Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
groene monsters

Wit Poeder

Recommended Posts

ik zit met een probleem er zit op verschillende bladeren een witte poeder zouden jullie er eens naar kunnen kijen en mogelijk kunnen vertellen wat het is

 

 

foto,s staan in mijn album

 

1222686929-760.gif

 

1222686989-290.gif

 

1222687028-250.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezen staat allemaal hier uit gebreid op de fw.

 

GR>LULLO.

Share this post


Link to post
Share on other sites
aha en hoe zou ik dat het beste kunnen bestrijden en is het dodelijk??

 

Na langere tijd gaat je plant eraan. Je kunt melk met water gebruiken of bijv. Exact. Maar wat Lullo al zegt: staat genoeg info op het forum.

 

Zoeken ---> meeldauw ---> info :)

 

Greetz,

 

M.C. Green

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je niet weet hoe het heet is het moeilijk zoeken hoor!

 

Ik zie er ook meeldauw in, ik had het van de week op mijn planten en heb de bladeren waar het opzat eerst afgeveegd met een nat doekje, en toen met melk natgemaakt.

Ik ben er vanaf !

Beterschap voor je dames.

Share this post


Link to post
Share on other sites

[Dat is meeldauw.Meeldauw moet je gelijk behandelen.Ik had het bij mijn laatste oogst.

Maar als je al in week 5 bloei zit,moet je niet meer spuiten.Je verpest je planten door dat gif.

Doe de stofzuiger op de laagste stand en probeer het zoveel mogelijk te verwijderen.

Met gif worden je bladeren alleen maar geel en de toppen stoppen met groeien.

Vroeger kwam ik meeldauw nooit tegen,maar dit jaar had ik het al 2 keer gezien.Bij mij en bij een vriend van me.Hetzelfde geldt voor spint,laatste jaren komt hij veel voor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tip; na een kweek die geteisterd is geweest door meeldauw,je hok extreem goed ontsmetten!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tip; na een kweek die geteisterd is geweest door meeldauw,je hok extreem goed ontsmetten!

 

Had ik gedaan.Zelfs de zeil weggegooid en nieuwe geplaatst en met ontsmetter alle muren,plafond en de vloer gespoten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je niet weet hoe het heet is het moeilijk zoeken hoor!

 

Ik zie er ook meeldauw in, ik had het van de week op mijn planten en heb de bladeren waar het opzat eerst afgeveegd met een nat doekje, en toen met melk natgemaakt.

Ik ben er vanaf !

Beterschap voor je dames.

 

 

okee bedankt maar moet ik de melk met een sproei flacon op de bladeren spuiten of moet ik dat door me water mengen?

 

Mvg GM

Share this post


Link to post
Share on other sites

om spuitzwavel gaan dat helpt

 

verder ben je een grote vent als je daar schade mee krijgt dan is de dosering toch echt niet goed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...