Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

guest_H

Growshop Bestellingen

Recommended Posts

Besteldatum: dinsdag, 23 september 2008

Artikelen

-===================================================-

1 x Nematoden - Biologische bestrijding van Varenrouwmug () = €20,00

Bestelnummer: 20082437

Ordernummer nooit ontvangen

PayPal vericatie duurd nu al een week.........en ik maar wachten op m'n nematoden

Hopelijk word het z.s.m opgelostt(Bedankt mike)

 

Greetz Kitefreak

Op 3-10-2008 ontvangen,gelijk bij mijn plantjes gedaan..

Thanks AmSt4ff voor de snelle afhandeling.

 

Greetz Kitefreak :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Your welcome Kite.

 

En voor andere, ik moet echt een ordernummer hebben anders ken ik echt niks dat is een speld in een hooiberg ik ben aan het zoeken geweest maar kan echt niets vinden, mocht je via paypal hebben betaald claim dan het geld terug aub.

Voor de rest ben ik aardig bij nu op 1 of 2 na dan maar dat wordt ook asap geregeld.

 

Verder zijn de nieuwe online shops ook bijna klaar en hoop deze ook eind van de maand te lanceren, dus zo zie je maar even hard werken en alles komt goed.

 

Ik wou ook de mensen even bedanken waar ik positieve reacties van heb ontvangen ik moet eerlijk zeggen dat ik op een gegeveven moment wel even had van "waar ben ik in godsnaam aan begonnen" maar door die reacties werd ik er elke keer weer aan herrinerd waarom ik het ook alweer doe, dus bedankt hiervoor.

 

Ook moet ik mijn respect uiten naar de Sannie en alle Mods op dit forum want die hebben een hoop gezannik over zich heen gehad, waar hun helemaal niets aan konden doen, en toch iedereen netjes steeds te woord stonden.

 

Greets,

 

Frans

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn bestelling combi meter

 

-===================================================->

Bestelnummer: 20082314>

Gedetailleerde pakbon: http://growshop.wietforum.nl/account_histo...id=20082314>

Besteldatum: zaterdag, 23 augustus 2008> >

Artikelen> -===================================================-> 1 x pH/EC Continue Meter - Gro chek HI981405n (0715) = ?213,00> 1 x Thermo / Hygro meter (min/max) (1012) = ?13,50>

-===================================================-> Sub-Totaal: ?226,50>

Bezorging via pakketdienst (Pakketbezorging aan huis): ?9,00> TAX/BTW 19.0%: ?37,60>

Totaal: ?235,50> > Verzendadres> -===================================================->

 

Hoop hem zo snel mogelijk binnen te hebben 2 maanden zonder meter is ook niet alles.

 

 

M.V.G Mystical-Shiva

Share this post


Link to post
Share on other sites

paypal reageert helemaal niet

 

en zij zouden contact opnemen met de verkoper om het geval te bekijken. als jij dan niet communiceert met die mensen schiet het niet op

 

hoe dan ook , ik wil mijn geld of de goederen , het is niet mijn fout dat ik geen order nummer heb gekregen :(

 

mijn geduld is bijna op ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij Paypal heeft de verkopende partij of kopende partij altijd 30dagen om op het geschil te antwoorden, dat hij of zij niets krijg je automatisch je geld terug.

Dus jij bent echt wel zeker dat je je geld terug krijg.

En stuur ook nog eens een email naar paypal Nederland hoe ze warm zal ik maar zeggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Frans wat jij doet naar de mensen toe vind ik echt klasse van je, ;)

 

Helaas voor mij heb ik geen orde nummer ontvangen , :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu ik hoor dat alles op orde is, kan ik dus met gerust hart alles bestellen?

en gaat alles even goed via growshop.be?

 

grtzzz to the frans

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had in julie iets besteld(growshop.be) en nooit gekregen, maar nu is alles in orde gekomen, dikke merci aan Frans

Edited by Vdb

Share this post


Link to post
Share on other sites

We hebben het onderzoek naar uw kwestie afgerond en in uw voordeel besloten. Wij waren in staat een terugbetaling ter hoogte van 57,26 EUR terug tevorderen en dit bedrag is op uw rekening bijgeschreven. Wij verzoeken u errekening mee te houden dat het maximaal vijf werkdagen kan duren voordat debijschrijving op uw rekening verschijnt. Als de verkoper u nog meer verschuldigd is, zullen wij alles in het werkstellen om ook dat te incasseren. Als er niet genoeg geld op de rekening van de verkoper staat, zullengepaste acties tegen de verkoper worden ondernomen, waaronder beperking vande rekeningprivileges van de verkoper.

 

het bedrag was bijna 200 euro ;)

 

 

echt zielig al dat gepruts :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier de volgende gegevens van mijn bestelling:

Order Number: 20082343

Detailed Invoice: http://growshop.wietforum.nl/account_histo...der_id=20082343

Date Ordered: Tuesday 26 August, 2008

alles is via ideal betaald.

 

Reeds 2maal contact gehad met Christa.

probleem zou door de leverancier zo snel mogelijk worden opgelost.

 

Helaas tot op heden (1,5 maand later) nog steeds niet het bestelde produkt binnen en geen antwoord meer gekregen.

 

hoop alsnog een antwoord of de bestelling te krijgen.

 

was mijn eerste bestelling bij jullie (weliswaar een kleine bestelling) en hoop nog de vertrouwen terug te krijgen om meerdere bestellingen te doen op jullie online site.

 

mvg

Dyan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mijn bestelling combi meter

 

-===================================================->

Bestelnummer: 20082314>

Gedetailleerde pakbon: http://growshop.wietforum.nl/account_histo...id=20082314>

Besteldatum: zaterdag, 23 augustus 2008> >

Artikelen> -===================================================-> 1 x pH/EC Continue Meter - Gro chek HI981405n (0715) = ?213,00> 1 x Thermo / Hygro meter (min/max) (1012) = ?13,50>

-===================================================-> Sub-Totaal: ?226,50>

Bezorging via pakketdienst (Pakketbezorging aan huis): ?9,00> TAX/BTW 19.0%: ?37,60>

Totaal: ?235,50> > Verzendadres> -===================================================->

 

Hoop hem zo snel mogelijk binnen te hebben 2 maanden zonder meter is ook niet alles.

 

 

M.V.G Mystical-Shiva

 

Is verstuurd

 

 

hier de volgende gegevens van mijn bestelling:

Order Number: 20082343

Detailed Invoice: http://growshop.wietforum.nl/account_histo...der_id=20082343

Date Ordered: Tuesday 26 August, 2008

alles is via ideal betaald.

 

Reeds 2maal contact gehad met Christa.

probleem zou door de leverancier zo snel mogelijk worden opgelost.

 

Helaas tot op heden (1,5 maand later) nog steeds niet het bestelde produkt binnen en geen antwoord meer gekregen.

 

hoop alsnog een antwoord of de bestelling te krijgen.

 

was mijn eerste bestelling bij jullie (weliswaar een kleine bestelling) en hoop nog de vertrouwen terug te krijgen om meerdere bestellingen te doen op jullie online site.

 

mvg

Dyan

 

Is verstuurd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...