Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

jony-weed

Gigantische Oogst

Recommended Posts

IK ga tog voor de 75-200 per plant we zullen zien wat het zal worden

Misschien wat hoog gemikt

maar de plek is vol zon er loopt een klein beekje dernaast ideale aarde ext ext

 

 

Greatz jon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou zeggen: begin bij het begin. Als ik het hier zo lees heb je nog niet zoveel ervaring met (buiten) kweken.

Dus kan je beter eerst even wat info-topics, fotoverslagen en guerilla topics door gaan nemen voordat je al gaat fantaseren over de opbrengst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar de f*ck gaat dit topic over ??

 

Gelieve de growguide en de zoekfunctie van het forum te gebruiken!!

Owja, vergeet de sticky's en outdoor verslagen niet....

Share this post


Link to post
Share on other sites
'k Denk dat het volgend jaar een mooi seizoen word, we hebben nu al ZO veel slechte jaren achter de rug...

 

ehm 2006? Prima jaartje hoor! (oke oke augustus was geloof ik naad)

Share this post


Link to post
Share on other sites

2007,2008 totale flop, we hebben amper 10 echte zomerdagen in 2 maanden "zomer-seizoen" gehad... Volgens mij word de zomer van 2009 perfect

Share this post


Link to post
Share on other sites

persoonlijk vind ik de nazomer nu nog niet zo slecht. Geef mij maar een goede nazaomer en een mindere zomer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, de nazomer vind ik helemaal niks. Dikke mist, regen.

Voor mij maakt het niet zoveel uit , hier staan ze nu in de serre. Maar voor mijn kweekmaatjes vind ik het hartstikke rot.

En neem dat rot maar letterlijk.

Ik voel me helemaal schuldig dat ik hun dames geen onderdak kan bieden, ik moet me nu al door het bos heen worstelen om naar de wc en de wasmachine te komen.

Groet, Wiedewiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, de herfst komt NA-de-Zomer :)

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt nu je plantjes wel lekker binnen bij de verwarming zetten? Maar ga je daar nog topvorming krijgen zonder zon?

Denk dat je oogst heel magertjes wordt. Over drie weken begint de wintertijd!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehm gasten, voor MIJ was de nazomer goed, ik heb al het een en ander kunnen oogsten omdat ik wat vroegere bloeiers had. Daarnaast heb ik hier de afgelopen weken geen druppel regen gehad. Nu is het weer wel klote ja. Maar dat is niet gek rond deze tijd van het jaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

50 planten ???? je bent een beginner???? zou er eerst nog is goed over nadenken komen veels en veels teveel dingen bij kijken !!!!

 

ruimtes om voor te groeien, stekken ruimte , moeder ruimte

 

guarilla plek ??? is die geschikt komt er niemand etc etc

 

droog ruimte en knip ploeg ????

 

afnemers????

 

en dan nog is het hele kweek proces !!!!

 

begin eerst maar is met 5 plantjes !!!!! kun je voor weinig investering ook een leuk centje/ hobby aan hebben

 

 

greetzzz masteryero

 

ps: had het hele verhaal in detail getypt GODVERDOMME maar door de esc knop alles kwijt !!!! maar kotm erop neer iwl je goed guarilla farme en het gehele plaatje bekijken dat je meer dan 500 euro wel kwijt bent !!!! heb je dat ervoor over !!!!

 

ps2: vraag me please niet hoe ik aan dat bedrag kom anders kan ik weet 15 minuten tikken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ masteryero

 

hoe kom je aan dat bedrag ????? ;) :( B) :D

hahahahahaha

 

greetz SMOKEY !

Share this post


Link to post
Share on other sites

was te verwachten ....

 

de grootste onkosten op deze schaal is :

 

knipmachine kopen of huren maakt niet uit of het nemen vsan knippers daar zit je al over de 500 euro dan komen er nog zo'n 20 tal geld postjes bij kijken

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet hoor masteryero, maar ik had zo'n 50 guerilla plantjes staan dit jaar.. Meer dan een zakje zaaigrond, stekpoeder en steenwolplugjes heeft het me niet gekost. Een knipmachine is ook niet noodzakelijk, wel makkelijk!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het kan natuurlijk lukken, maar mij lukte het pas na eerst 3 jaar tegenslag ;)

 

Het is allemaal zo afhankelijk van het weer hier in nl dat zelfs als je veel geld er in investeerd er zowiezo nog steeds een grote kans is dat het misloopt en je alles kwijt bent.

 

Je kan beter nu een half jaartje zoeken naar een aantal echt goede locaties met veel zon en genoeg wind dan dat je je gaat concentreren op wat voor soortjes je wel allemaal niet gaat neerzetten enz.

 

Ik heb hele mooie plekken gehad met top genetica veel zon alleen weinig wind, plantgaten met 50 liter goede potgrond en nog is het allemaal weggerot.

 

Ik zou zeggen zoek een soortje uit die het dit jaar goed heeft gedaan bij andere forumleden.

 

Zet er een paar neer op mooie plaatsen, doe wat ervaring op en misschien haal je er nog wat vanaf ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou maar tellen op veel tegenslag met een guerilla kweek zoals:

 

rupsen

zonlicht

rot

slecht vertakken door niet te toppen

slechte grond

jacht seizoen open (15 october)

mensen die bewust op zoek gaan naar planten op stelen (rippers)

droogte

Fuzarium in de grond (veroorzaakt wortel rot heeft me dit jaar ook al 20 planten gekost)

meeldauw

 

 

 

Als je dan eens 50x30gram telt kom je dichter in de buurt denk ik.....

 

Guerilla is na mijn idee niet alles je hebt geen controle over je kweek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

(Bijna) alles wat je opnoemt valt op te lossen of te verbeteren Bernie ;-)

 

Tot nu toe gaat mijn Guerilla plek goed, zitten in de laatste bloei week

 

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je egt wat wil oogsten kan je beter april beginnen met zaad en dan mooie dames kweken en dan vanaf maart ofz beginnen met stekjes snijden kan je heel de zomer wiet planten

denk dat ik zoiets over 2 jaar ga doen want ga volgend jaar ook niet voorgroeien gewoon meteen op de guerilla

denk als je egt met stekjes gaat werken en 1 pakje zaadjes steeds koopt het wel goeiekoper is om er 50/100 of nog meer neer te zetten, maar als je gewoon in het guerilla topic wat opzoekt krijg je ideeen genoeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://nl.wikipedia.org/wiki/Fusarium

 

Van de 31 stuk die ik geplant heb op 1 plaats hebben 9 de eindstreep gehaalt.

Bij het mindste of geringste aan wind lag er weer 1 om die net onder de grond of net boven de grond rot was geworden.

De wortelen keken ook net zo hoe bruine smurrie....

 

Je kon het al zien aankomen bij die planten eerst gingen ze wat anders kijken kwa kleur als gezonde planten vervolgens gingen de bladeren andere standen aannemen als de zon scheen en bij een beetje wind lagen ze om en waren ze RIP.

 

Was jammer die 9 waren toch planten die me zo,n 200gram droog per stuk hebben opgebracht.

Uitgaande van de formule 6 gram nat is 1 gram droog.

 

Op een andere plek had ik er 29 neer gezet en die hebben ze voor de helf opgeruimt de andere heb ik kunnen oogsten.

Ik was aan het oogsten en ging dagelijks een portie halen zodat ik een dag kon knippen en op een dag stond er niks meer,alles was boven de grond afgeknipt.

 

Waarschijnlijk een jager die net voordat het jacht seizoen open ging (de 15de) eens ging kijken waar het wild zat en bij die planten uitkwam.

 

Ik ken redelijk wat jagers hier in de buurt en 90% geeft niks om die planten maar net die 10% is er fel op tegen en ruimt ze zelf op of haalt de politie erbij.

 

Maar goed het jaar is weer voorbij en kan niet van een top jaar spreken door de vele verliezen door jagers of misschien boeven ik weet het niet en door wortelrot en door die k*t helicopter die hier als maar rond hangt in september en door het slechte weer waardoor na mijn idee de toppen niet zo vol waren als andere jaren.

Ach volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen..

 

Maar 600gram per plant met guerilla kweek........haha nooit never als je bv 50 plant neer zet dat je 30KG eraf haalt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad, beter begin je een beetje klein als je nog niet veel weet. je zult gegarandeerd stranden ergens.

begin met een stuk of 10 en zorg dat je die eens goed verzorgt en opvoed en dan het jaar erop kan je altijd nog grootschaals aanpakken. stel je voor 2 weken voor de oogst komt er iemand en je bent alleskwijt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...