Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
DiZZy.

Mn Plantjes Even Voorstellen

Recommended Posts

dsc00123do9.jpg

dsc00122ea0.jpg

dsc00124xu3.jpg

dsc00125yl7.jpg

 

Eens de kist mooi was volgegroeid en het weer het toeliet (midden april) heb ik de plantjes op mn guerilla plek gezet, tussen de netels aan de zuidkant van een bos op een paar meter van een riviertje, ergens in belgië.

Ik heb ze in de loop van het jaar enkele keren bezocht, gewoon om te kijken of ze nog leefden.

Met de zware regenval is het riviertje eind juli overstroomd, en is heel mn guerilla plek onder water komen te staan. 4 van de 5 plantjes zijn door het terugtrekkende water omgevallen en kwamen plat te liggen. Veel goede hoop had ik er niet meer in.. Enkel de plant die nog half rechtstond had het volgens mij nog kunnen halen.

Tot mijn grote verbazing zag ik vorige week (21/09) dat alle 5 planten in volle bloei staan! 4 van de 5 lagen nog steeds plat, maar zijn aan de top weer naar boven gegroeid :)

Ik heb alle planten met stokken rechtop gezet zodat ze niet in de nattigheid liggen tijdens hun belangrijkste weken.

 

dsc00158hn7.jpg

dsc00159mo7.jpg

dsc00167cz9.jpg

dsc00165jt3.jpg

dsc00172wx3.jpg

dsc00171lh2.jpg

 

Nu is het nog enkele weken wachten, en wie weet hou ik er wat wiet van over :)

Ik ben er nooit van uit gegaan dat ik er iets zou afhalen, dus elke gram is mooi meegenomen..

 

 

 

Edit door BBB:

Om te voorkomen dat foto’s in de toekomst niet meer zichtbaar zijn, verzoeken we je om je foto’s in je Wietforum Album te plaatsen !

 

topic verplaatst naar guerilla corner

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...