Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest

Ooit van Emmeren gehoord ?

Recommended Posts

Guest

Ooit van emmeren gehoord iemand ?

zo niet hier een uitleg :

 

1. je vult een vrij grote emmer tot 4/5 met water ( of sterke drank maar dan heb je veel sterke drank nodig )

2. je pakt een fles ( liefst 2 liter ) en snijdt de bodem er vanaf.

3. in de dop van de fles maak je een gaatje groot genoeg voor de tip van een joint.

4. je vouwt een joint

5. je duwd de fles zonder joint in de emmer naar beneden. Het water staat nu vrij hoog in de fles.

6. je propt je joint in het gaatje van de dop. Zorg dat die GOED past. houd zonodig je vingers om de sluiting zodat er geen lucht langsaf kan.

7. trek de fles LANGZAAM omhoog, maar niet te hoog !!! er moet nog wat water boven de onderrand van de fles zitten, dus niet helemaal eruit. Je zult zien dat de fles vol wordt gezogen met rook. Als je dit maar langzaam genoeg doet kan je wel 0.5 tot 1 joint rook in de fles krijgen.

8. haal de joint uit het gat. Het liefst haal je ook nog de dop van de fles maar das zoon gedoe

9. met je mond op de fles ga je naar beneden en TEGELIJKERTIJD zuig je zo hard als je kan aan de fles. Als je het goed doet heb je de fles leeggezogen en ben je knetter.

 

Met deze methode kan je zoon grote hijsen nemen als je zelf wil. Ik denk da ik binnekort een keer een dop ga maken met een gaasje erop zodat dit ook puur gedaan kan worden. Volgens mij ga je dan out ofzow maar kwil het zeker wel proberen :P

 

iig veel plezier khoop da jullie der wa aan hebben. RuS

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ooit van emmeren gehoord iemand ?

zo niet hier een uitleg :

 

1. je vult een vrij grote emmer tot 4/5 met water ( of sterke drank maar dan heb je veel sterke drank nodig )

2. je pakt een fles ( liefst 2 liter ) en snijdt de bodem er vanaf.

3. in de dop van de fles maak je een gaatje groot genoeg voor de tip van een joint.

4. je vouwt een joint

5. je duwd de fles zonder joint in de emmer naar beneden. Het water staat nu vrij hoog in de fles.

6. je propt je joint in het gaatje van de dop. Zorg dat die GOED past. houd zonodig je vingers om de sluiting zodat er geen lucht langsaf kan.

7. trek de fles LANGZAAM omhoog, maar niet te hoog !!! er moet nog wat water boven de onderrand van de fles zitten, dus niet helemaal eruit. Je zult zien dat de fles vol wordt gezogen met rook. Als je dit maar langzaam genoeg doet kan je wel 0.5 tot 1 joint rook in de fles krijgen.

8. haal de joint uit het gat. Het liefst haal je ook nog de dop van de fles maar das zoon gedoe

9. met je mond op de fles ga je naar beneden en TEGELIJKERTIJD zuig je zo hard als je kan aan de fles. Als je het goed doet heb je de fles leeggezogen en ben je knetter.

 

Met deze methode kan je zoon grote hijsen nemen als je zelf wil. Ik denk da ik binnekort een keer een dop ga maken met een gaasje erop zodat dit ook puur gedaan kan worden. Volgens mij ga je dan out ofzow maar kwil het zeker wel proberen :P

 

iig veel plezier khoop da jullie der wa aan hebben. RuS

 

emmeren=bucket, k denk dat iedereen hier da wel kent. Informatief gezien wel leuk da j t nog eens uitlegt. :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had er nooit van gehoord maar ik denk dat het niet echt haalbaar is om het uit te voeren

want je hoest volgens mij je longen uit je lijf. als ik zelf een waterpijp maak van een cola fles kan ik hem ook vol met rook zuigen maar denk maar niet dat ik dan alles in 1 keer naar binnen kan zuigen dud naar m'n iedee is het gewoon verspilling van je wiet want als het te lang in die fles zit word het als maar zwaarder om te roken en ook niet echt smakkelijker maar het iedee is leuk :P :lol: :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

eej rolhemop da dank ik nie hoor kheb et zelf nog nie gedaan maar wel van vrienden gehoord da et toch ZEKER wel goed werkt ik ga het zelf deze week ook een x proberen denk ik maar dan puur ipv met een joint in de dop:

 

maak een redelijk groot gat in de dop, haal dat stomme blauwe dingetje uit de binnekant van de dop, maak daar ook een gat in, klem tussen da stomme blauwe ding en de dop een screen en voila...... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

je krijgt de fles wel leeg omdat als je de fles naar beneden duwt de rook naar boven wordt geduwd en alles schiet meteen je longen in dus verspilling is het zeker niet en stoned wordt je er ook zeker van :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Bugetbong---ergggggggggggg zwaar,en de meeste gaan zitten :twisted: :twisted: :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

is zeker wel een leuke sport!

niet te vaak

moet bijzonder blijven

 

toch blijft de ouderwetse pure joint het fijnst...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om dit te doen met pure wiet (of een mixje) kan je ook van aluminiumfolie een soort hoedje maken dat in de flesopening past (effe opletten dat hij er ook makkelijk uitkan). Deze zet je er dan omgekeerd in (nadat je de fles eerst naar beneden hebt geduwd) Zorg dat hij wel een beetje dik is zodat je fles niet gaat smelten. En natuurlijk prik je van te voren een heleboel gaatjes in eht folie met een naald, anders komt er geen rook uit he...

Share this post


Link to post
Share on other sites

In een goede headshop zijn hele mooie glazen en houten sjilms te vinden.

Gebruiken ze normaal bij waterpijpen.

Kun je ook zelf beter bepalen hoeveel je wilt roken.

Van een goede volle sjilm ga je K.O.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo min mogelijk tabak dan is ie het lekkerst en reken maar dat je gaat zitten

 

:rainbow1: :rainbow1: :rainbow1:

 

mzzls mrWeed

Share this post


Link to post
Share on other sites

en bij gebruik van een emmer ipv een fles ga je er bij/van liggen :cry :evil: :)

(vraag me ook af in hoeverre dat het gezond is :wink: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad...hier wordt je pangaar van (vroeger veel gedaan )

je kan het ook gewoon zónder emmer doen, aan een vijvertje ofzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker leuk om een keer te proberen maat van mij is ooit out gegaan en heeft daarna flinks staan brokken :shocked!: maar hij was wel STOONED!?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga dit vanavond uitproberen, hoop dat ik er plat van ga. 8) :twisted: 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

emmeren al een keer gedaan. vond het niet zo speciaal. je krijgt wel ineens een knal ookal eens wat water meegezogen. maar ik vond de smaak niet zo heel erg lekker meer. ik vond het echt vies smaken en toen we de joint probeerde was hij helemaal niet vies. vond ik

 

dus gewoon lekker een jointje leuk voo rop feestjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...