Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

suffie63

'coffeeshop Moet Snel Open'

Recommended Posts

dinsdag 07 oktober 2008 | 19:54 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 07 oktober 2008 | 19:57

 

TERNEUZEN

 

De Terneuzense burgemeester Jan Lonink wil een nieuwe gedoogvergunning voor een coffeeshop verstrekken als softdrugswinkel Miami ook de komende weken zijn deuren dichthoudt. De shop verkoopt sinds anderhalve week geen softdrugs meer, omdat het na een grootscheepse controle door het Openbaar Ministerie (OM) geen voorraad meer heeft.

Justitie constateerde toen in de shop geen overtreding van de Opiumwet, maar op diverse andere plaatsen werden wel enkele tientallen kilo's drugs aangetroffen. Die vondsten worden in verband gebracht met Miami. Door de vrijwillige sluiting van Miami heeft Terneuzen op dit moment geen gedoogd verkooppunt meer. Lonink: "We merken dat hierdoor de illegale drugshandel in de binnenstad van Terneuzen én in kleine kernen toeneemt. Dat willen we natuurlijk niet. Dus als een coffeeshop geen gebruikmaakt van zijn gedoogvergunning, moet je er over denken om de licentie aan een ander te verstrekken. Maar eerst ga ik met Miami in overleg."

 

Bron

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze moeten daar als eerste gemeente een duplo-vergunning afgeven : eentje voor een hok met EDIT lampen,en eentje voor het verkooppunt.hier 42procent belasting op heffen kom je toch ruwweg aan zo een EDIT ton voor de gemeente plus een gedegen regulatie.*of wordt de coffeeshop dan genationaliseerd voor de overige EDITton inkomsten op een bruto omzet van EDITmiljoen om aan de 500gram per dag te komen.

 

gaan we de EDIT invullen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

404

 

De door u opgevraagde pagina of het door u gezochte

artikel bestaat niet (meer).

 

goed nieuws word weer snel verwijderd ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je meent het ?

Jawel, je meent het !

Al is de post nog zo snel, de logger achterhaalt haar wel.

Dit is echt een knap staaltje van manipulatie !

 

suf

 

ps Geef het volk brood en spelen. En houd het dom.

 

pps : Inmiddels deze mail de deur uit gedaan:

Ik heb in goed vertrouwen (de bronvermelding is m`n kracht) dit bericht op het WietForum geplaatst, inclusief bron. Nu schijnt u als bron het oorspronkelijke bericht te hebben verwijderd.

Zie ook deze link: http://www.wietforum.nl/-coffeeshop-Moet-S...en--t48165.html .

 

Ervan uitgaand dat u mij per ommegaande verheldert, teken ik,

 

suffie63

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben van de "oude" tijd!

Kopen en verkopen van hasj en wiet gebeurde op bekende adressen in achterafkamertjes.

Ook op achterafkamertjes werd geblowd, maar op een gegeven moment kwam Provadja, waar je alles kon doen wat verboden was: blowen, trippen en nog wat aanverwante zaken.

Het werd door niemand lastig gevallen, hooguit door wat opgefokte drankjongelui en dat slechts een heel enkele keer.

 

Lang heb ik mijn rokertje gekocht bij bekende adresjes, maar de opmars van coffeeshops was niet te stuiten, waarna ook ik overstag ging.

 

Ik hink op twee benen: enerzijds ben ik ronduit voor gelegaliseerde wiet/hasj-zaken, net zoals je tabak- alcoholzaken hebt. Ook daar ga je niet besmuikt naar binnen alsof je toevallig door een recherche-team gespot kunt worden.

Anderzijds wordt de kwaliteit dan aan banden gelegd: niet sterker dan dit of dat, want waar ligt de grens?

Ik zit nog even verder door te denken, want mijn laatste zin betreft ook alcohol, waar ligt de grens van het percentage als ik alcohol kan kopen van 80%???

 

Concluderend mag ik wel zeggen, dat de regering met twee maten meet: ze zijn behoorlijk alcoholistisch en als de dood om een keer high of stoned te zijn. Ze zouden gillend gek worden........ ;)

 

Groetjes Pinkelotje

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Antwoord van PZC:

Goedendag,

Het artikel is inderdaad verwijderd.

Een nieuwe versie (lees: uitgebreider verhaal) vindt u via de link:

Door mij aangepaste link, artikel op WF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...