Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Anesthesia F2

Recommended Posts

de mannen hebben het prima naar hun zin in het tentje. Nog steeds in het originele potje overigens!! Weer tijd voor een knipbeurt. Je ziet zo mooi de verschillen in pheno trouwens. De verbrande blaadjes zijn nog van nog geen week geleden, toen ze in mijn ikea kastje tegen de pl's aangroeiden! Saved by the tent ;)

gallery_59_33_145387.jpg

gallery_59_33_136227.jpg

 

De reveggende moederstekken doen het prima. Mooie nieuwe blaadjes met 5 vingers, kartels en weinig tot geen stress in de nieuwe uitloop.

gallery_59_33_12953.jpg

gallery_59_33_159310.jpg

 

Zit me net te bedenken dat dit wel een grappig plaatje is trouwens.. een 100% zekere Anesthesia vrouw in veg :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
een 100% zekere Anesthesia vrouw in veg

 

Oh, wat en mooie "jonge" dame ;)

 

Looking good!

 

Net zelf ook gestart met je Anesthesia's, al zijn het er dan maar drie :D

 

Koi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oeh! ah! B) Tijd om foto's te maken weer B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tijd om foto's te maken weer

 

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_59_457_4693.jpg

gallery_59_457_141277.jpg

gallery_59_457_14822.jpg

gallery_59_457_61176.jpg

 

zo dan! Had ze bij PP in zijn topic geplaatst B)

 

en effe snell een crosspost:

A little explanation about revegging and patience

 

You have seen the revegging females before in the topic. First they start to grow single leafs, completely straight. But at one point they suddenly start to make the original fingered leafs again. The straight leafs that are growing by that time get a bit of that information too, and start to grow like normal leafs but they are not built to that, so they deform and curl. After that curling leaf the first good leafs appear:

gallery_59_297_107235.jpg

gallery_59_297_10237.jpg

 

Remember I cut these flowering:

gallery_59_297_16648.jpg

 

It's handy to let the males grow a bit. Makes the pheno selection so much easier! Also better to find the right man for the right woman B)

gallery_59_297_94431.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

interessant veraslagje whazzup blijf je volgen!

 

heerlijke plantjes trouwens zeg errug mooi blad!

 

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk, maar hoe vergaat het de dames.

Kerels boeien met toch minder :smoke

 

Koi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gallery_59_457_141277.jpg

Bundel je je wiet bijelkaar waardoor het zo dicht op elkaar gepakt zit? Lijkt wel op van die geëxporteerde buds zoals vroegâh. (Niet qua potentie uiteraard ;))

 

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leuk, maar hoe vergaat het de dames.

Kerels boeien met toch minder :smoke

 

Koi.

ahum.. staan 3 foto's van de reveggende damen en een paar van afgebloeide dames ;)

 

@lordquas: nee, dit zijn nou dus gewoon zichtbaar compacte buds. Zie je de trichomes glinsteren? Als je een klein topje in de grinder wordt is ie gelijk vol.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ahum.. staan 3 foto's van de reveggende damen en een paar van afgebloeide dames

 

:smoke Had ik dat laatste jointje toch niet moeten roken ;)

 

Koi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:smoke Thx!

Mooie bossige plantjes hoor. Gaat goed!

Plantje links vooraan heeft een mooie blauwgrijze gloed! Is dat toeval, of een gewenst / gezocht kenmerk?

 

Koi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat komt ook een beetje door het valse licht erbij, maar het is een afghaan eigenschap. Dit is wel een stek van een grote, snelgroeiende plant en zoals je ziet groeit ze ook snel. Ze heeft die eigenschappen van de herijuana. De bladeren zijn wel donker, maar ook groot als de herijuana. Bij de andere herijuana phenos zie je de vorm van de herijuana bladeren maar dan zo groot als de aghani bladeren, wat kleiner dus. Dit beloofd een lange witte te worden met de juiste vader :smoke. Van de nummer 5 heb je een foto van een top gezien. Heerlijk wit wietje mét smaak waar je aardig de weg van kwijtraakt! Ook een stayer.

 

Vandaag weer stekken van de mannen genomen, weer op rockwool maar nu eerst de blokjes met Hygrozyme behandeld. Daarna ingewaterd met bac wortelstimulator en een klein beetje kelp, de stekken in clonex gel gedipt en bespoten met Nitrozyme en BAC wortelstimulator. Ze staan in het ikea kastje in een propagator momenteel, dus met best behoorlijk veel licht. We gaan eens kijken hoe deze het er vanaf brengen, ik heb 5 van elk genomen dit keer. Ze zijn nu allemaal onder gelijke omstandigheden gestekt, dus de snelle wortelaars zullen zich snel weer laten zien. Weer een manier om de meer Herijuana phenos te selecteren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe komt het nu eigenlijk dat die stek van op de laatste foto enkel maar 5vingerige bladeren aan maakt ?

dit is ook zo bij mijn snow white stekken.

ze zien er in wel mooi uit , dat beloofd :smoke

groeten db

Share this post


Link to post
Share on other sites

omdat ze pas net volledig uit het regenereren is en pas sinds een week of zo echt aan het groeien is.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Weer een manier om de meer Herijuana phenos te selecteren.

 

Wortelen die Herijuana's dan zo waanzinnig?

 

De kleine F1'tjes doen het trouwens prima :verrygood

 

Koi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe nee integendeel! Herijuana stekt over het algemeen wat minder, vandaar.

 

Heb de stekken overigens snel uit mijn kastje gehaald want dat was toch een beetje teveel van het goede :verrygood. Ze staan weer netjes onder de IKEA lamp met een klein beetje licht en lekkere warme voetjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

F2 update:

 

pappa Nr2 mixed pheno. Deze doen het fantastisch, erg mooie plantjes. Dit zijn mogelijk de F2 pappa's!

gallery_59_297_22915.jpg

gallery_59_297_45586.jpg

gallery_59_297_7999.jpg

gallery_59_297_71281.jpg

gallery_59_297_55057.jpg

gallery_59_297_38521.jpg

 

 

Nog een nieuwe generatie stekken voor de laatste test. De mooiste bewaar ik weer.

gallery_59_297_30032.jpg

gallery_59_297_45447.jpg

 

De drie geselecteerde dames

gallery_59_297_28504.jpg

 

Het gedeelte wat tijdens het stekken in bloei stond sterft af, ook de blaadjes die toen in de top zaten

gallery_59_297_79754.jpg

gallery_59_297_46445.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

De F1 v1 was al lekker, de F1 v2 ga ik voor je testen en de F2 ben ik erg benieuwd naar :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potjandoosie! Wat een mooie kerels heb je daar inmiddels!

Normaal val ik niet zo voor kerels, maar deze mogen er zijn!

 

Gaan deze dames zwanger raken, of ga je ze eerst nog stekken?

 

Koi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...