Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

keesthemad

Cannabistribunaal

Recommended Posts

Volgende week is het zo ver mensen!

 

Gaan we met z'n allen even naar Den Haag toe ?!?!

 

Het gaat een mooie dag worden!

 

Groetjes,

 

Kees. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vlieg naar nld begin dec. tussen 30nov en 4 dec ergens...

 

als ik in 't land ben kom ik zeker even naar Den Haag B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

een heel goed initiatief. Helaas kan ik er niet bij zijn.

 

ik heb even dat debat bekeken. Ik rolde om van het lachen toen Polak zei dat veel mensen hun slaapmiddeltje kwijt zouden raken, waarop T. Holman zei dat hij daarvoor wel een foto van Joldersma op zijn nachtkastje kon zetten. B)

 

Na een paar weken aandacht in de media ben ik van Geel dankbaar.

Nu de discussie gevoerd wordt komen de beste argumenten bovendrijven. Ik heb een sterk voorgevoel dat er uiteindelijk toch een flinke stap richting legalisatie komt. Goed voor gebruikers. Jammer voor hobbyisten met een bijverdienste want die mogen straks nog steeds niets.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste mensen

 

 

Hierbij stuur ik jullie een persbericht over het Cannabis Tribunaal dat zal plaatsvinden op:

 

Maandag 1 en dinsdag 2 december, van 9.30 tot 17.30 uur

Plaats: Nieuwspoort, Den Haag,

Persconferentie: Dinsdag 2 december vanaf 12.30

 

Het Cannabis Tribunaal zal live te volgen zijn op http://www.cannabistribunaal.nl/cannabis-t...aal-stream.html (vanaf maandagochtend 1 december 09.30)

 

Gelieve dit persbericht en vooral de link naar de internetsite rond te sturen aan al jullie contacten. Heel Nederland zal mee moeten volgen met onze zoektoicht naar duidelijkheid.

 

Met vriendelijke groeten,

 

Joep Oomen

 

Cannabis Tribunaal organiseert live debat over gedoogbeleid

 

Tweedaagse wiettop in Den Haag wordt live op Internet uitgezonden.

 

 

Den Haag, 13 november - Drie organisaties die ijveren voor de emancipatie van het gebruik van de cannabisplant organiseren op 1 en 2 december in perscentrum Nieuwspoort in Den Haag het eerste Nederlandse Cannabis Tribunaal. Aan het eind van de eerste zittingsdag vindt een slotdebat over het Nederlandse gedoogbeleid plaats met onder andere Cisca Joldersma (CDA) en Hans van Duijn (oud-voorzitter Nederlandse Politiebond). Het debat staat onder leiding van Frans Weisglas, oud-voorzitter van de Tweede Kamer.

 

Het Cannabis Tribunaal zal voor iedereeen live te volgen zijn op http://www.cannabistribunaal.nl/cannabis-t...aal-stream.html (vanaf maandagochtend 1 december 09.30)

 

Voor dit politieke debat zijn de drie verantwoordelijke ministers uitgenodigd om het huidige cannabisbeleid te verdedigen: Guusje ter Horst (PVDA) van Binnenlandse Zaken, Ernst Hirsch Ballin (CDA) van Justitie en Ab Klink (CDA) van Volksgezondheid. Alle woordvoerders Drugsbeleid in de Tweede Kamer zijn verzocht een eigen inbreng te leveren.

 

De organisatie van het Cannabis Tribunaal is in handen van Cannabis College, de Stichting Drugsbeleid en Encod, de Europese Coalitie voor Rechtvaardig en Effectief Drugsbeleid. Zij dagen tijdens het slotdebat de bewindslieden en Kamerleden uit om de volgende stelling te weerleggen:

 

Het verbod op cannabis heeft meer negatieve dan positieve effecten.

 

De politieke partij die hierin slaagt, komt in aanmerking voor een beloning van 200.000 euro.

 

De aanleiding van het Tribunaal is de vaststelling dat het Nederlandse cannabisbeleid na ruim dertig jaar gedogen dringend toe is aan vernieuwing. Gemeenten, het Openbaar Ministerie, Justitie, politie, maatschappelijke organisaties en betrokken burgers roepen al jaren om een consequent cannabisbeleid in Nederland.

 

Dit kan zijn een totaalverbod of een wettelijke regeling, mits er duidelijkheid komt. Ondertussen blijven de regering en het parlement de hete aardappel voor zich uit schuiven. Het Cannabis Tribunaal wil antwoord geven op de vraag waarom dit al jaren gebeurt.

 

De gebeurtenissen van de afgelopen weken onderstrepen de urgentie van een helder cannabisbeleid. Begin november kondigden de gemeentebesturen van Roosendaal en Bergen op Zoom aan hun coffeeshops te sluiten. Burgemeester Leers van Maastricht riep vervolgens op tot een landelijke wiettop om tot een gecoördineerd beleid in de grensregio te komen.

 

Zaterdag 8 november stelde fractievoorzitter Pieter van Geel op de partijraad van het CDA dat alle coffeeshops in Nederland moeten sluiten. Prompt liet burgemeester Van Gijzel van Eindhoven weten dat hij juist meer coffeeshops wil. Die kunnen dan worden bevoorraad langs legale kanalen, oppert hij. De organisatie van het Cannabis Tribunaal pleit er nu voor dat politici eindelijk hun verantwoordelijkheid nemen.

 

,,Wie oproept tot een totaalverbod moet aantonen dat dit in het belang van de samenleving gebeurt. Als Pieter van Geel hard kan maken dat een verbod de beste oplossing is, laat hij dit dan doen op het Cannabis Tribunaal. Er liggen 200.000 euro op hem te wachten. Negeert hij de uitdaging, dan is hij het kennelijk eens met onze stelling", zegt woordvoerder Joep Oomen.

 

Programma Cannabis Tribunaal

 

Maandag 1 december

Het Cannabis Tribunaal opent met een serie hoorzittingen waarin telkens twee deskundige getuigen een tegenovergestelde visie verkondigen. Achtereenvolgens komen de gezondheidsaspecten van cannabis, de coffeeshops, de rol van de media en de morele basis van het verbod aan de orde. Rechtsfilosoof Hendrik Kaptein van de Universiteit van Leiden treedt op als rechter.

 

Dinsdag 2 december

Het ochtendprogramma van de tweede zittingsdag gaat in op het imago van het Nederlands cannabisbeleid in het buitenland. Ook de industriële toepassingen van de hennepplant in papier, voeding, textiel en brandstof komen uitgebreid aan de orde.

 

Van 12.30 - 13.30 uur presenteren de organisatoren de conclusies van het Cannabis Tribunaal op een persconferentie in Nieuwspoort. Aansluitend worden de bevindingen overhandigd aan de leden van de Tweede Kamer.

 

Links:

www.cannabistribunaal.nl

www.encod.org

www.drugsbeleid.nl

www.cannabiscollege.com

 

Dit persbericht is verstuurd namens:

Encod: woordvoerder Joep Oomen,

tel 0630 210 357 - email: joep@encod.org.

 

Stichting Drugsbeleid: woordvoerder Freek Polak,

tel 0630 182 408 - email: fpolak@planet.nl

 

Cannabis College: woordvoerder Job Joris Arnold,

email: job@cannabiscollege.com.

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed verhaal Joep B)

 

We zijn er bij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik probeer er maandag zeker bij te zijn hoe zit het trouwens met de parkeer gelegenheid aldaar??? weet iemand dat.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet het niet precies, maar ik heb al wel besloten dat ik niet met de auto ga maar met de trein... de tijd van aankomst en vertrek is toch wel een hel met de auto heb ik begrepen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ze de illusie, de wereld te willen bezitten en die in een politiestaat te veranderen, wel tot een realiteit kunnen maken.

Waarom is zoiets simpels als legalisatie van cannabis dan onmogelijk? :smoke

 

 

 

 

grtjes ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was er. Dokkie was er, wie was er nog meer? :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

En hoe was de eerste dag? Helaas kan ik morgen niet komen maar ben wel blij dat er mensen zijn die hun hier voor in zette hartstikke bedankt! :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

kort gezegd cannabis versus tegenstanders cannabis 4-0

 

Leonard Geluk had het erg moeilijk en kreeg ook geen gelijk. Bovendien had hij een paar vreemde kronkels in zijn betoog:

 

1. De meeste ouders met kinderen van 18 jaar of jonger willen geen koffieshops bij de school (duh). Maar is dat nou een democratische meerderheid? Op basis daarvan besluit je toch niet democratisch om koffieshops te sluiten? Detail: de koffieshops mogen blijven bestaan, alleen geen cannabis meer verkopen maar krijgen, als ze dat wensen, direct een ALCOHOL vergunning! Tuurlijk. We sluiten de koffieshop en openen een kroeg bij de school op de hoek!

2. Hij zegt dat er een 1 op 1 relatie is tussen vroegtijdig schoolverlaten en cannabis (dat is tenslotte allereerst al fout geformuleerd, er is wellicht een correllatie). Bij navraag vertelde hij dat dit mede was gebaseerd op een onderzoek 3 jaar geleden uitgevoerd in de wijk Charlois (..). Het reduceren van de koffieshops moet rechtstreeks bijdragen aan het verminderen daarvan. Fijn detail door de vertegenwoordiger van cannabisdetaillisten opgebracht was echter dat er geen enkele koffieshop in Charlois wordt gesloten :smoke

 

Egbert Tellegen groef de kuil alvast voor Cisca Joldersma. In een helder betoog legde hij uit hoe je kunt kiezen op basis van een aantal uitgangspunten. Als je dat doet vanuit moraal dan verwacht je verbieden. Als je dat doet vanuit liberaal gedachtengoed dan verwacht je dat het vrij gelaten wordt en als je het vanuit een sociale achtergrond doet dan verwacht je regulering. Maar hij legde tevens uit dat je op basis van een moraal geen beslissing kan nemen. Cisca joldersma legde uit dat haar partij het principieel ongewenst vindt dan mensen cannabis gebruiken. Zij ziet cannabis niet als een genotmiddel (en daarmee legitimeert ze gelijk de opstelling t.o.v. alcohol en roken) en het is nou eenmaal verboden in de wet, dus weg met dat gedoogbeleid en alles sluiten. Zij is tegen cannabis omdat zij het immoreel vindt om te gebruiken. Ze gebruikt om de haverklap "ik geloof". Ze zegt ook continu: hierin verschillen u en ik van mening en hier zullen we het nooit over eens worden. Hoe bedoelt u parlementaire democratie waarin we compromissen sluiten? Er werd gevraagd aan haar mening over de consequentie van het sluiten van de koffieshop, dat 900.000 gebruikers hun wiet dan maar in de criminaliteit underground moeten gaan zoeken. Ze antwoorde letterlijk dat ze dat accepteerde als dat de consequentie was. Ik vond het persoonlijk het dieptepunt van middag, maar tegelijkertijd ook het hoogtepunt. De tegenargumenten van Hans van Duijn waren meesterlijk, helder en overtuigend, op basis van goede argumenten i.p.v. een mening, gevoel of moraal. De rechter liet dan ook geen spaander heel van haar betoog, wat het volgende plaatje opleverde (genomen tijdens het uitspreken van de beslissing door de rechter die haar verdediging verwierp op basis van de onjuiste argumenten):

 

gallery_5211_261_73411.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt allemaal erg positief, maar ik had ook niet anders verwacht.

 

Eindelijk eens een politiek debat van niveau. Als we serieus genomen willen worden denk ik dat dit de koers is die we moeten varen. Laten we hopen dat er nu daadwerkelijk een discussie op gang komt, als de media dit serieus oppikken valt er een hoop winst te behalen.

 

@whazzup Kan er zelf helaas niet bij zijn, dus bedankt dat je ons even op de hoogte houdt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas, wegens verplichtingen omwille van tentames kan/kon ik niet aanwezig zijn...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

//edit wazzup: Leer quoten!!

 

 

Ik was van plan om naar denhaag te gaan aangezien ik dit een uiterst interresant debat vind,

 

Helaas heb ik vanwege ziekte niet terplaatse kunnen zijn.. maar gelukkig vond ik toen de mogelijkheid via de site live mee te kijken.

 

Ik heb welgeteld 8 uur alles gevolgd en ik moet zeggen..

Wat al langer het vermoeden was is dus uitgekomen.

Duidelijk is gebleken dat we onder een repressieve overheid leven..

Onze mening is niet belangrijk.. onze gezond heid niet... maar we worden eigenlijk min of meer gedwongen om ons denkbeelden te laten opleggen door deze overheid.

 

we moeten dus maar luisteren .. en cannabis is niet normaal.

 

mevrouw joldersma leek ook niet erg onder de indruk te zijn van het feit dat als er geen coffeedhop meer bestaat.. dan iedereen maar illegaal aan zijn rokertje moet gaan zien te komen.

 

 

Het is dus geoorloofd door onze cristelijke partijen om mensen(lees gezinnen) op straat te zetten in de regen omdat men daar een wiet tuintje heeft aangetroffen..

 

Geen enkel mens mag zo worden behandeld!!!!!!

 

 

 

 

Dan kun je zeggen dat ze in china mensen ophangen.. maar wat is dit dan voor een beleid?

 

blijkbaar is er geen verstand meer.. maar wel ruimte voor "onderbuikgevoelens" zoals diverse pro cannabisten al melden.

Onderbuikgevoelens zijn duidlijk andere zaken dan een gezonde kijk op de echte waarheid!

 

Dingen als "ik geloof" mag je zeggen zoveel je wilt..

 

Echter als hierdoor willens en wetens een hele groep mensen over een kam word geschoren, kun je nooit opperen dat je zelf dingen beter weet.

 

Stel ik in men eentje tegen 30 mensen hier: "als ik nu zeg ach ik geloof dat het voor jullie beter is dat je niet op het forum komt omdat.."

 

Hoe kan ik nou voor die 30 man denken.. ik mag men mening geven.. maar dat is nog geen vrijbrief om maar even in iemand zijn leven te gaan rommelen.. en naar een ander te wijzen!

 

Ik heb erg genoten van de diverse sprekers,

En ik wil iedereen bedanken voor dag 1 van de actie.

 

morgen zien we verder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb genoten van mijn canadeese vriend die het wel voor ONS op nam!! en Paul van de Dampkring :smoke

En zo als verwacht geen antwoord van de politiek!! het CDA had het niet makkelijk vandaag ;)

Als je aanwezig was bedankt voor je steun!!!!!!!!!!!!!!

En voor de gene die er niet was: je hebt wat gemist :(

PS. waar waren de pannekoeke die zich zelf koning of Hempire van de Cannabis noemen!!! jullie moeten je schamen!!(Arjan & Derry) Greenhouse & Barney's ) :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kon er helaas ook niet bij zijn omdat men mijn servers aan het verhuizen was cq is :smoke

Maar heb het wel heel de dag gevolgd online en zat heel de dag tegen die kale kant van Whazzup aan te kijken hehehehehe, verder moet ik eerlijk zeggen dat ik op voorhand al wist dat er meer voorstanders als tegenstanders zouden zijn, want het grootste gedeelte smoker/grower of geen smoker/grower delen dezelfde mening alleen dat dringt helaas nog niet door in Den Haag, maar ja het zal ook niet de eerste keer zijn dat Den Haag iets doet waar de bevolking niet achterstaat, Democratie??? heb zo mijn twijfels.......

 

Verder zit ik ook nog te wachten op een telefoontje van Mevr Joldersma zoals zij ook al zei dat ze binnenkort een Growshop gaat bezoeken en dat is ik ;) dus ik ga mijn best doen om haar ook de andere kant van de medaille te laten zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Ook vandaag gaan we niet tot elkaar komen"

 

Het was was wel de understatement van de dag, ze voelde m al wel ruim aankomen :smoke .

 

Halve feiten, verdraaide feiten,niet erkende feiten, verdraaide onderzoeken, onderzoeken die nog gedaan moesten worden bla bla bla.

De logica was als vanouds weer s niet het uitgangspunt, debat was was dat betreft gedoemd te mislukken.jammer maar niet onverwachts.

Mevr. Joldersma groef zich af en toe in wat wel weer een zwaktebod was.

 

Een hoop gelul met als uitkomst:

 

U heeft het maar te slikken want wij van het CDA vinden blowen gewoon niet normaal. helaas mistte het aan verdere argumentering.

 

vraagje, wie was de oudere man die sprak tijdens het wachten in het 2de onderwerp. prachtig zoals die man vertelde, had daar nog wel langer na kunnen luisteren!

"crimineel zegt niets over of iets goed of slecht is" maakte mn dag weer een beetje goed haha.en das eigenlijk ook hoe ik er maar mee om ga: leven naar eer en geweten en de wet kan me eigenlijk weinig interesseren. ik schaad niemand en verder zoeken ze het maar fijn met zn allen uit daar in de kamer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het was een enerverende dag in den haag gister, even was ik bang dat mevrouw joldersma net zoals haar cda collega halverwege het debat verdwenen was, maar in het laatste debat zat ze gelukkig gewoon achter de microfoon :(

 

Bijvoorbeeld de uitspraak van joldersma over het feit dat het CDA zich niks aantrekt van het lot van de 900.000 cannabisgebruikers die in de illegaliteit gaan terechtkomen zou ik graag in een aantal krantenkoppen tegenkomen, maar zo werkt de media waarschijnlijk weer niet ;)

 

Er werd ergens tijdens het debat zelfs geopperd dat haar denkwijze, mensen die beslissen wiet te willen roken in hun leven eigenlijk gewoon keihard discrimineert.

 

Verder nog een heerlijke mako-haze van bart420 gerookt, evert zijn verdamper nog even gebruikt, en zo kwamen we de debatten wel door! :P

 

Gr. El Shamano

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow, wat een dagje was dat gistere. 6uur op, naar Amsterdam en toen naar DenHaag.

Zeeer vermoeiend allemaal,maar heel productief.Na het betoog van Paul werdt al gauw duidelijk hoe ijskoud de tegen partij wel niet is. Het was bizar hoe het CDA zich absoluut niet schaamt om dom, kortzichtig en wreed over tekomen terwijl ze hun standpunt blijven volhouden zonder enige besef van mensenkennis..Maarja terwijl ik dit allemaal wil opschrijven wordt ik alweer kwaad.

 

gallery_7021_6789_129481.jpg

Leader of the pack, Paul van Dampkring Coffeeeshop zette zich in voor de nederlandse coffeeshop branche en nam deel aan het debat met zijn scherpe betoog en gaf aan of opmerkingen gedurende de rest van de discussie. Opvallend was dat er weinig andere coffeeshops en gelijkgezinde uit Amsterdam waren, Ik miste toch wel Soma en de King Cannabis, barnie, greenhouse.. niets van gehoord op dit tribunaal,,,

 

We moeten van geluk spreken dat er iemand is zoals Paul van Dampkring zich zow inzet, want anders had er weinig steun geweest die vanuit de amsterdamse coffeeeshopbranche ons cannawereldje wil steunen en of redden...coffeeshop Splif uit amsterdam was ook van de partij en Boy van Highlife was er natuurlijk om zijn zijn steun te tuigen, maar ook Jeroen van 't Grasje uit Utrecht was er.

Harry Resin van delta 9 (rokerij) kwam ook met de Dampkring mee, deze jonge Dr A. uit Cannada is precies wat hier nodig hebben. Het is natuurlijk belachelijk dat iemand uit Canada ons moet vertellen hoe het zit qua drugs in ons land, maarja als het niet anders is... Op t moment dat Harry the Holy Bible erbij haalde om t CDA lid eens goed uit te leggen hoe ze erzelf tegen aan zouden moeten kijken, was een verlicht moment, de hele zaal reageerde positief en vol emotie op Harry's relaas tegen ons CDA...

gallery_7021_6789_29991.jpg

gallery_7021_6789_66836.jpg

Hij zal zeker nog vaker in licht staan en ons hier helpen zoals die dat gisteren deed met zijn volle overtuiging...

Harry is een canadees die jaren geleden naar Nederland verhuisde om relaxed te leven in ons cannabis landje, nu alles dreigt te verdwijnen vond Harry het een uitstekende kans om in dit tribunaal zichzelf kenbaar te maken als medicinale cannabis user en blower in Holland. Zijn canadese point of view heeft maandag zeker de sfeer gezet....

Thumps up for Harry Resin van delta 9 :smoke

Ook Dokkie heb een vraag gesteld, enja wellis waar via een papiertje wat we mochten inleveren, Het CDA zou deze vragen dan beantwoorden, jammer genoeg was na de pauze Het CDA gevlucht, en moet ik dus wachten op mijn brandende vraag: Waarom heeft het CDA destijds(begin gedoogbeleid) coffeeshop gedoogd en wat waren toen de argumenten? Ik schreef dit snel op een kladje uit me kladblok ,, waar toevallig op de achterkant nog een bouwtekening stond van een wietkast, ...hehehe, hopelijk zal het CDA mijn vraag (dinsdagmiddag)vanmiddag beantwoorden. gedurende de pauze werden we zoals op elk cannabis event weer vriendelijk door evert verwend met cannabis uit zijn verdamper.

gallery_7021_6789_22635.jpg

Na het tribunaal zijn lwe lekker wezen eten in de Haagsebluf, samen met de coffeeshop eigenaren uit de rest van nederland, de encod organisatie en andere goed gezinde mensen die het groene hart op de juiste plek dragen, was het gezellig napraten met meneer Polak over onderandere het Costa conflict, onder het genot van een lekker diner gingen we door met gezellige een groene maandag avond, ook het diner en het feest is door Joep van Encod is georganiseerd. Mijn complimenten Joep... Na het eten op het feest, waar we lekker van onse wietjes konden genieten trad Armand onder andere ook nog even op. Al met al was het 1 uur s'nachts voor ik weer netjes thuis werd afgezet door de dampkring crew. thnx for that ;)

 

Ik heb met veel mensen gesproken en veel ideeen uitgewisseld over hoe het verder moet qua awarenes over cannabis.

Alles over deze dag vanuit Dokkie's point of view in de Highlife van Januarie en op dit forum...

Nu effe koffie drinken enzow, ik ben nog steeds helemaal murf van al dat luisteren.

 

Nogmaals mijn complimenten voor Joep en de rest van de organisatie van dit tribunaal..

 

 

grtjes

 

Dokkie....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt heel jammer dat ik niet de tijd heb om langs te komen. Ik probeer tussen de bedrijven door wel zoveel mogelijk van de live stream.

 

Ben Dronkers :smoke .

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom zijn de grote jongens er niet?

omdat hun belang verhuist is naar: POENSCHEPPEN :smoke

mooie titels en mooie woorden, genoeg.....

laat de andere maar de kastanjes uit het vuur halen ;)

 

Blackbut

Share this post


Link to post
Share on other sites

iemand vandaag nog in de buurt dan voor een dampie? :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja die Evert was ook weer van de partij gistere, lekker dampe in Nieuwspoort haha wel chillum, af en toe ging de deur open van de zaal en kwam een zoet aroma LA converdencial de zaal in drijven... Toppie Evert :smoke

 

Gistereavond ook nog effe bij greenhouse in Denhaag geweest, vette coffeeshop met een bizar lekker menu,, ze hebben er alles van sour diesel tot choco co...... ook weer een nieuwe stijl shop, net verbouwd en een rookhol waar je u tegen zegt.... Fijn shoppie voor als ik weer in denhaag ben....

 

 

grtz ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
waar toevallig op de achterkant nog een bouwtekening stond van een wietkast, ...hehehe

 

Haha, dus dat was jij, mevrouw de voorzitter keek wel even verbaasd toen ze de tekening zag bij het voorlezen van de vragen :smoke

 

Ik ben nu de stream met de conclusie van het debat en de presentatie aan de parlementsleden aan het opnemen, alles van vandaag wat daarvoor was heb ik helaas gemist... dus ook helaas het hennep verhaal van oa wernard, waar ik best wel van baal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm dubbelpost..

 

Anywho, ik zat net op de site van joldersma te lezen, onder het stukje "waarom actief in de politiek"

Het CDA is mijn partij. Geloof kan ik niet zo maar op zij zetten; het beïnvloedt mijn denken en handelen

 

I rest my case, geloof moet ook gereguleerd worden, alleen al het feit dat ze het "niet zomaar aan de kant kan zetten" geeft het verslavingsrisico al aan! :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...