Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Dutchstar

5 X B52 Onder 200 Watt Plug'n'grow Spaarlamp - Alles droog: van het bouwen tot het Drogen.

Recommended Posts

Dat zijn beste kanonnen man! Ziet er zeker goed uit!

 

 

Sky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie buds heb je daar en worden alleen maar dikker :lol:

Ben benieuwd hoeveel 't word, veel kweekplezier

gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey :tu So many reactions make me happy (:

 

T gaat best goed ookal verkleuren een paar blaadjes bij de grootste plantjes geel o.O Dus ben ik nog meer op de ph aan het letten.

 

@keesthemad Leuk dat zelfs een veteraan zegt dat ik een ons zou kunnen krijgen B) xD. Thx ;) Ik verheug me al op oud en nieuw !!! eerste januari week is denk ik realistisch.

 

@ Banaantjuh: Thx, Ze zijn echt blond :) Op 4 plantjes kun je alle bruine haartjes met twee handen tellen xD, Kvraag me af hoe groot ze worden als ze voor 80% intelligent zijn geworden xD

 

@ sky: :lol: that's right. Eig. zijn ze munitie voor mn Bong-kanon xD

 

@ smokeyB: Thx, kweekplezier heb ik. Elke keer als ik mn kamer in kom heb iks zo<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>oo een smile van de geur (kheb geen filter) :P

 

@ masteryero: Dankje :lol:

 

@ bruutrulez: :):) Ik ben nu al tevreden met de grootte, Dat ze nog zullen aandikken is unbelievable.

Lamp heb ik van een Growshop in dit land. Heb ik daar afgehaald. Ze versturen ze alleen niet per post, (te breekbaar)

Voor wie een kijkje wil nemen: http://shop.bushplanet.tv/beleuchtung-ener...-10_67_332.html

Daar hebben ze eigenlijk alles.

 

 

n picupdate komt er in een paar dagen als je een verandering kunt zien.

 

Grtz, Dutchstar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt super mooi!!

mijn complimenten.

 

Ben ook van plan om de volgende kweek onder een 200W envirolite te gaan kweken.

Ben benieuwd wat je er af gaat halen en wat de kwaliteit is.

 

*Edit

 

Bij welke Growshop heb jij eigenlijk deze lamp gehaald?

Edited by Sticky Steven's

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bij welke Growshop heb jij eigenlijk deze lamp gehaald?

 

ben nieuw op wietforum maar ben al surfen op deze site gekomen, met de wisselkoersen van tegenwoordig is het goedkoop om te kopen in UK :lol:

 

volgende rond ga ik mij ook zo eentje aanschaffen, ziet er fantastisch uit! succes met je kweek Dutchstar!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 78 - Bloeidag 49:

 

Hey everyone, er komt weer een uitvoerig pic-update aan.

 

@ Sticky Steven's: Vielen dank, B) Ik ben net zo benieuwd of een CFL vergelijkbaar is met n HPS. Zoals ik in mn vorige post al zei, heb ik m niet over internet besteld maar bij een growshop in de buurt afgehaald. Maar bij peenoard's site zijn ze zelfs goedkoper.

 

@Peenoard: Dankjewel :tu Tis grappig dat zo veel mensen er nu ook aan denken onder een CFL te kweken ^^. Voor de groei is er denk ik niets beters. Wat in de bloei beter is, is dat ie niet warm wordt (hij hangt 10-15 cm van de toppen vandaan) en je hebt ook geen lastig gedoe met en VSA.

die site is overigens heerlijk!!! Ik zou echt in engeland kopen!

 

 

Kheb echt een probleem met de twee grootste planten - In het midden verkleuren de fanleaves sterk. Kheb geen idee waardoor. :lol:

En in sommige toppen krijg ik bruine roestvlekken o.O

Maar verder gaat het goed!

 

Voor wie te lui is alles te lezen: Ik heb 6 B52 planten, 3 grote, 2 middel en een lelijk albino plantje dat gewoon niet wil.

Ze staan onder een 200 Watt energiespaarlamp, en krijgen Plagron Alga-Bloom voeding en ph-, Ik geef dit naar gevoel omdat ik alleen ph test papiertjes heb.

 

Zo staan ze onder de lamp:

 

gallery_14681_6466_739419.jpg

 

 

 

 

Ik heb van elke plant een foto van het geheel, een van de ondertakken, een van de bovenkant en een budshot.

Hier zie je de planten met nummers:

 

gallery_14681_6466_302455.jpg

 

 

 

 

PLANT #1

 

gallery_14681_6466_839377.jpg

 

gallery_14681_6466_307234.jpg

 

gallery_14681_6466_841030.jpg

 

 

 

 

PLANT #2

 

gallery_14681_6466_548968.jpg

 

gallery_14681_6466_1073418.jpg

 

gallery_14681_6466_204915.jpg

 

gallery_14681_6466_529001.jpg

 

 

 

 

PLANT #3

 

gallery_14681_6466_761276.jpg

 

gallery_14681_6466_1160804.jpg

 

gallery_14681_6466_514295.jpg

 

gallery_14681_6466_140660.jpg

 

 

 

 

PLANT #4

 

gallery_14681_6466_110163.jpg

 

gallery_14681_6466_1076617.jpg

 

gallery_14681_6466_119032.jpg

 

gallery_14681_6466_603874.jpg

 

 

 

 

PLANT #5

 

gallery_14681_6466_646838.jpg

 

gallery_14681_6466_39289.jpg

 

gallery_14681_6466_447165.jpg

 

gallery_14681_6466_874025.jpg

 

 

 

ALBINO

 

gallery_14681_6466_219019.jpg

 

gallery_14681_6466_9729.jpg

 

 

 

 

 

Zo, dat was dus een hoop fotos en THC :lol:

Hopelijk kan iemand me helpen met heb bladprobleem. Ik weet echt niet wat ik fout doe. De ph zou moeten kloppen... overvoeding?

 

Grtz,

Dutchstar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo zo die zien der echt super lekker uit :lol:

 

 

heb zojuist nog een site gevonden Progrow ga het denkik ook in engeland bestellen.

 

Ik zelf d8 altijd dat je bij die biologische spullen nooit hoefde te afzuren.

 

 

Sticky Steven's

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whoow!

 

Dat zijn echt mooie planten man! Hoe hoog zijn ze ongeveer?

 

Heb je de hele kweek 1 dezelfde lamp gebruikt? Ik kweek zelf onder 100 watt hps maar dit slaat alles haha:D Zou er een groot verschil zitten in het energieverbuik tusse 100 watt hps en die 200 watt spaarlamp? Daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk :lol:

 

Sky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stoppen met afzuren!!!!

 

Nergens voor nodig! Daar gaan je bladeren waarschijnlijk van verkleuren.

 

Verder lekkerrrrrrrrrrrrrr...

 

Kees.

 

@hierboven, factor 2 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah kees haha okej duidelijk...

 

D8 omdat dat een spaarlamp is datie misschien minder verbruikt maar niet dus... iig bedankt!

 

Sky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Watt is energieverbruik, in Watt's.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind om eerlijk te zijn dat die klein albio er het lekkerste uit ziet :D

 

ook is redelijk normaal dat je naar het einde toe meer en meer bruine blaren krijgt. vooral dan als je stopt met voeding geven xd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej,

 

Nooit gedacht dat het er zo goed uit kon zien inder een 200 W en niet eens HPS super gewoon.

 

Ga je volgen!!!

 

Ben egt benieuwd denk dat je over de 100g. heen gaat!

 

Grtz, wiet :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej,

 

Heb beetje gezocht maar kon het niet vinden.

Het gaat om de VSA's hoe heb je dit geregeld etc.

Zou je een foto er van willen posten met wat informatie wil dit mischien ook in mijn voorgroei hokje.

 

 

Alvast tanx gtz, wiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Wiet

 

Ben je opzoek naar spaarlampen??

Dit is van een ander merk, oplopend tot 300 watt!

Dan heb je ook verschillende met ingebouwde vsa en losse vsa's....moet je hier maar eens kijken. succes, gr B

 

http://www.overtoom.nl/is-bin/INTERSHOP.en...ite&act=ses

 

Of hier de orginele site van Megaman:

 

http://www.megaman.nl/megaman/index.php?pa...e=19&type=0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey dutch

 

Het ziet er trouwens weer fantastisch uit joh!

ze beginnen goed te zwellen, word alweer bijna tijd voor een foto update :D

begin aardig jaloers te worden op jou mooie kweekje :P

succes verder

Gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut mes amis,

 

Thx voor de reacties :D Ik geef morgen weer water zonder af te zuren. De planten krijgen allemaal 5-10% bruine haartjes, dus het einde is in zicht :D.

 

@ Sky: Ja, ik heb de hele kweek deze Bloeilamp gebruikt. Maar ik zit eraan te denken voor de volgende keer een 125 Watt Groeilamp te kopen.

 

@ keesthemad: Thx voor je Info! Moet ik onthouden. Moet ik niet afzuren omdat ik biologische voeding gebruik, of omdat ik het niet fatsoenlijk kan meten?

 

@ ilco: xD, die albino is echt een toren, ik maak volgende keer wel een foto naast een normale plant, die zijn 3 keer zo groot als dat lelijke albino dingsje, maarja, die paar gram die er af komen zijn altijd welkom :P.

Ik geef nog wel een paar weken voeding, en het grootste deel van de haartjes is nog wit dus zijn we nog niet aan het einde van de kweek gekomen, Daarom zou er nog geen bladverkleuring mogen zijn.

 

@Wiet: Bedankt ;) Altijd leuk zoiets te horen :P De lamp heeft een ingebouwd VSA, wat een enorm voordeel is. Ik heb op de eerste pagina ofzo een foto van de lamp staan, als je dat bedoelt. Of wat bedoel je precies met :

"Zou je een foto er van willen posten met wat informatie wil dit mischien ook in mijn voorgroei hokje."

 

Grtz, Dutchstar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej,

 

 

Ten eerste smokeyB super bedankt voor de sites komt mischien nog van pas opslaan bij mijn favorieten :P

 

Ik bedoelde een foto van de vsa's maar dat zit gewoon in de lamp hoe handig is dat :D zeker ook minder kans op brand.

 

Ik wou deze lamp eigelijk hangen in mijn voorgroei hokje die in een onverwarmde schuur hoogstwaarschijnlijk gebouwd zou worden.

 

Maar jij zij net dat je voor de voorgroei togh een 125 W ging kopen waarom presies eigelijk?

 

Ohh jah nog een vraag mischien een domme maar waarom heb of zie je nooit HPS lampen met ingebouwde VSA of waarom heb je die niet is toch zo veel handiger.

 

Gtz, Wiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ wiet

 

Die hps lampen zijn der wel, gewoon goed zoeken.

 

 

Zijn deze hps lampen goed? beter? welke het best? welke een aanrader als je bijvoorbeeld voor een 600 watter wilt gaan....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wiet: gewoon lezen lezen lezen ... er staan zat topics over lampen hoe en wat !!!!1 dit is topic vervuiling !!1

 

 

hey man staan er goed bij hoor !!! ik las dat je ook last had van roestvlekken in je toppen :D of bedoel je alleen het blad ???

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...