Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Church

5x Happydude's Lowryder#2

Recommended Posts

Zo weer even een fotootje...

 

gallery_19265_6411_1007487.jpg

 

Zoals u ziet, drie vrouwtjes waaronder twee kleinere zeer mooie en een langere bitch.

Het mannetje is echt wel klein (begin spijt te krijgen van het gesloopte mannetje),

doch langer dan de twee mooie vrouwtjes. Ben benieuwd wanneer het stuifmeel zal vallen en ik kan gaan bevruchten. We wachten af...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste mensen, trouwe lezers en smerige friemelaars,

 

In een paar dagen zijn mijn plantjes echt weer smerig hard gegroeid, vind ik zelf. Heb ze vandaag daarom wegens deze smerigheid in bad gedaan. Een smerige naaktfoto bijgesloten voor de smerige liefhebber:

 

gallery_19265_6411_1078201.jpg

 

De smerige groeten,

 

Church

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niks smerig aan toe te voegen, ziet er deftig uit ;) Je gaat de goede kant op. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx! :D

 

Ze blijven maar groeien joh!! :( Ook in de hoogte...Blijf die lampen verhangen ;) B)

Hoop dat het stuifmeel snel gaat komen.

 

Grtz Church

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je nu de mannen remt door ze buiten te zetten, (evt onder een afdakje of zo) kunnen de vrouwtjes meer bloemen aanmaken.

 

Succes, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey hjm,

 

Levert dit meer zaad op dan de man nu zijn gang te laten gaan tussen de vrouwen?

En zou voor het raam (helaas in dit geval dubbelglas maar wel op het zuiden) ook een optie zijn?

 

Grtz Church

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je die kerels nu hun gang laat gaan bestuif je de stampers die er nu zijn.

 

Dat kan beter.!

 

Die kerels remmen zoveel je kan door koude.!!!!!!!!!!!!!!

 

De vrouwen alles geven wat je maar hebt; warmte, PK, booster en weet ik veel. ;)

Dan kunnen ze nog meer stampers maken. Meer stampers is meer zaad.

 

De kerels er pas bij zetten als ze echt aan het stuiven zijn.

 

Dat heb je het maximale eruit gehaald, zonder appart stuifmeel te winnen.

 

Succes, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx voor je tip hjm!

 

Die kerel groeit trouwens echt als een malle! Zeker 2 cm per dag, op zijn minst!!

Irritant gewoon ;)

 

Church

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben blij dat ik een nieuw hok ga maken met mijn highryders...Oordeel zelf:

 

gallery_19265_6411_378943.jpg

 

In 1 nacht gebeurd! :( Allemaal brandplekjes nu ;)

 

Hij is trouwens begonnen met stuifmeel lozen! Heb hem nu erg door het hok heen gebogen want hij groeit de kast letterlijk uit! Laat hem dus (helaas) gewoon in het hok nu hjm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb hem nu toch apart gezet zoals hjm voorstelde...Hij groeit gewoon te hard!

Mijn LOWryder is 60cm :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag ontdekt dat het langste vrouwtje ook wat misvormde vingers heeft...Twijfel er nog aan wat ik met haar ga doen (weg of doorgaan)... Heb namelijk twee prachtige vrouwtjes staan...Kwantiteit of kwaliteit...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vandaag ontdekt dat het langste vrouwtje ook wat misvormde vingers heeft...Twijfel er nog aan wat ik met haar ga doen (weg of doorgaan)... Heb namelijk twee prachtige vrouwtjes staan...Kwantiteit of kwaliteit...

 

hoe bedoel je misvormde vingers heeft ?

kan je dat even uitlegen en mss een foto van maken

 

ben pas eigens begonnen met loweryders te kweken ik weet er nog niet veel van af.

 

ik hoop als mij er ook zo goed gaan uit zien als de jouwe

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Church&Maarten: Tip; Gebruik de t_reply.gif knop in plaats van de p_quote.gif knop.

 

Dan quote je ook niet de hele tijd... (het is best wel irritant als je de berichten steeds opnieuw leest)

 

 

[ON_TOPPIC]

Ik zou zeker voor de mooie dames gaan Church! Genoeg zaad krijg je toch wel :)

Dan de misvormde dame gewoon onbevrucht laten afbloeien :o

[/ON_TOPPIC]

 

 

 

De Bananeman

 

 

-EDIT-

Ik wil ook met 5x18W Low's gaan kweken :o

Hier leer ik alvast wat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Maarten; misvormd noem ik een blad als hij afwijkt van een normaal wietblad zonder externe oorzaak. Dit in de zin van gegroeide gaatjes/gaten (wat ik heb) of andere mongolide trekjes (bijv. vergroeid, verfrommeld etc.)

 

@Banaaaan; Cool dat je dit verslag als leerproces ziet, ik namelijk ook :o

Ik laat nu gewoon alles staan en geef het zaad van die lelijke lange vrouw aan mijn vrienden.

Jaja, dan weet je wat het is een 'vriend' van Church te zijn :o

 

Wat wil je kweken L#1, L#2 of L#3?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Numero Uno!

 

Zie mijn zaadkweekje(outdoor)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is #2...Kijk ze eens lang wezen...Heb de man absurd verbogen met touw, anders past hij niet meer in mijn hok.

 

gallery_19265_6411_158169.jpg

 

De meest linkse is die rare vrouw, bovenin heb ik haar ook pijn gedaan. Sorry...

Ze gaat nu uit de kast naar de vensterbank (om vergeten te worden), die middelste twee gaan het worden voor het zaad :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kom net thuis, sinds drie dagen, overal stuifmeel en de highryders door het plafond...

Hier en daar de bladeren lekker verbrand...Heb dus puin staan ruimen :tu. Alles gaat nu weer goed, behalve het feit dat mijn kastje gruwelijk te klein is (vooral te laag). Zie de zaden echter al komen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De twee dames gaan goed, de heer blijft ze rijkelijk bestuiven en de zaden zijn al lekker aan het rijpen! Blaas elke dag met de fohn door het hok om zo gepiel met wattenstaafjes te ontlopen. De methode lijkt uitstekend te werken! Volgens mij is alles bevrucht...Maar laat de heer toch uit-ejaculeren :smoke Foto's zouden leuk zijn, echter krijg ik ze niet scherp getrokken van de zaden...:tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles gaat nog voorspoedig?

Heb je de Macro stand al gevonden op je camera? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaaaaaaaaah! Ik heb hem dan toch eindelijk ook ontdekt op mijn camera!

 

gallery_19265_6411_590631.jpg

 

gallery_19265_6411_1876377.jpg

 

Geef gerust een schatting hoe lang ik nog moet...10 september kwamen de plantjes op...

Uiteraard zijn dit twee kleine sfeerimpressies...Overal zijn de zaadjes aanwezig!

 

EDIT:

:P Ik zie het nu pas, check die banaan daar hangen op de tweede foto rechtsonderin!

 

Mvg

 

Church

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geilheid ten top... :P

 

Hé, prima foto's zijn dat :(

 

Hoe lang ze nog moeten?

Zo lang mogelijk dacht ik ^_^

 

 

Enneh, Church... Gebruik nou eens de 'Add Reply' button, in plaats van de 'Reply' button !!!!!! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee dat klopt. Maar als je je pagina indeling op Uitgelijnd hebt staan, dan zie je (mits de knoppen goed gebruikt) precies wanneer iets over het toppic gaat. Of wanneer iets een reactie is op een voorgaande reactie :P

 

Verder alles prima daar? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey church ... ik las dat je zei , check die banaan is op de plant rechtsonderin !!!!!

 

is dat een banaantje van de plant zelf of is dat een banaantje van een man ... hoop dat laaste anders heb je een herma lowryder2 en daar heb je niets aan !!!

 

 

verder zijn ze echt focking groot bij jouw danmmm !!!!!

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...