Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Tijmen

Waar Gaan We Heen (weed Gestolen)

Recommended Posts

waar gaat het heen met de samenleving.

 

vannacht of gewoon overdag is alles gestolen.

Had zaterdag ze allemaal omgehakt, en de hele plant in de schuur gehangen om te drogen. Kom ik vanmiddag van school om te kijken hoe het drogen staat is de hele schuur leeg.

Gewoon alles meegenomen, waren 7 planten waarvan er 1 al geoost die lag ook te drogen in de schuur. alles meegenomen behalve 1 minder succesvolle plant.

 

Ik word er gewoon misselijk van. Waar gaat het heen, ik kweekte helemaal niet om het geld zelf niet voor de wiet. gewoon voor het verzorgen van de planten. En nu hebben ze alle maanden werk gewoon zomaar gestolen. Ik ben nu zelf bang om ooit nog te kweken, want nu weten ze dat ik het heb en komen ze vast elk jaar terug. ( heb nog liever dat ze dan een briefje achterlaten oid)

 

Weet iemand wat ik kan doen? naar de politie gaan is natuurlijk geen optie. De mensen die me kindjes hebben meegenomen, mogen van mij doodgaan (echt) ik ben helemaal naar.

 

doei...

Share this post


Link to post
Share on other sites

izza bad trip, man.

sorry for that.

 

Maar even verder gedacht:

Was het zo makkelijk voor iemand om in die schuur te komen?

Waren er mensen die van je kweek wisten?

 

Het lijkt mij een erg gerichte actie,

die kun je alleen met voorkennis doen.

 

uhm, t kan je pa of ma niet zijn?

 

 

greetz en sterkte met het verlies,

Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaah nog een slachtoffer :tu

 

Wat zonde, wat een klootzakken, sukkels zonder geld, bedelaars,

bietsers wat zijn het? hoop dat ie het tipje inhaleert.

 

Sterkte met het verwerken van deze dip..

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan niemand anders zijn dan iemand die er van wist dat die planten daar stonden.

 

Vraag je gewoon even af wie het allemaal wist. Van wie was de schuur, wie heb je het verteld, wie ziet je naar die schuur lopen,...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klote voor je man!

Denk opzich dat je er weinig aan kan doen behalve je ogen en oren goed open houden.

Misschien dat iemand uit de buurt iets heeft gezien of gehoord.

Misschien dat de *pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep* dader(s) het zelf niet voor hun kunnen houden en je het op die manier via via te horen krijgt.

 

Heel veel succes

 

Greetz schitzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb vorig jaar na geript te zijn geworden (reeds) wel degelijk aangifte gedaan bij mr. Bromsnor, samen met de vermoedens wie het kon betreffen.

Ik houd hout vast, maar tot nu toe.....

:tu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ga ik nu ook allemaal langs, wie het allemaal weten.

 

Ik woon nog bij me ouders, de schuur is ook van hun. maar zij waren er ook kapot van.

 

Vanmiddag zijn de glazenwassers wel langs geweest. en had nog de botten met een klein stukje stam in de achtertuin staan dus misschien dat ze het daar aan zagen? lagen na wat bladeren omheen enzo.

 

Maar iemand moet het geweten hebben, want zo erg stonk het ook weer niet en woon ook niet in een woonwijk.

 

maar nu de grootste vraag, kan ik blijven kweken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miss hebben je ouders ze gewoon vernietigd?

 

/EDIT: Ik lees juist dat ze er ook kapot van waren.

 

 

De glazenwasser lijkt me nogal vaag...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm gecondoleerd joh wordt hier ook onpasselijk van. Ik woon midden in een grote stad, mijn angst was ook een paar dieven op bezoek maar gelukkig niet gebeurd. Ik zou ook naar de politie gaan en flink aangifte doen, tis wel jatten hoor. Houd je de politie ook van de straat, en misschien bezig met echte boeven vangen. Oja Ik zag een keer een documetaire over glazewassers maffia, een reportage team was zogenaamd in een buurt gaan glazenwassen met ladders en zo, komen er ineens een stel zware jongens met honkbalknuppels ineens aangestormd, jatten de ladders af en lopen schelden ga uit mn wijk en zo. maar toen kwamen er gelukkig nog zwardere jongens uit de reportage auto :tu . Was maar een opmerking hoor niet alle glazenwassers zijn zo.

tja volgen jaar maar hekken met spijkers of metsel een muur met glas er boven in, maar das natuurlijk ook weer een uiterste.

succes, Hoop dat je niet ontmoedigd wordt van deze terugslag en lekker blijft kweken.

groet tappie

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik kweekte helemaal niet om het geld zelfs niet voor de wiet.

 

Dan kun je beter een ander soort plant gaan kweken,...die worden doorgaans minder gestolen :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook moet je uitkijken tegen wie je het verteld. Ik bedoel, tis snel gezegd en snel gejat.

 

Maar idd, uit je schuur? Zat ie wel op slot? Moet idd wel iemand zijn die er wat vanaf weet, minste plant laten hangen? Zegt misschien wel genoeg.

 

Iig sterkte en gewoon doorkweken, maar wel met de nodige maatregelen.

 

M.C. Green

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dan kun je beter een ander soort plant gaan kweken,...die worden doorgaans minder gestolen :j

 

BBB ziet het allemaal :tu

Ik had er volledig overheen gelezen :)

 

 

Nuja, niks meer aan te doen :/

Volgende keer beter

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha, natuurlijk wel een beetje voor de wiet, maar wiet is minder saai vind ik persoonlijk dan andere planten en het groeit snel en hebt een leuke oogst.

 

Me vader denkt dat het gewoon op klaarlichte dag gestolen is, omdat de paar blaadjes die er liggen nog droog zijn, en het 's nachts volgens mij geregend had.

 

Maar wat zegt de politie bijvoorbeeld als je aangifte doet? het zijn 7 planten maar dan zeg ik wel dat het er 5 waren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey man zwaar naar voor je ... 5 planten kan een hoop wiet aan zitten ...

 

houd rekening ermee dat wanneer je aangifte doet dat het je niet moet zeggen dat het er 7 zijn !!!! je mag namelijk maar 5 planten maar dat had je al in de gaten .... verder weet je ook totaal NIET wat er geoogst is je moest nog knippen ...

 

draai het gesprek zo dat dat ook niet de insteek word ... dat de plant je niks kon schelen en dat het enkel hobby was ...

 

MAAK EEN PUNT DAT JE HET NIET FIJN VIND DAT VREEMDEN JOUW OF JE OUDERS GROND ONBEVOEGD BETREDEN !!!

 

en dat dit niets meer dan ordinaire inbreek is !!!

 

begin sowieso niet over WEEET JE WEL NIET HOEVEEL GELD DIT WAS blablabla want dit zijn dan zwarte zaken , je zult zien ben je achteraf nog de sjaak ook !!!! zeg dat het gewoon voor eigengebruik is mits je 18 bent want anders kunnen je ouders nog wellis problemen krijgen ( justitie hoort niet graag van ouders dat hun kinderen gewoon mag kweken en blowen ).

 

en dat dit bio gekweekt was wat veel lekkerder en vooral minder sterk is !!!!

 

kortom geef er een doordachte draai !!!!

 

greetzzz masteryero

 

ps: wees je wel bewust dat politie thuis kan komen .... je hebt waarschijnlijk 7 stammen in de tuin !!!! die andere 2 waren gewoon mannen die vroegtijdig gekapt zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou zowiezo niet over je planten beginnen :tu

 

Zeg gewoon dat je aangifte wilt doen van inbraak in je schuur, en dat ze 4 kratten bier hebben meegenomen :j

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je niets aan.... als ze die gasten pakken ben je de sjaak doordat je de boel verdraait hebt...

 

 

eigenlijk er nu een paar minuutjes aan hebben gedacht.....

 

 

geen aangifte doen .... helaas maar waar wiet kweken word niet zo verkeerd aangekeken als coke.... als je 100 grammetjes coke gestolen worden kun je ook geen aangifte doen !!!

 

risico van het vak HELAAS!!!

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou aangifte doen van 5 planten :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt ook opteren voor een gesprek met een rechercheur.

In zo`n gesprek doe je geen aangifte, maar zorgt voor een "aantekening in de zijlijn".

Zodra er meer van dat soort aantekeningen zijn die steeds in dezelfde richting wijzen zal de politie in actie treden. Jijzelf komt dan niet in het hoofddossier voor, maar de feiten die je gemeld hebt kunnen dienen om het beeld compleet te maken.

Ikzelf was niet van die mogelijkheid op de hoogte, maar oom agent heeft me dat begin dit jaar duidelijk gemaakt.

:tu

Share this post


Link to post
Share on other sites
heb je niets aan.... als ze die gasten pakken ben je de sjaak doordat je de boel verdraait hebt...

 

Da's jouw woord tegen hun woord,.........maar je weet wel wie het zijn :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik kweekte helemaal niet om het geld zelf niet voor de wiet. gewoon voor het verzorgen van de planten.

 

Whats the problem.

Wat had je na het drogen ermee willen doen.

Troost je met de gedachten gezien je het zelf toch niet oprookt dat anderen genieten van jou kweek.

 

Ik ben het weleens dat ze het eerst even netjes hadden mogen vragen :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat recherche is wel een goed idee, ik was van plan om misschien vandaag aangifte te doen, moet even kijken hoe ik het ga aanpakken.

 

 

@hierboven, zoals ik had vertelt ging het me niet heel erg om te wiet maar natuurlijk wel een beetje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das allemaal best wel balen ja...ik kan me goed voorstellen hoe kapot je der van moet geweest zijn.

maar je gaat toch niet naar de koppes toe? om aangifte te doen voor je plantjes.. Ze lache je uit man..Denk gewoon even rustig na, buiten de schade die je al hebt opgelopen is het toch doodzonde om er nog langer van te blijven balen, eigenlijk kan je er gewoon niets an doen, behalve de volgende keer alles beter regelen... begrijp meniet verkeerd, ik snap 't is wel echt shit, maar je kan je er beter bij neerleggen.. er gebeuren ergere dingen moet je maar denken. schenk er geen aandacht meer aan man.. leef je leven, je hebt de ervaring die pakke ze niet af, daarmee zet zow weer een nog beter tuintje op... :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou m'n laatse plant inspuiten met paration en "zichtbaar" ophangen.

:tu :j

 

 

Ze gaan niet dood maar worden wel doodziek.

 

Weet je gelijk waarom ik stroom op m'n toko heb staan.

 

Succes, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...