Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

martino23

50x Pp's Onder 1200watt

Recommended Posts

Ga vandaag er mee bezig en hou al jullie tips achter de hand.

Komt denk ik wel goed allemaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeie dag kweek vrienden hier was ik weer.

Heb gisteren even een heel nieuw voedings vat aangemaakt en alles is weer netjes afgemeten.

hoop dat alles nu weer de goeie kant op gaat en de kleine roest plekje's verdwijnen.

 

Maar goed dat is niet echt me vraag voor jullie.

Me vraag is Wat is zinvol??

Ben gisteren in me hokje geweest en tot me verbazing kan ik door de bladeren de toppen niet meer zien.

Ik heb me vergist met de breedte van de planten :verrygood

eerder kweekte in nlx en shiva en daar kwam altijd lekker licht door heen zo dat de onderste topjes ook licht kregen.

Maar nu is dat niet het geval nu krijgen echt de hooft toppen mooi licht en die daar onder vrij weinig tot niks.

 

Wat is nu zinvol gewoon zo laten gaan of wat blad wegknippen (Waar ik geen voorstander van ben) want het zijn tog de motoren van de toppen.

 

Wat zouden jullie doen ?

zit nu op dag 39 12/12.

 

Alvast bedankt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij kan je hier en daar wel een blaadje weghalen als het maar bij een paar blijft.

Ik heb hetzelfde probleem gehad en volgens mij is het bij mij ook goed gekomen.

(hoop in de toekomst ook een mooi verslag op het forum te zetten)

Ziet er goed uit ,Suc6

Greetz Maloney :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb vandaag wat geel blad weggeknipt denk dat dat niet echt kwaad kan.

de rest laat ik dan maar gewoon hoe het is en zie wel of de kleine topje's nog iets dikker worden.

Ik ben zelf niet zo op de hoogte met pp dus weet ook niet wat ik nog kan verwachten met deze plant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey :dribble:

 

in mijn eerste kweek knipte ik ook regelmatig wat blad weg maar daar ben ik mee gestopt en ik probeer het nu een beetje om te leiden zeg maar :verrygood

beetje buigen en vouwen en ook de bladeren die verkleurt zijn laat ik zo lang mogelijk zitten zodat de plant er nog de nodige stoffen eruit kan halen.

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey ik heb daar ook last van hoor :dribble:

als je dit wilt voorkomen zou je denk beter kunnen scroggen.

PP maakt zeer veel zijtakken aan dus dieven kan ook geen kwaad maar daar ben je nu denk al te laat voor.

ik zelf doe dat namelijk allemaal niet omdat ik wil weten wat het verschil in opbrengst is.

in mijn volgende kweek ga ik die praktijken allemaal wel uitvoeren.

 

succes met je kweek :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jep ik ben ook een beetje aan het buigen gegaan met de bladeren en heb alleen het geel blad weg gehaalt.

Denk dat het nu allemaal wel goed gaat komen en zo niet jammer de volgende ronden beter.

 

De volgende ronden breek ik deze tent helemaal af want ik maak er nog een tent bij dus dan wil ik ze allebij even helemaal op nieuw op bouwen met wat nieuwe snufjes.

Denk dat ik in de ene tent pp's zet die ik ga scroggen en de andere tent gewoon een aarde bak maak en stop met potten.

Maar goed daar ben ik nog niet helemaal uit.

 

Zit nu op dag 43 12/12 dus heb nog even de tijd met wat ik ga doen en veranderen maar ik weet zo wie zo dat dit de laatste draai is geweest in deze tent.

 

gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo hier dan maar een update van dag 44 12/12.

Er is hier en daar wat geel blad te bekenen maar goed voor de rest gaan ze wel lekker.

En verwarm nog steets niet bij :lol: .

 

gallery_4739_6852_622815.jpg

 

gallery_4739_6852_224024.jpg

 

gallery_4739_6852_434803.jpg

 

gallery_4739_6852_424721.jpg

 

gallery_4739_6852_517083.jpg

 

gallery_4739_6852_66319.jpg

 

gallery_4739_6852_525422.jpg

 

gallery_4739_6852_171331.jpg

 

 

Dat waren ze weer voor deze week.

Heb je opmerkingen of vragen altijd welkom.

 

Gr martino.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie witte toppen zeg

Jammer van de gele blaadjes

 

Succes de laatste paar weken

 

 

Grzt guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah is een beetje jammer maar goed dat we die bladeren niet roken :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo mensen ik zit met een groot probleem.

Ik zit nu op dag 50 bloei dus me plantjes moeten nog even maar nu heb ik vandaag de woningbouw aan de deur gehad en die gaan morgen beginen met de dakpannen en vendering te vervangen van de buufvrouws haar huis.

 

Op zicht was dat nog niet zo probleem maar nu heeft de wonenbouw besloten om het hele blok te gaan doen dus ook ons huis en als ze die pannenen vendering verwijderen dan raad je het wel weten ze ook dat een andere hobby heb.

 

Wat is nu het beste om te doen ?

Ben er echt beroert van, maar op me bek gaan heb ik ook geen zin aan dus wat zou de jullie doen ?

 

 

Ik weet me even geen raad want ik kan ze niet een paar dagen ergens anders neer gooien:(

 

Hoop dat jullie me een goeie tip kunnen geven.

 

Alvast bedankt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb pas het hele zooitje mogen opruimen omdat m'n dakraam was weggewaaid en moest worden vervangen.

ik heb alles maar gesloopt en vroegtijdig geoogst.

maar ik was vrij snel klaar :lol: .

50 dagen is kort maar snel beslissen is nu noodzaak

òf nu oogsten en na de dakrenovatie opnieuw beginnen òf het risico lopen ontdekt te worden en de kans dat je.......

 

alvast heel veel succes maar wacht niet te lang :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meestal gebeurd er niet veel in de aankomende vakantie weken hoor. Zou ff afwachten. Bij mij hebben ze destijds heel de achterkant inclusief balkon gerenoveerd. uitblaas zat op balkon. Ben gewoon doorgegaan en die gasten wisten het heus wel. Trokken zelfs een oude zak open met oude slabs die ze moesten verplaatsen. Vroegen ze vriendelijk of ik dat zelf wilde doen. Heb ze uiteraard wel goed verwend met koffie enzo :lol: Was wel een koophuis dus dat risico heb ik toen maar genomen, kon me huis toch niet kwijtraken. Weet je hoe vaak die gasten dat soort dingen tegen komen. als ze dat melden hangen ze de hele dag aan de foon, dat soort mensen zijn vaak geen verraders.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is echt wel k.t man tips heb ik niet.

het is gewoon een keuze maken he het risico nemen

of vroegtijdig omhakken wat ook geen pretje is :lol:

succes !!

Grtz Highside

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals spint zegt,....afwachten.

Indien nodig kun altijd op het laatste moment nog ruimen.

 

Anderen je kweek toe vertrouwen heb ik wel moeite mee :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier hebben ze de afgelopen weken de boel ook grondig aangepakt

Andere nok pannen op het dak en beneden alle kunststof ramen gesmeerd

Ook nieuwe dakgoten zijn geplaatst

Kneep hem ook wel een tijdje maar geen last gehad

Je hoeft overigens niet mee te werken aan een renovatie

Ze wilden hier ook boven alles nakijken en dat heb ik geweigerd

Geen probleem vond de werkman

 

Veel succes deze donkere dagen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stijgers staan zijn ze aan het opbouwen en het moet met een week klaar zijn dus jah ik weet zelf ook niet wat ik moet gaan doen denk dat ongeveer 50% van de haren pas bruin zijn dus om nu te oogsten heb ik weinig zin aan.

Maar goed is gewoon weer klote zo.

 

Mischien de hele meuk verplaatsen na de douch maar denk dat mijn vrouw daar niet op zit te wachten:(

Dus ik weet het even allemaal niet meer.

En dat nog allemaal even voor de feestdagen bah laat ze gewoon een week of 2 a 3 wachten dan was er niks aan de hand geweest.

 

Maar goed moet maar eens kijken wat ik doe en als ik er helemaal beroert van ben trek ik gewoon de hele zooi er uit en gaat het recht streeks de vuilnisbak in.

 

Bah wat ben ik er beroert van zeg :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is inderdaad vervelend, maar gepakt worden omdat er tussen de werkmannen toevallig net een .... zit is veel vervelender, zit je vrouw al helemaal niet op te wachten denk ik.

Persoonlijk zou ik het er niet op gokken, kan je ze niet tijdelijk verplaatsen naar de schuur of iets dergelijks?

 

Weggooien lijkt met geen optie, dan kan je ze nog beter oogsten en elders laten drogen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Afwachten en tussen neus en lippen door vragen wanneer ze aan werk gaan.

 

De meesten hebben vanaf morgen vakantie! Ik kan me niet voorstellen dat ze de aankomende weken gaan werken, dus dat kan zeker 2 weken schelen.

 

Mochten ze wel aan werk gaan dan zou ik niet twijfelen en omgooien die hap. Dan maar een mindere ronde.

 

 

Grusse en succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

hierbij een paar foto's van een topje die ik er even er heb afgehaalt.

is het de moeite waard om als het tog mis gaat ze te knippen en drogen ?

Ik heb het puur voor de verkoop en heb geen zin om voor lul te staan als het straks droog en en het breng en ze zeggen wat een zooitje.

 

Mischien weet iemand dat als het tog echt morgen weg moet dat het wel de moeite is om het allemaal te gaan knippen?

 

Alvast bedankt voor jullie steun.

 

 

gallery_4739_6852_607007.jpg

 

gallery_4739_6852_311095.jpg

 

gallery_4739_6852_72775.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ze nu stijgers aan bouwen zijn en je dus een week kunt wachten zou ik ze er dan af halen. Zou nu ook wel kunnen, ziet er toch redelijk uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste spint morgen gaan ze de pannen er afhalen en vrijdag de isolatie vervangen en nieuwe pannen leggen.

Had een smoesje verzonen om er achter te komen maar ze zullen ons huis en die van de buuren morgen mee beginen ze hebben een week de tijd om alles af te hebben dus jah.

moet er gewoon nog even over na denken wat ik ga doen maar heb nog een paar uur de tijd daar voor:(

 

Dan is het oogsten of de gok aan gaan of het goed gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...