Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
buzzie

Voorstellen

Recommended Posts

Hallo allemaal

Ook ik zal me even netjes voorstellen; buzzie, 35 jr en al vele jaren puur voor de hobby buitenkweker. Max 3 a 4 mooie struiken per keer...

Dat loopt wel lekker, maar kan vast nog veel beter... Ook kom ik het jaar er niet meer mee door, dus ga nu ook een binnenkastje bouwen is de planning. Dus ik hoop zowel voor mn buitenkweek nog wat gouden tips hier weg te halen (stekken, superbuds, enz) als mn binnenkweek in te kunnen gaan richten. Allemaal alvast bedankt voor de info, zullen we maar zeggen!

Greetz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi welkom op de forum informatie genog tevinden succes.

 

GR>LULLO.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom Buzzie,

 

Ik ben ook pas kort lid, en buiten alle info die hier te vinden is in de search (waar ik al vaker wat van gebruikt hebt) zijn er ook nog genoeg ervaren kweekers aan het werk te zien (dames zijn altijd zo leuk om te bekijken :))

 

Veel plezier hier (zal zeker lukken) en succes met je binnenkastje (hopelijk ga je ons verblijden met een mooi verslagje)

 

Mvg, KiLLs

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) op het Wiet Forum

 

:D Leuk dat je even de moeite hebt genomen om jezelf even voor te stellen.

 

Veel plezier ! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lid Nr.: 19280

Wow, heb de teller enige tijd niet meer bijgehouden, maar dat we tegen de 20K aanlopen is een verrassing.

Geniet van deze vrijwel onuitputtelijke vraagbank en expertise.

De meeste antwoorden op je vragen vind je door goed te zoeken en vragen staat vrij zodra je geen antwoord vindt.

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...