Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
1200_micrograms_whitewidow

Hoe Haal Je Zo Snel Mogelijk Thc Uit Je Lichaam?

Recommended Posts

:o :o :) THC blijft ongeveer 2 a 3 maanden in

je lichaam. water drinken verhelpt er niets aan, spijtig

 

groene groeten

Blackbut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Door je eigen even voor te stellen, zoals je hier al eerder is verzocht.

 

Voorstellen zoals je is verzocht in je "Welkomsbericht" doe je in de "Wie is Wie" sectie van het forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij een URINETEST plas je negatief na 3 WEKEN.....indien je je compleet onthoudt...(bij een chronische gebruiker)

 

Ondervonden en getest :o

 

 

Sneller kan gewoon niet .THC wordt opgeslaan in vetten...die langzaam afbreken...

gr medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit met precies het zelfde probleem, en heb er een hele studie van gemaakt door middel van een boek dat ik op het net heb gevonden in PDF. PM me maar even ik zal even zoeken of ik het nog heb.

 

Ik kan je wel even snel de clue vertellen.

 

Het kan als je een fors persoon bent die zwaar blowt wel 7+ weken in je lichaams vetten blijven zitten. Wat helpt is vet verbranden dus haal je racefiets maar van de zolder! :o :o Als je een paar weken vet verbrand raak je al heel wat kwijt. De week voor de test moet je zo lui als de tering zijn en ontigelijk veel vreten en wel junk food je legt een nieuwe laag vet over de bestaande laag heen en de afval stoffen hebben dan de tijd nodig daar doorheen te dringen alvorens ze weer aan je bloedsomloop worden afgegeven en vervolgen weer door je lever worden verwerkt.

 

Ze meten trouwens niet hoeveel THC je lichaam bevat, maar er is bekend hoeveel thc gepaard gaat met hoeveel afval stoffen. Thc laat namelijk ook andere afvalstoffen achter in het lichaam. Ze meten deze afval stoffen en aan de hand daarvan wordt weer bepaald hoeveel THC je lichaam bevat!

 

Er zijn een hoop indianen verhalen op het net te vinden zoals citroensap drinken, en ook veel middeltjes die zouden moeten detoxen maar het is allemaal onzin.

 

Wat je kunt doen is zorgen dat je uren voor de test opstaat als je in de ochtend moet, als je smiddags moet gewoon vroeg opstaan. Urineer zo vaak mogelijk sochtends dan ben je de smerigste urine kwijt. Begin direct na het opstaan met veel water drinken, niet omdat zoals je al eerder vermelde dit je lichaam reinigt maar om je blaas zo gevuld mogelijk te houden je brengt hiermee de gemiddelde te meten waardes omlaag. Nu kunnen ze zien dat je dit hebt geflikt en daarvoor moet je de week er voor beginnen met het eten van rood vlees een beste lading elke dag! Ze kunnen zien dat je met veel water drinken je urine in je blaas hebt verdunt aan het creatine niveau dat daar door te laag is. Door het eten van rood vlees dat veel creatine bevat breng je die waarden weer omhoog. Nu zit je nog met het probleem dat je urine transparant is en niet geel. Dit kun je oplossen door een week van te voren elke dag Vitamine B te slikken dit zorgt voor knal gele urine. Als je dit netjes doet pis je water met creatine en vitamine b. Niks aan de hand dus. Blijven doorgaan met water drinken tot zo kort mogelijk voor de test. Dus een flesje water mee in de auto voor onderweg en zorg ervoor dat je met een gevulde blaas naar binnen gaat niet met een lege blaas, als je 5 min voor de test moet pissen, ophouden de boel.

 

Teven als je de test moet doen dan moet je even weten dat het eerste beetje urine dat je los laat de meeste verontreiniging bevat en het laatst bevat ook weer een hogere concentratie. Wat je dus moet doen is plas eerst een beetje in de wcpot, laat het middelste in de beker lopen en pis het laatse weer in de pot.

 

Hoop dat je er iets aan hebt en succes met je test!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ medical

dat is toch niet altijd zo hoor, maat van me moet elke maand gaan pissen voor z'n ouders

en heel de maand blowt ie, tot de dag voor z'n onderzoek

dan 4tal liters water drinken en tot nu toe, van de 7 tests die hij al ondergaan heeft waren ze allemaal negatief

dus dat van die 3 weken klopt niet

grtz snow

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ snoazihaze:

 

Doordat je zoveel water drinkt is je urine inderdaad heel licht van kleur en is het ook bijna geen urine maar water, hehe.

 

Wel loop je zo de kans dat ze zeggen dat je een andere keer terug moet komen omdat je urine niet geschikt is.

Je kan dan bijvoorbeeld als argument gebruiken dat je altijd al veel water gedronken hebt.

 

Maar het werkt inderdaad wel.

 

groetjes

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ogkush

 

dude wat heb jij er een studie van gemaakt hahaha als iemand je hele plan volgt is ie aan het einde moddervet en compleet opgefokt van al dat rode vlees.

Maar even goed weet ik niet of het verstandig is om je lijf zo te misbruiken alleen om een drugs test te ontduiken. Ik zou er ook een beetje voorzichtig mee omgaan. Nu heb ik makkelijk lullen want ik heb nog nooit een drugstest gehad, maar toch.

 

@ 1200 micrograms ww

 

Kun je er niet gewoon onderuit komen? meld je een paar dagen ziek ofzo dat valt in deze tijd van het jaar echt niet op. En anders laat iemand anders je potje vol plassen of staat er iemand naast je?

 

succes ermee allegria

Share this post


Link to post
Share on other sites

6 cedercines in een glas water, binnenkappen en gaan plassen...

Werkt perfect, maat doet het al jaren iedere maand...

 

Succes,

 

El Fish :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pff wat een bullsiht allemaal, El fish je bent niet goed wijs en iemand de raad geven om met medicijnen te gaan rommelen is al helemaal idioot.

 

Je moet onderscheid maken tussen de verschillende testen, zoals urine test, hebben ze er ook die maar testen of je de laatste 4 uur thc in je lijf hebt gekregen. En als ze het goed doen mag je prutsen wat je wil, het haalt niets uit en ze meten het toch.

 

Maar hoogst waarschijnlijk gebruiken ze nieuwe testen en die kunnen prima bepalen of je langer dan 4 uur geleden je jointje hebt gerookt of niet, maar duiden dan weer niets aan als het langer geleden is, deze worden door veel werkgevers en politie gebruikt, duitsland bv. ow en urine is niet altijd nodig, een sticker op je voorhoofd is soms voldoende.

 

M.A.W. het hangt van de gebruikte procedure en test af of je wel of niet negatief bent. Je kan wel altijd een thc testuitslag verwerpen. Omdat ze wel degelijk tot valse resultaten kunnen gedwongen worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ allegria, Dat van dat vele afvallen en dan vreten doe ik zelf niet, dat is idd wel een beetje je lichaam misbruiken. Maar dat andere doe ik wel. Het gaat er bij mij dan ook niet om dat mijn ouders me controleren, ik ben 32 en ik moet zelf weten wat ik doe. Ik moet pissen bij het CBR omdat ik gepakt ben met een joint achter het stuur. Als ik niet slaag dan zit ik weer een jaar zonder rijbewijs. Daarvoor wil ik wel een weekje filet American en vitamine B vreten.

 

Let ook even op, wat medical zegt klopt maar hoeveel blowt hij en is hij dun en klein of groot en fors dit maakt een heel verschil, hoeveel te meer vetweefsel je hebt hoeveel te langer het duurt dat je er vanaf bent.

 

wat snoazihaze zegt werkt prima idd, hij bevestigd ook mijn verhaal, immers in zijn verhaal gaat het ook om urine die wordt verdund in de blaas met water. maar zon simpel testje van de apotheek is een stuk makkelijker te verneuken dan het laboratorium van een officiële instantie. Die gebruiken technieken als gaschromatografie en testen ook de creatine niveaus in de urine. Ze testen ook op de aanwezigheid van detox middelen die wel hun werk goed doen, als ze die aantreffen ben je ook de lul. Een apothekers testje niet, die kijkt slechts naar de aanwezigheid van de drug of eventuele rest stoffen. Door dat verder nergens naar wordt gekeken zijn dit soort testjes met een paar liter water wel om de tuin geleid.

 

Je vermeld er ook niet bij trouwens, gaat het om iets officieel dat in een lab getest gaat worden of een apotheek testje van je ouders.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja men maat moet altijd naar de huisdokter om z'n plasje te gaan doen, dus ik denk niet dat die dokter een of andere stomme test uitvoert

het is niet zo dat hij gewoon moet plassen van z'n ouders, hij moet van het gerecht(minderjarig)

hij moet stoppen of mag naar de sleutel

ik weet niet welke testen dokter allemaal gebruikt, maar mijn inziens zal dat toch geene zever zijn

en dat allemaal met wat water, ontloopt hij alles

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dr. Livingstoned,

Je mag volgens het voorschrift 6 tot 12 zo'n tabletten per dag nemen

Dan komt het wel niet op 6 stuks in een keer zeker...en dat 1 keer per maand.

 

Ik denk dat er hier al ongezondere dingen staan op het forum dan zo'n middeltje...

 

Maar dat ik gek ben, tja...dat heb ik nog gehoord :o

 

Later,

 

El Fish :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

vraag gewoon aan een maat of ie ff in een potje wilt pissen neem dat mee en klaar, zo doen veel bodybuilders et ook die zitten vol met annabolen, maar de test is negatief.

 

Dus ff met een bakje pis van je beste vriend over straat :o

 

Good luck

 

Als ze naast je staan, zeg je gewoon ik kan niet plassen als er mensen om me heen staan, dat hebben genoeg mensen dus...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook wel eens gehoord dat langs je vinger pissen met tandpasta erop zou helpen...

Echter acht ik dit zelf zo'n 98% kans op onzin :o

 

 

Ps.

Als je potjes wisselt, kan je ook zorgen dat je judokus zo fier overeind staat dat het duidelijk is dat het zo niet lukt :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

...alles hangt natuurlijk af van welk soort test ze gaan gebruiken..

 

Wordt de urine op een plasstrookje gedrupt dan(zo'n papieren testje) dan kan het zijn dat je na 3 weken negatief plast indien je mager bent en gezond eet net als ik. :o

Wordt de urine getest via een labo....dan ben je eraan voor de moeite :o

 

Huisdokters gebruiken het labo...

Het gerecht ook.

 

 

gr medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lastig als al je vrienden blowen...

 

Goed, het gaat zich opslaan in je vet. De concentratie wordt natuurlijk wel steeds minder. De beste manier is echt om het er uit te zweten...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

De test voor een jaarlijks medisch onderzoek (waar elke werknemer aan deel neemt) .

 

Dan moet je ook in een potje pissen , word je pis da onder zocht op drugs ? of voor wat is dit net ?

Ik dacht dat ze dit niet mogen doen als je het niet weet .

 

mvg boky

Edited by boky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je urine van een ander inleverd dan kunnen ze voelen dat de temperatuur niet klopt bij het inleveren, dan zou het nog warm moeten zijn. Zeg dan in ieder geval dat je nadien nog even hebt gescheten en dat het er niet uit wilde. Dan heb je tenminste nog een verklaring waarom het is afgekoeld. :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

schande uberhaupt dat er zulke tests zijn, controle in het verkeer kan ik me voorstellen, maar op je werk scannen of je wel eens wiet rookt pfff echt weer een uiting van de heksenjacht van de spruitjestaliban van die nepchristenen.

 

Succes gozer,

Wv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zolang jouw gedrag op de werkvloer geen aanleiding geeft. heeft een werkgever het recht niet jou te controleren.

Kom je bijvoorbeeld dronken of stoned op de werkvloer kun je na vaststelling als arbeidsongeschikt naar huis worden gestuurd.

Dat je, zodra je nuchter bent, bij de vertrouwenspersoon langs moet, is een ander onderdeel van het verhaal.

Kortom: geef de werkgever geen aanleiding.

:tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

High lieve rakkers,

 

De pro's injecteren urine in hun eigen blaas. Veel minder knoeien.

 

En of je werkgever je niet kan ontslaan als je niet nuchter op je werk komt. Hmmmm.

Mij lijkt de algemene normen rond goed werknemerschap dit wel te veronderstellen.

Ik denk dat een gemiddelde rechter een ontslag op staande voet, ivm dronkenschap, zonder problemen accepteert.

Hierover hoeven geen expliciete bepalingen te staan in de arbeidsovereenkomst. Het betreft hier geen huurovereenkomst van een woning.

 

Ik kan zo snel geen beroep verzinnen waarbij het drinken openlijk wordt getollereerd. (Behalve dan misschien het moderaten op een WietForum en het barpersoneel van de La Folie)

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...