Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

mari-j87

Cannabiscup

Recommended Posts

Ik heb er wel een paar vragen over, aangezien ik er nog nooit ben geweest.

 

 

Waar in Amsterdam wordt het gehouden, en is het voor de "grower & niet blower" ook een bezoekje waard ???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja Ja ,

 

A-5 is op donderdag avond ook van de partij.

Kwestie van erbij te zijn als de prijzen uitgedeeld worden.

 

Grtz,

 

A-5.

 

 

 

 

 

 

hey A-5, dan zal er wel een soortje [welke?] van jou ingezet worden... welliswaar onder iemand anders zijn naam [GS,CS] ofzo, maar door jou gegrowd.

ik denk niet dat ik het mis heb :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga ook maar eens langs ben wel benieuwd.

 

Veel over gehoord dus nu maar eens zien waar ze het over hebben :tu

 

Groeten Power P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb er wel een paar vragen over, aangezien ik er nog nooit ben geweest.

Waar in Amsterdam wordt het gehouden, en is het voor de "grower & niet blower" ook een bezoekje waard ???

 

Het wordt gehouden in de powerzone

Het is een combinatie van cheese en chong going to Amsterdam en een Fellini film.

Mega bizar voor nuchtere Nederlanders.

Het is niet echt voor de blower en grower maar zeer zeker voor breeders en mensen die uit zaad kweken.

Al die Amerikanen die in Amsterdam hun vrijheid hervinden.

Hele grote joints mega veel blowen.

Bijna elke cannabis goeroe kan je daar wel tegenkomen.

Ik kan niet zeggen of je dit grappig vindt het is zeker boeiend.

Er zjn allemaal standjes met zaadjes pijpen en andere aangelegenheden.

Laat ik het zo zeggen er lopen blijkbaar een hoop gasten van het wf rond dus naar kan het nooit worden.

 

Hier is de link naar de HighTimes cup site. :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmz, kan ik met je meerijden, avieve ?

 

:tu

ps voor de eventueel meelezende organisator: Ik ben best bereid te komen fotograferen, shot at HighLife Cup in Eindhoven. PM met gegevens en/of fotopas worden beantwoord.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hier is de link naar de HighTimes cup site. :tu

Die had ik al gezien,....geen adres, niks ! ,.....zijn volgens mij hun judgepas al aan het uitproberen :j

 

 

 

Hier een betere link met de agenda, adres, voorverkoop

link

Share this post


Link to post
Share on other sites
Skunkbudd schreef: Dan ben je er niet geweest en ga je af op de plaatjes van de High Times website. Afgelopen jaar hadden ze notabene Tommy Chong op het podium en zelfs dat verklootten ze nog.

 

Nou ik ben indertijd op de eerste cup ooit geweest en sindsdien bijna elke jaar wel eventjes hoor.

Heb zelfs nog twee cups gewonnen dus weet redelijk waar ik het over heb. Bedoel gewoon te zeggen dat het een grote show is en ook daar valt wat voor te zeggen, is alleen voor Europeanen wat anders hé?

Tuurlijk, hoe kan ik nou denken dat jij er niet bent geweest... Maarre van die grote show ben ik het gewoon tot in m'n tenen niet mee eens. Afgelopen jaar was het in ieder geval 3x niks. Juist omdat het een Amerikaans feestje was had ik aardig wat toeters en bellen verwacht. Nou, geen toeter gehoord en geen bel om aan te trekken hoor.

 

Anyway, maakt ook niet uit. Die jongens zoeken het maar uit.

 

Ik ga er vanuit dat de No Mercy cup een stuk leuker wordt. En daar heb je maar weer een leuke ereplek veroverd, Wernard.

 

Zie jullie daar :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...