Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Domi

24x Blueberry Onder 2x 400w Direct 12/12 Vanuit Zaad

Recommended Posts

Thanks homies voor de commentaar!

 

De nu 2 laatste planten staan nog in de kast! de 2 diksten!

Ik heb wat foto's getrokken van de grootste plant! Dit is een type kerstboom :( met allemaal redelijk volle armen!

En ze is zelfs zo zwaar geworden dat ze nu serieus begint door te leunen :smoke en ja, de stam is misschien net niet dik genoeg om hem te ondersteunen ;)

Heb wel een aantal vrij dikke stammen gehad deze ronde... maar 5 ofzo wat echt aan de dunne kant waren. Dus ik mag niet klagen he!

Anyway, hij gaat vandaag nog niet om. Morgen of zaterdagavond pas! En zondagavond krijgen jullie zowiezo een nieuw topic voorgeschoteld waarin dat we een aantal zaadjes van Sannie gaan grootbrengen :P

 

Anyway, genoeg gezeverd, tijd voor foto's!

 

gallery_15022_6316_2870700.jpg

gallery_15022_6316_1609599.jpg

gallery_15022_6316_502289.jpg

gallery_15022_6316_3051368.jpg

gallery_15022_6316_1643959.jpg

gallery_15022_6316_38883.jpg

gallery_15022_6316_152391.jpg

 

Boks,

 

Domi

Share this post


Link to post
Share on other sites

***BESTE MENSEN, ALLES IS GEOOGST. VOOR EEN UPDATE VOOR DE RESULTATEN EN FOTO'S, ZIE EERSTE PAGINA , BOKS, DOMI ***

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aanstaande donderdag eindresultaat!! :verrygood

 

Boks,

 

Domi

Share this post


Link to post
Share on other sites

danmm dat zijn heuze bomen geworden vanuit direct 12/12 ... ik begrijp die hele groei fase eigenlijk ook niet of je plant moet zo klein blijven onder 12/12 of je moet binnen het gedoogde willen blijven dan kan het wel

 

 

het ziet er erg keurig uit wilde ik met je mee delen super en zeker voor ene eerste kweek

 

nu plus en min punten naast elkaar zetten en er wat mee doen dan gaat dat kweekie van sannie seeds helemaal een knaller worden !!!!

 

 

greetzzz amsteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx man!

 

Leuk om jouw reactie te lezen! :dribble:

Ja, 12/12 is me goed bevallen! Er zijn op t forum ook verschillende 12/12 kweekjes die inderdaad tegen vallen qua grootte van de planten. Maar als je al die verslagen leest, zal je merken dat de meesten de plant eerst laten opgroeien in kleine potten en daarna worden ze dan overgepot. Dit zorgt voor een stilstand qua groei en een kleiner wortelstelsel, en dus ook een kleinere plant e.

 

Dus dat probeer ik zo veel mogelijk te vermijden en daarom - als je naar Atmo zn topic kijkt , want die doet dat ook - zaai ik gewoon rechtstreeks in!

In de volgende ronde heb ik ingezaaid in pitpots, en die onmiddellijk in de aarde gestopt en daar Sannies bacto over gegooit op 20graden. Dus ik ben eens benieuwd of dat NOG beter gaat zijn :verrygood.

 

Boks,

 

Domi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie planten geworden hoor.

Leuk soortje ook.

Dat sommige kweeken tegen vallen met de 12/12 methode komt meestal door het soort plant.

Er zijn gewoon planten die het beter doen als je ze eerst voorgroeit.

Er zijn ook soorten die de pan uitgroeien als je ze direkt onder 12/12 zet zoals killingfields

die werden bijn mij ook zo'n 90 cm tot 1 meter hoog.

Anasthesia werd bij mij niet erg hoog en die gaan gewoon beter met een beetje voorgroei.

 

 

Groeten Power

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Power P!

 

Dat wat jij zegt is zeker waar. Het ligt eerst en vooral aan het soortje. Een overwegend sativa zal vele malen hoger worden dan indica-types als ze direct op 12/12 beginnen.

Maar het soortje is niet alles! Ik ben sterk van mening dat een indicatype plant even goed gaat op 12/12 . De Blueberry was 75% indica.

Ik hoop de stelling dat de potgrootte en al dan niet overpotten bewezen wordt in de volgende ronde. Want dan zitten er enkele echte indica soortjes tussen. Ik wil aantonen dat ook die soortjes en dus om het even welk soortje geschikt is voor de 12/12 methode. Ik heb al topics van Silver gezien dat hij Anesthesia en Herijuana heeft gekweekt op 12/12 . Deze planten werden een cm of 60 groot, maar moesten wel nog overgepot worden. Dit ga ik dus niet doen en ben eens benieuwd of het echt zoveel verschil maakt!

 

Volgende ronde al zeker 3 voornamelijk indica-type soortjes en 2 hybrides!

 

Boks :verrygood

 

Domi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste WF-ers ,

 

Het is zover!

 

Het eindresultaat is er! Ik ging voor de 600g gaan, dat zou 0.75g/w zijn. De totale uitkomst wat droog is .....is...... 592g

 

Dit is net geen 600g , maar aangezien we toch al 1,5 week aant roken zijn met 3 man van de droge wiet durf ik toch wel te stellen dat ik mijn 600g behaald heb!

 

Bedankt aan iedereen die mij door mijn eerste kweekje heen heeft geholpen! Zonder de support en advies en vele lachen-momenten had ik het niet gehaald denk ik :lol:.

 

Bedankt, en tot in het volgende topic!

 

Boks,

 

Domi :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

feli :lol: elektricaldomi

 

mooie opbrengst :lol:

 

laterzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey domi

mooie opbrengst man, en nu vlug nog een rookverslagje :lol:

op naar de volgende ronde zou ik zo zeggen, en bv 0.9 draaien met de opgedane kennis

grtz valentimo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb genoten van je verslag amigo,en geleerd.... :lol:

Eindelijk een goed verslag van zaad direct op 12/12!!

Hebbie een lijst(je) gemaakt wat je de volgende x anders gaat doen??

 

p.s.

Ik vrees dat de postbode nu lekker een blowtje aant roken is van m'n opgestuurde rookverslag :tu

Over 2 weken start m'n nieuwe hokkie,als het klaar is proberen we het gewoon weer dude!!(rookverslag)

Nogmaals mooi ronde,respect!! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hellow iedereen!

 

Heb nog een kleine verrassing achter de hand voor jullie :tu.

 

Ik had nog namelijk 180g knipafval! B)

 

Dus dat moest de Bubbelator in he! ;)

 

Hier zie je de resultaten! Moet wel nog 24 u drogen! Maar het ziet er lekker uit! Niet 100% zuiver, maar toch goed genoeg voor mij!

 

Boks,

 

Domi

 

Het knipafval! 180g

 

gallery_15022_6316_3753289.jpg

 

De Bubbelator

 

gallery_15022_6316_643832.jpg

 

Even roeren...

.....

.....

 

Tadaaaa!

 

gallery_15022_6316_2223948.jpg

 

 

:lol:

 

gallery_15022_6316_3744634.jpg

gallery_15022_6316_3680773.jpg

gallery_15022_6316_114243.jpg

gallery_15022_6316_356769.jpg

gallery_15022_6316_382393.jpg

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol:

 

Gewoon ff in de hand persen joh , doen ik ook met m,n gumby en krijg je instant mooi stukkie klei van .

 

Het water druk je er zo uit als je kneed :tu

 

:lol:

 

Enjoy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ziet er hartverwarmend uit kerel :lol:

 

grtz

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx voor de reacties guys! :o

 

@Jappie: Ja ik heb al zo een lijstje gemaakt B) hier ergens in het topic, 1 van de laatste pagina's ;). En die postbode zal inderdaad aant smullen zijn :tu . Btw, is je hokkie al af? Wanneer is de official kick-off? :P

 

@Kakkerlak :) : Heb ze eerst paar uurtjes laten drogen alvorens ze te persen, dan is ze niet zo zwaar op de keel... en ik moet zeggen : jammie ;) .

 

 

@Nomar: Thx bro, fijn dat je er van genoten hebt van dit verslag :) ;)

 

Zo, de volgende ronde is gestart! Hopelijk wordt dat ook een mooi , volledig verslagje met veel foto's :lol: :lol:

 

 

Boks,

 

Domi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...