Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

aphro

Space Pizza

Recommended Posts

bereiding : 20-30 '

1 kant en klare pizza bodem

1 fl ketchup

2 tomaten

2 champignons

1paprika

1ui

veel kaas

salami

ham

2 gr wiet

 

Smeer een laag ketchup op de bodem. Leg daarop de salami. Doe daarop weer wat ketchup. Verkruimel de softdrugs en leg die in de ketchup. Daarop doe je de gesneden groente samen met de ham die je in kleine stukjes gesneden hebt. Rasp daarop de kaas. Frot 't in een voorverwarmde oven op 200 en laat het staan tot het goed heet is en de kaas gesmolten is. Dit duurt gemiddeld een kwartier afhankelijk van de ingredienten en de bodem. heb je een van de ingredienten nie in huis, niet getreurd pak dan gewoon iets anders dat op groente lijkt. Dit recept is behalve lekker ook geestverruimend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het kookpunt van THC is 200 graden (www.chemfinder.com)

Vanaf een graad of 180 zal het dus al beginnen te dampen.

Mischien kun je een slang aan je oven koppelen en daar flink aan hijzen :P heb je een soort vaporizer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan je dit ook doen met kant en klare pizzas? gewoon die je alleen in de oven moet doen nog?

dat je bijvoorbeeld de wiet er overheen strooit ofzo?

Share this post


Link to post
Share on other sites
bereiding : 20-30 '

1 kant en klare pizza bodem

1 fl ketchup

2 tomaten

2 champignons

1paprika

1ui

veel kaas

salami

ham

2 gr wiet

2 gram per persoon??

Share this post


Link to post
Share on other sites

HEhehee lijkt me wel wat maar 2 gram een beetje weinig denk ik denk dat je er een gram of 5a6 op moet gooien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bweuh, dit lijkt me echt vies!! Ketchup als basisbestanddeel?? Gebruik toch tomatenpurree, dan kan t nog wel lekker worden :|

Share this post


Link to post
Share on other sites

martino23 heeft nog nooit spacecake gegeten? :| :(

een grammetje goed wiet eten is meer dan genoeg hoor.. :angry:

 

maar het is zonde het op een pizza te doen (helemaal met tomatenketchup als bodemsaus :no ) zoals darkice al aangeeft heb je dan geen thc meer in je wietje zitten als je pizza eruit komt... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gooi je ketchup of tomaten puree er op, sprokkel daarover je wiet of hash en gooi daarover weer een dikke laag kaas.. De kaas zorgt ervoor dat de thc wordt geabsorbeerd, maar niet al te best (daarom ook veel kaas!). Eerst de ham en dan pas de kaas werkt minder goed als eerst kaas en dan ham. Het werkt wel als je de oven niet zo hoog zet.. Brownies bak ik ook altijd op een lagere temperatuur als aangegeven en laat ze dan gewoon iets langer gaan.. Gewoon iets van 120-140 aanhouden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:| okay het idee is wel geinig opzich...

 

van het weekend vrij, dus toch maar eens gaan proberen, op wat lagere temperatuur dan wel, maarja t is de moeite waard toch... wiet weet is het wel bere lekker en word je er ape stoned van....

 

laat er wat van horen wanneer ik het gegeten heb!

 

greetz massive

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doe dat, ben benieuwd! :| Lijkt me ook wel leuk om keer te doen, moet het geen ontheiliging van de wiet zijn natuurlijk :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...