Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Don-Der

Actief Stuifmeel.

Recommended Posts

Hey,

 

ik heb in mn hok net een zaad oogst achter de rug. Alles goed verlopen en meer dan genoeg zaad. Heb het mannetje ook gewoon door laten bloeien en flink stuifmeel verzameld. Dit mannetje liet z`n laatste banaantjes pas een week geleden leeg. Nou zit dit stuifmeel dus ook overal in mn hok. Heb het wel goed gereinigd, maar zo`n fijn stof krijg je nooits allemaal weg. Aangezien mn volgende kweek weer puur voor de wiet ga is mijn vraag: hoe lang is stuifmeel aktief en kan het nog vrouwelijke bloemen bevruchten? Zou ik 1 of 2 dagen een heel hoge luchtvochtigheid aanhouden 80/90% of heeft dat geen effect op het stuifmeel? Of iets anders?

 

BVD,

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites

uit welk materiaal zijn je wanden vloer en plafond ?

als het niet uit hout of gips is dan zou ik zeggen grondig nat maken die handel en schrobben en meermaals herhalen en dan zal de toekomst uitwijzen of het geholpen heeft of niet.

grtz

dieselke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hok nat schoonmaken met dettol, volgens mij is het dan wel goed.

 

Je zou ook van die kleefdoekjes bij de bouwmarkt kunnen halen, die schilders gebruiken voor na het schuren stofvrij maken!

 

Laat ook eens weten hoe het is gelukt, ben ook wel benieuwd!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nat spuiten en schoon maken

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok thnx. Denk dat ik het nat spuit. Had al een vermoeden dat vocht funest was voor stuifmeel. Als dat niet werkt, volgende keer dan maar beter. M'n hok is een ömgebouwde kercher kast bekleed met radiatior folie. Dus vocht moet geen probleem zijn. Thnx, zal laten weten of het gewerkt heeft .De plantjes staan zowiezo weer te trappelen om het 12/12 paradijs te mogen betreden :-)

 

Grz,

DonDer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...