic gesloten. Ik heet geen Jan Peter, maar RESPECT geld voor iedereen. Wees gewaarschuwd !!

 

Kaya,

 

Welkom op het forum. Veel lees plezier hier gewenst.

 

Just4Fun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op dit forum zit/zat trouwens nog iemand die zelfs foto's poste van ontruimingen en ook GEEN agent was!!!

 

Just4Fun.

 

Die iemand was ik zeker?

Inderdaad ben ik in mijn loopbaan ook diverse keren geconfronteerd met het oprollen van een aantal kwekerijen. Ik had inderdaad in het verleden hiervan wat foto's geplaatst. Ook bij mij een dubbel gevoel bij zo een inval (zeker als het een kleintje betreft) maar in mijn beroep (ben ook geen politieagentje, werk niet bij het seon of gemeente e.d.) staat veiligheid van omwonenden voorop. Op 1 keer na ben ik alleen betrokken geweest bij het oprollen, die ene keer MOEST ik de brandweer bellen n.a.v. een brandlucht welke werd waargenomen en er dus brandgevaar was voor omwonenden.

Hoop dat Stumpertje nu niet anders wordt bekeken want ik weet er best wel wat die hier een klein kweekje hebben staan maar hun zaakjes netjes hebben geregeld en wat heel belangrijk is; ze wonen zelf in het huis en zetten NIET een heel hok vol (tot wel 1000 planten) waar ze eens in de zoveel tijd eens komen kijken en met alle gevaren vandien de stroom voor de meter aftappen.

 

Kaya, bij deze welkom op het forum en lang leve de hobbykwekers :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

High Kaya,

 

:tu op het WietForum.

 

Maak je maar niet druk over de woedende meute. Persoonlijk heb ik ook meer constructieve gesprekken gehad met mijn plaatselijke verbalisanten dan hier.

 

Hier is iedereen gewoon relaxed over plantjes aan het lullen. :smoke

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaya, welkom man! Misschien kunnen we nog wel gebruiken maken van wat insights van je :tu

 

Gr. BLeZZzZ

Share this post


Link to post
Share on other sites
nou jongens 1 ding delen we: de liefde voor wiet.

 

voor de rest zijn jullie doofstom of kunnen niet lezen.

 

ik wens jullie een super kweek toe.

 

eens kijken of er andere forums zijn waar gelezen word.en waar de liefde niet over een beroep gaat..

 

mvg een autoberger (die ook wordt ingezet bij ontruimingen......

 

sukkels....

 

Een autoberger??

Maar daarnet las ik nog dat je voor een moord wel steekt....

Doen autobergers dat dan ook?Ik wil je niet aanvallen, of toch niet veel, maar je wekt eerst zelf de indruk dat je bij de politie bent, of recherche, en dan blijkt dat je een ....... autoberger :tu bent?

T'is wel een klein beetje flauw hé. :smoke

Dat had je toch meteen kunnen zeggen?

 

oja ik steek niet zomaar en wat hier gebeurt is voor mij zomaar... een moord daar steek ik voor!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

''Kaya'' is een woord afkomstig van de antillen en betekent ''straat''.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is wel een beetje dom om te vertellen dat je een pig bent ik kan wel begrijpen dat grote kwekers en ervaren kwekers hier niet blij mee zijn moeten ze hier op dit gezelige forum een beetje paranoia zitten praten over hun kweekje als zulke mensen mee zitten te lezen. ik zelf geloof je wel kaya maar ik kan begrijpen dat heel veel mensen dat niet doen. meer cops of hoe je het wil noemen op het forum zorgt alleen maar voor problemen.

 

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaya is best wel zielig persoon vindt ik, om hier beetje de rust te gaan verstoren.

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind dat ie in het begin enorm zijn best doet om te laten lijken dat hij een cop is en nu is hij ineens een autoberger...

 

zwak noem ik dat, misschien beseft hij nu dat hij gewoon zichzelf moet zijn en word hijtoch nog aanvaard hier op t forum maar zulke onzin blijven vertellen zal hem zeker geen goed doen.

 

@ kaya, relax man, zeg gewoon wie je bent wat je doet en dat je af en toe wel eens wordt ingezet bij een ontruiming en dat hierdoor je passie is gegroeid en alles is kits maar zulke onzin, liefst voor jezelf houden aub.

 

 

greetz & respect to the true growers.

Share this post


Link to post
Share on other sites
het is wel een beetje dom om te vertellen dat je een pig bent ik kan wel begrijpen dat grote kwekers en ervaren kwekers hier niet blij mee zijn moeten ze hier op dit gezelige forum een beetje paranoia zitten praten over hun kweekje als zulke mensen mee zitten te lezen.

 

Ja maarja, als iemand hier kweekt 1 of 10 000 planten en je zet het op een OPENBAAR forum neer, dan kan zelfs m'n kleine zusje van 6 het nog lezen. Het is wel een eigen risico en je weet eigenlijk voordat je op zo'n forum als dit gaat posten dat er politie of wie dan ook kan meekijken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zat vroeger een turk bij mij in de klas die heette echt kaya

 

maar jah agent of niet ik vind het maar een aandachtrekkerij en dat is iets wat niet samengaat met kweken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry , maar als er iemand hier onder zulke voorwendselen op het forum komt , gaan er bij mij alarmbellen rinkelen.

Autoberger my ass. Niemand word een dag van tevoren ingelicht als er weer een hokkie word opgerold!! Zeer zeker geen bergingsbedrijf.

Iemand die op zo'n manier de waarheid verdoezeld verdient geen respect. Hij komt ook veel te laat met de verklaring geen politieagent te zijn ( zie de eerste berichten ).

 

Kaya kan ook best een topgozer zijn , hoor!!! :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou iedereen heeft zijn gal ondertussen wel kunnen spuwen denk ik, degene die te laat zijn dat ze maar een maagzweer krijgen.

 

Dit was alleen de welkoms sectie, elkaar afmaken doen we buiten in de zandbak.

 

Nou voor wat het waard is Kaya welkom dus en geniet van je verblijf. Normaal zijn ze hier wel relax alleen nu, achja het product van het beleid komt heel snel boven blijkbaar.

 

'k Heb het op slotje gegooid maar dat hadden jullie wel door neem ik aan?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...