Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
sjilleafgaan

Ervarinen Met Nirvana Zaden?

Recommended Posts

Ik had 10 zaden bij nirvana gekocht. Afghanen. Het zouden dus indica's moeten zijn. De planten die ik krijg zijn toch duidelijk sativa's. Ook staan ze nog steeds niet in de bloei. Hebben er meer mensen ervaring met deze breeder?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had original haze bij hen gekocht...

 

1 van de 10 harde bruin/zwarte mini zaden kwam boven en het is een achterblijvertje...

 

 

fok t'em

 

 

medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij nirvana zaden moet je een beetje geluk hebben om er een paar goeie feno's uit te halen... Er kunnen zeker keepers tussen zitten maar veel soorten die ze hebben zijn veel te divers onderling, te weinig uniformiteit.. De prijs is er ook wel enigszins naar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had vorig jaar hun NPP,new purple power dus,...........hoorde paars te worden

was eind november pas klaar(ik vond het wel mooi geweest) en compleet groen, heel fluffy en had zo tot januari kunnen blijven staan :verrygood

 

nooit meer zaden bij nirvana, wat een oplichters

Share this post


Link to post
Share on other sites

toch schandalig, ik had ook zaden bij sannie besteld prachtige planten aleen allemaal mannen. geen top

jaar voor mij dus :verrygood Als iemand btw een topje ierbei over heeft zou ik wel willen proeven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan helaas ook niet zeggen dat ik goede ervaringen heb met nirvana.

 

Ik had een early bud dit zou een mooie lage struik worden, niet dus.

Hier de foto van de lage plant van 3,2 meter, links zie je de daktrim.

Was wel een hele mooie plant.

 

gallery_7353_257_370667.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb 3 x zaden gekocht bij Nirvana, de eerste keer Afghani, er zat 1 hele mooie pheno bij, maar de rest wast drie keer niks. Nu heb ik K2 gekocht en Supergirl. De K2 heb ik aan een vriend gegeven en de supergirl (feminised) heb ik zelf staan. Ik dacht die femminised zullen toch wel stabieler zijn. De K2 kan ik weinig over zeggen die heb ik al een tijdje niet meer gezien maar ik verwacht toch allemaal verschillende phenos en hoop dat er een goede bij zit,

 

De supergirl moet nog 2 a 3 week en ik moet zeggen dat nirvana het weer weet te presteren om op tien zaden ook weer allemaal verschillende phenos te leveren. Wat mij betreft de laatste keer Nirvana tenzij ik een goedkoop zakje zaad zoek om een moeder uit te selecteren dat is het enige waar ze in mijn ogen interessant voor zijn.

 

Om alle negatieviteit even te doorbreken, is er ook een goedkope leverancier die dit beter doet dan Nirvana?

 

Mijn bevindingen met de Greenhouse zijn uitstekend, maar vraag me af hoe zit het met SPLIFF SEEDS, ROYAL QUEEN SEEDS en KULU SEEDS ik ben (mischien wel onterecht) aan het vermoeden dat vooral spliff en kulu over 1 kam te scheren zijn met Nirvana

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou ik dan 1 van de weinige geluksvogels zijn :verrygood

lijstje van wat ik daar heb besteld:

-ak48

-pure power plant

-swiss miss

-ice

-papaya

-white widow

-snow white

tot nu toe daar goeie ervaringen mee

veel vrouwelijke zaden en 99% ervan zal zover ik nog kan herinneren ontkiemd zijn.

 

ik heb deze zaden in de periode nov.2006 tot nov.2007 ergens gekocht.

 

grtz angel777

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb de big bud bestel maar t was meer big flut

en de top 44 die 8en n have week heeft moete staan voor klaar was

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook ik heb dit jaar zaden besteld bij nirvana, 10 White Rhino zaadjes.

Er zaten maar 9 zaadjes in het zakje waarvan er zeker 3 zo de prullenbak in konden,verdroogt geel en ingedeukt.

Ik vond dit onacceptabel en heb er foto's van gemaakt en Nirvana een e-mail gestuurd.

 

Ze stuurde mij 10 nieuwe zaden toe en boden hun excuus aan,das wel weer netjes dan.

 

btw van de 7 zaden die ik plante kwamen er 6 op waarvan er 5 mannelijk waren dus dat hele eerste zakje zaad was zoiezo bud

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn ervaringen met nirvana zijn boven gemiddeld.. 50/50 zou je kunnen zeggen

mijn AK-48 die ik bij nirvana heb gekocht deed het erg goed en deze zal ik weer gaan kopen, 8 van de 10 waren ontkiemd.

de Cali Orange Bud ook goed.. Superskunk deed het ook goed.

Op het totaal plaatje ben ik niet ontevreden over nirvana. Alleen erg veel verschillende pheno's wat erg vervelend is.

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij nirvana de volgende soorten besteld

citral 4 van de 10 ontkiemt

jock horror 4 van de 6 ontkiemt

 

 

groene groeten

Blackbut

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sjilleafgaan

 

Als je dat had bij de zaden van sannie ben je niet voor het geluk geboren :verrygood

 

PM me maar ik heb nog wel wat leuks voor je

 

groeten power p

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 jaar geleden had ik 100 % ontkieming bij hollandse hope purple power early bud en early special, de wiet vond ik ondermaats

 

nu dit jaar early misty gekocht en slechts 4/10 zijn ontkiemt

 

ook schoten alle planten VEEL te laat in de bloei behalve de hollandse hope

was de laatste keer dat ik hier zaad bestel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook zeer ontevreden over nirvana seeds!

 

Ontkiemen:

SS 4 van de 10

Early misty 6 van de 10

 

Waarvan 3 vrouwelijk van de 10 ontkiemde zzaadjes. Kan pech zijn snap ik!

Maar omdat de kwaliteit niet zo goed was van de wiet, en de SS was megavroeg, zelfs nog eerder dan de hollandse hope van een ander merk! :verrygood

 

Volgend jaar ga ik voor sannies shop! Heb ik mee vertrouwen in, en ze hebben daar meerdere goede buitensoortjes, ik ben benieuwd!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen problemen gehad met nirvana t44, nlx, northern light.

Goed ontkiemd, prima phenos.

 

Citroax

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nirvana tot nu toe+/- 40% ontkiemd??, Sannies 95%. Allemaal onder dezelfde omstandigheden ontkiemd. Misschien dat ze sommige zaden verkeerd bewaard hebben, of oud zijn? Ik weet t niet.

 

Ps alle zaden onder dezelfde omstandigheden ontkiemt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mensen,geef het zaad maar de schuld he.. :verrygood ,lekker makkelijk :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

van reguliere zaden kun je in elk geval nooit verwachten dat er geen mannen tussen zitten ( dit geldt ook voor zaad van andere zaadbanken).

als 10 van de 10 zaden mannelijk blijkt te zijn is dat denk ik gewoon pech hebben.

 

ik zou ook niet blij zijn als 10 van de 10 zaden mannelijk zou zijn maar dat is het 'NADEEL' van reguliere zaden.

 

hoe meer dames ertussen zitten hoe meer geluk denk ik maar;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

early mist van Nirvana: pas in de bloei

HH: idem

 

SANNIE RULES...vers zaad ,prima wiet

 

gr medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er dit jaar Early special besteld. Ontkieming was goed, volgens mij 1 van de 10 niet. Alleen de bloei begon bij allebei zo vreselijk laat, ik ben daardoor dit jaar ook maar 2 planten verduisterd, die zijn nu inmiddels afgebloeid. De 2 die ik in volle grond heb staan hebben nog geen enkel teken van bloei, ik denk dat ik volgend jaar maar stekken ga halen.

 

Ben niet echt tevreden over Nirvana, ik heb weinig kweekervaring maar zo late bloei is bagger.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ook geen goede ervaring ermee, had eens PPP gekocht en ofwel ontkiemde het zaad niet, als het al ontkiemde groeide ze erg traag & vond het dan nog eens niet een lekker rokertje

 

Geen nirvana meer voor mij !

Share this post


Link to post
Share on other sites

PPP is de snelste groeier die ik ooit heb gehad.

 

Nee hoor met nirvana geen problemen gehad.

 

Mijn new purple power is welliswaar niet paars geworden , maar had mooie vaste toppen die naar snoep roken. Als je hem eind november geoogst hebt ,n dan zal er wel lichtvervuiling in het spel zijn geweest(check es ff je straatlampen)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog maar één keer iets gekocht van Nirvana (Snow white X10)

Ik moet zeggen dat ik er niets slecht erover te zeggen heb!

Mss één van de gelukzakken..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...