Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hé twindaddy, op de rechterplant zitten nog een hoop witte haren zo te zien.

 

Ik ben blij dat je een goede camera hebt want ik hou wel van mooie foto's. Als ik mijn oude camera op macro zet maakt hij slechtere en onscherpere foto's dan zonder macro. Ik ga maar eens denken aan een nieuwe dan kan ik jullie ook eens verwennen met goede foto's.

 

Groeten, niksaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hou wel van gokken :P

Vind het echt cool vanje dat ik zaadjes krijg.

Heb trouwes niets te verliezen hé, indien herma's weg ermee.

Dus je laat me weten wanneer je m'n adres dan nodig hebt?

En dan stuur je de boel op?

 

Fijn, succes verder!

Grts blesse

Share this post


Link to post
Share on other sites
(leuk he die aansteker :lol: )

 

lol :P bedankt voor de sluikreclame

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D okee bedankt man echt tof ik hoop dat ik ze zo mooi als jou kan maken :P .en herma s ja jammer dan he .vindt het echt mooi hoe het hier ga op het forum.als je wat word stuur ik je zeker een sample ;) .maar even iets anders ik ben nieuw hier hoe gaat dat dan moet ik je me adres geven of iets ???? :lol: weet nog niet veel van het forum dus als je tijd heb uitleg altijd welkom.ik zit nu zelf met 6 x18 tl bubbelgum week 2 maar volgens gaat het wel goed :D maar die zul je wel zien in loop der tijd ik meer van deze gewelige en leerzaame site

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo de uitslag is voor mij bekend.ik heb het tellen op gegeven.de winaars zijn de mensen die 1000zaden of meer hebben gegokt.dus amst4ff,crazykweker en angel777,willen jullie ff je adres pm-en voor de samples van zaadloze wiet.

 

en alle mensen die zaden wilden testen mogen ook adres pm-en.de zaden zal ik zo spoedig mogelijk versturen.

 

eerdaags nog even enkele foto's van de somfusion en dan zit de ronde in me hok er weer op.de volgende staan er al weer in en zullen in een nieuw topic langskomen.

dus we zijn bijna aan het einde

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk hier heb ik dus niet gewonnen.

Dus zo voelen jullie je na een verloren Quizzzzzzz :tu

 

Goed gedaaan Twinny

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit is 1 van de weinige keren in m'n leven dat ik iets win :P

of zou ik vroeger teveel ruiten hebben ingegooid dat ik zoveel jaren ongeluk mee heb moeten slepen :tu

pm inmiddels verstuurd

 

grtz angel777

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga je nu eindelijk een lachende smiley bij je topic plaatsen?? :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Twinny

 

Erg mooie toppen heb je daar, meer dan 1000 zaden?! :tu

Dat had ik zeker niet verwacht, hou ook je komende kweekjes weer in de gaten.

Betreft de zaden heb ik je een PM gestuuurd!

 

Grtz JL

Share this post


Link to post
Share on other sites

joepieeeeeeeee :P gewonne,

ik heb je een pmmetje gestuurt met het addres.

 

ja 1000 zaadjes is niks met zulke mooie planten en toppen,je kan wel 250 tot 1000 zaadjes van 1 plant afhalen.

 

 

:tu wanneer ga je starten met je volgende ronde?

 

groetjes crazykweker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo dat zijn wel heel veel zaden. Zal wel komen omdat je het stuifmeel door je hok geblazen hebt. Ik hoop dat er nog genoeg te roken overblijft. Maar zo te zien zal dat wel lukken.

 

De pm komt er aan.

 

Groeten, niksaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zooo, wat veel zaden, meer dan 1000 :P. Gefeliciteerd man, mooie kweek.

Ik stuur je nu een PM wat betreft mijn adres :tu.

Edited by MarkSter

Share this post


Link to post
Share on other sites

@doc

 

het liefst zou ik een huilende smiley erbij zetten want de wiet ruikt zo lekker.alleen zit het meeste rambam vol met zaden en kan ik er dus niks mee behalve zeven.

 

@crazy kweker

 

de volgende ronde is al begonnen.hehehe.die staan al te groeien in de kast.de somfusion is verplaatst naar me darkroom en mag daar de laatste weken afrijpen.

nieuw topic start waarschijnlijk volgend weekend

 

nog even een foto update van de somfusion die verhuist is naar de tent.

 

gallery_12558_6642_185943.jpg

 

gallery_12558_6642_165761.jpg

 

gallery_12558_6642_240251.jpg

 

gallery_12558_6642_188651.jpg

 

voor degene die me tent willen volgen is dat te doen in de topic My First Darkroom

 

verders allemaal bedankt voor het volgen van deze topic en veel plezier met de zaden en de samples die verstuurd gaan worden.ik hoop er ooit iets van terug te zien uit blijk van dank na een geslaagde ronde.

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey man twinny de teleurstellign is enigszins te begrijpen ... maar op langere termijn komt die smiley misschien weer terug als blijkt dat je geslaagd feminised seeds hebt geproduceerd :P de nabije toekomst gaat het ons zeggen !!!

 

ik zou het je igg van harte gunnen ...

 

en tsjaa met het overige spul van je kushjes weet jij wel raad mee tog ??? :tu heerlijk in die zeeferd van je !!!

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

@twindaddy80

zo de uitslag is voor mij bekend.ik heb het tellen op gegeven.de winaars zijn de mensen die 1000zaden of meer hebben gegokt.dus amst4ff,crazykweker en angel777,willen jullie ff je adres pm-en voor de samples van zaadloze wiet.

 

 

ik wil niet ongeduldig gaan doen :D

maar zijn deze pakketjes al verzonden :) ??

grtz angel777

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben benieuwd naar de rookverslagen van de Somfusion/The Bitch, wanneer gaat ze om?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Twinny

 

Thnx voor de zaden man :blink: Hou je op de hoogte van de voortgang, hoop tegen die tijd iets voor je terug te kunnen doen;)

 

Grtz JL

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe angel777.jouw pakketje heb ik nog niet verstuurd.de winnaars krijgen een mooi pakketje en geen bestoven topjes.dus ff wachten en je geduld word beloond.tip:kijk ff in me andere topic :blink:

 

de zaden zijn bijna allemaal weg voor de testers.als mensen eind deze week niks hebben en ze wel willen,pm me dan ff.stuur ik ze alsnog.ik ben ook een stomer he dus vergeet weleens iets.

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik neus veel op de achtergrond mee :D

en jou topic (s) snuffel ik ook regelmatig door :P

en ik dacht dat alles al klaar was maar mijn gedachte zal dan ook wel tever gaargestoomd zijn :P

 

dan weet ik genoeg en wacht ik rustig af :blink:

 

grtz angel777

Share this post


Link to post
Share on other sites

me andere topic staat in indoor.my first darkroom heet het.denk nog paar weekjes en de eerste gaat er om.dus het lange wachten zal dan beloond worden

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) ik heb ze binnen de zaadjes bedankt he.zien er gevaarlijk uit :D en in een bakje van haze uit eindhoven(volgens mij haha) voor mij super haze was dat toevalig of had je dat expres gedaan haha.mix kush was het toch ???.en hoe smaakt :P :P het allemaal iedergeval bedankt he

 

bless Super haze :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...