Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Bacardiboy

Afbloeien Onder De Lamp

Recommended Posts

Natuurlijk als je de ruimte ervoor hebt. Zal beter gaan als met de nazomer die we nu hebben.

 

Op niet zonnige regenachtige dagen heb ik mijn Anesthesia ook binnen onder 3 spaarlampjes en dat gaat wonderbaarlijk goed dus met jou 600 hps moet t nog beter gaan.

 

laterz ;) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke bedankt voor de info dus ik kan de planten gewoon 24u per dag binnen laten staan onder de lamp op 12/12?

 

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nogmaals zoals Blowsterkte al zei, als je de ruimte heb. Ik weet niet sinds wanneer je plantjes staan, maar ik neem aan dat ze al flink groot zijn. Dan zal je 600 watt toch wel ver moeten reiken denk ik met de lichtbundel anders hebben je buitenste toppen bijna geen licht. Weersvoorspellingen worden al beter komende week, dus ik zou ze gewoon lekker buiten laten staan.

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb hem net opgehaalt het is een losse transformator met de lamp en een snoer maar ik heb geen idee hoe ik dit moet aansluiten, Is er geen handleiding ofzo voor die lampen?

 

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb hem net opgehaalt het is een losse transformator met de lamp en een snoer maar ik heb geen idee hoe ik dit moet aansluiten, Is er geen handleiding ofzo voor die lampen?

 

 

Gr

 

Dit is vrij simpel

 

1 : je trekt een kabel van de 2 (of 3) aansluitingen die aan de lampfitting zitten naar de transfo waar de contacten meestal aangeduid worden met een afbeelding van een lamp.

informatief:

als je 2 aansluitingen hebt aan de kant van de lampfitting dan is het alleen een draad L en een draad N als er nog een derde is (normaal aangeduid met 3 horizontale lijntjes en 1 verticaal erbovenop) dan is je reflectiekap geaard, zoniet is dat niet het geval.

 

2: je trekt de 3 draden van je snoer naar de 3 contacten op de transfo (waar N en L en het symbool met de lijntjes staat)

 

3: meestal onderbreek je het snoer met een contact van je relais, de relais stuur je dan weer met een tijdsklok

 

met wat zoekwerk zal je ook wel een schema vinden op dit forum hoor

 

veel succes !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...