Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

jappie78

1ste X Dr120 16xpp 600w

Recommended Posts

@vdwaard...

klopt een diamond-reflector kap.....gewoon ff googlen,of ff gs bellen...30euries geloof ik.

 

@Zwarte cobra..

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

WHAZZAAAAA!

 

tzooo!! lekker man!

ik mag hopen dat ik net zo`n mooie oogst als jou ga hebben man! zag er allemaal goed uit!

vette shit! B)

 

4plantjes is toch wel weinig dan he..

 

mazzels Gwiebus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi einde, proficiat :lol:

 

Ach de blower voelt het in the brain, jij voelt het in je achterzak. :o

 

 

grr

 

nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey nomar

 

dit is een oud verslag van jappie :D :lol: :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ook...... :o

 

grtzz

 

Nomar :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik gok allemaal dat je 30 tot 40 gram droog per plant gaat halen .

 

dat komt neer op 480 tot 640 gram hahahah dus als jegeluk heb en je wiet nog een week langer laat staan dan haal je misschien de 700 gram ,maarja ik denk dat als je wat te smoken wil hebben je ze nu zekr al kan roken , zelf hou ik meer van nlx en widdow maar pp is zekr wel sterk ook .

 

en ze zien er goed uit bij jou ,alleen wist ik niet dat je rhizothonic mee kon geven in de bloei ,dat is toch alleen vooor de eerste weken als wortel stimu of als bladvoeding bij stress van je stekken

ik dacht niet dat je dat spul in week 7 nog mee kan geven toch of wel en of gele bladeren komen (dat las ik in een reply van iemand )of gele bladeren komen van de pk 13 /14 . ik kreeg het ook elke kweek en mijn temp verwschil is minimaal

 

en gaf vaak niet eens pk 13 /14 en ook geen boosters en toen kreeg ik het nog

 

ik gok erop dat de plant zelf zijn oude bladeren afstoot en verder gaat met de ontwikkeling van nieuw blad .

 

alsjeecht te vet over voed dan krijg je veel lichter gele bladerenen afgebrande puntjes ,dat is wat ik denk .

ik denk ook altijd wat stikt mij het als de toppen maar niet geel worden want dan moet je wel snel voordat dat gebeurt oogsten .

 

maarja wat is beter he , ik heb eens gelezen dat de prof kweker vaak de laatste weken alleen water geeft en dan de bladeren geel worden omdat de plant de ballast stoffen als voeding en weet ik het uit het blad opneemt en zodoende geel blad krijgt .

 

schijnbaar was het ook beter dat je blad niet groen blieef anders zit er veel rommel in je plant en dat was schadelijk bij roken .

 

dus ik ben van mening dat het juist goed is dat je plant gele bladeren laat zien ,die hebben hun functie op dat moment van geel worden al gehad denk ik ,en bijkomend dat er dus weinig ballast stoffen meer in je plant zitten tegen het eind van de bloei . ik krijg altijd in week 4 al gele ebladeren dus misschien geef ik ze te weinig voeding (mijn eigen schuld omdat ik niet eens mijn voeding af meet maar zo uit de pols in het water gooi .

 

maar goed over jou dames die staan er lekker bij ja het gaat uit eindelijk in mijn ogen altijd om het eind product .

 

en dat zijn de bladeren niet vaak he (het eind product )

 

maar succes met je dames voortaan en hou mijn dames ook in de gaten he thanx voor je reactie in mijn verslag jappie

ik voelde me verplicht een reactie terug te dumpen . alleen lijkt het meer een spreek uur reply . ik ga stoppen succes man .

 

ohja je zou kunnen toppen voordat alles in de bloei gaat en dan een netje spannen dat kan ook zekr opbrengst verhogend werknen , later man

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja denk jij 30 a 40 gram :lol:

 

Ik denk dat hij 0.86gram per watt scoort :oeps :P :P

 

Dit is ze oude topic gozer :D

 

Laterzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: :P :D

Wel leuk dat dit verslag gelezen blijft worden!!

 

oke dan even dan voor de duidelijkheid:

 

DIT TOPIC IS GESLOTEN!!

@Bjorn exotic ,,,check 3DE ronde PP-tjes!!! Ja ja tijd gaat snel....

 

welgemeend bedankt voor de reakties!!!

WTF!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...