Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

pitbullgrow

Kan Iemand Mijn Helpen

Recommended Posts

Hallo Beste Mensen

 

Ik heb een vraag aan jullie het zit namelijk zo ik ben een beginer en ik zoek iets om 5 planten in te kweken

nu heb ik gelezen dat het ook goed met een starterskit van

 

http://www.thegrowshop.nl/nl/onze-winkel/starter-kits/darkroom-grow-tent-120x120x200cm-compleet.html

 

DarkRoom Grow Tent 120x120x200cm Compleet

 

bestaat uit :

 

-Cooltube

-Fast clasp 60/135 10x

-TRAFO MARI 600w

-Philips 600w lamp

-Combideck 125

-Carbon Filter 15x25

-Tubular Extractor 125L

-Easy rollers 2x

-Fancontroller + thermos

 

of evt een kweektonnen te gebruiken

kan iemand maar ook iemnd mij helpen met de keuze hiermee

tevens vraag ik ook aan jullie welke wiet plant makelijk te kweken

is voor beginers en redable opbrengst geeft

 

 

BVD PITBULLGROW :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zo gewoon eerst goed!!!!! gaan lezen op het forum

en dan het tentje kopen waar je het over hebt

een kweek ton is toch iets moeilijker.... om mee te beginnen...

 

dan je tweede vraag welk soortje je moet hebben. dat ligt er aan ga je met stekken werken of uit zaad???

als je uit zaad gaat kweken zou ik bij www.sanniesshop.nl shack bestellen is een goeie beginners plant die het toe laat om kleine foutjes te maken.

en een mooie opbrengst kan geven

 

suc6

 

enne stel je ff voor :D :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou toch wel een iets zwaardere afzuiging nemen. Als het niet teveel mag kosten bvb de TT 150 bij The Growshop Ventilation > Extractors > Vents.

 

En lees eerst eens alle info voor je begint! En stel je voor in de Wie is wie sectie...

 

Mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Pitbullgrow, Zou je zo vriendelijk willen zijn om je eigen even voor te stellen in de "Wie is Wie" sectie van het forum, zoals je is verzocht in je "Welkomsbericht"

 

Dit lijkt me wel zo sociaal tegenover de leden, waar jij een antwoord op je vraag van verwacht.

 

Bedankt voor je medewerking

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke ik wil het nu aan gaan schaffen maar wat heb ik allemaal nog meer nodig aarde ? grondstoffen stekkjes ?

en als beginer wat is de makelijkste soort met redable opbrengst :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

aarde lijkt me wel praktisch als je je plantjes ergens in wilt gaan zetten. :wave:

 

Een forum bestaat bij de gratie van de informatie die haar leden er op posten en met elkaar delen. We verwachten van je dat je eerst zelf zoekt en gaat lezen voor je een topic opent.

 

Er is heel erg veel informatie beschikbaar die je kunt opzoeken met de zoekfunctie. Tips daarbij:

 

- zoek in het juiste forum

- laat eventueel resultaten alleen als berichten zien (dan kom je sneller bij je antwoord)

- gebruik de "+" als je zoekt naar meerdere zoektermen

 

Voorbeeld: zoek naar "gele blaadjes" met "+gele +blaadjes" intikken (zonder de quotes).

 

De meeste belangrijke informatie staat in stickies (vaste topics bovenin de topiclijsten in de forums). Zeker in de info, indoor beginnersvragen vind je er veel.

 

Daarnaast is Wietforum bezig met het inrichten van een complete GrowGuide. Alle leden kunnen hieraan bijdragen. De link vind je links bovenin.

 

Hou het forum overzichtelijk. Jouw vraag komt namelijk óók in de zoekresultaten te staan terwijl er al een heel goed antwoord ergens anders geformuleerd zal zijn. Dat maakt de zoekfunctie weer minder zinvol.

 

begin eens met de mededeling aan nieuwe leden die in iedere sectie staat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...