Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
hellrazor1000

Hoe Werkt Deze Tijdklok(handleiding Kwijt)

Recommended Posts

Eerst opladen ofwel in het stopcontact

Met de knop klok en de knop dag stel je de dag in. Met de knoppen klok, h en m stel je vervolgens de huidige tijd in.

 

Schakelmoment

Met de knop prog kies je eerst de dag. Alle dagen zijn de cijfertjes 1 t/m 7 allen aan. Vervolgens stel je het uur en de minuut in van het eerste schakelmoment. Met de knop het het handje regel je aan of uit. Het onderste rondje gevuld is aan. Het rondje leeg is uit. Uiteraard is je eerste schakelmoment aan. Controleer nu de dagen, het uur en de minuut en of je de optie aan hebt gekozen. Als dit goed staat kies je weer de knop prog voor het tweede programma. Het tweede programma is dan een minuut later, en je kiest hier de optie uit. Vervolgens kies je weer de knop prog en je stelt je volgende schakelmomenten in.

 

Met de knop klok kom je weer terug. Met de knop prog kan je vervolgens je ingestelde schakelmomenten controleren. Controleer altijd zo:

Deze tijd aan, een minuut later uit. Volgende tijd aan, een minuut later uit, enz.

 

Blijf goed opletten dat de tijdschakelaar weer uitschakelt. Anders krijg je een probleempje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@hellrazor1000, Niet geschikt om een HPS lamp mee te schakelen,.....dat weet je neem ik aan ??? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen enkele schakelklok is geschikt om HPS lampen te schakelen, tenzij deze via een relais schakeld ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ The boedhist: Thnx voor je uitleg ga der nu mee aan de slag kijken of het me lukt.

@BBB: haha thnx voor je opmerkig wist dat nog niet maar ben van plan me dompelpomp mee te schakelen. Me lampen zitten al op een relais kasje.

@Leo: thnx;).

 

 

RZR

 

Edit@deboeddist: Thnx man het is gelukt perfect uitgelegd kan niet beter.

 

 

 

Hier kan weer slotje op, ik ben verholpen van me probleem thnx.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...