Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
andre68

In De Kas?

Recommended Posts

Hallo allemaal

 

Ik heb even een vraag. Op het moment waait het hier behoorlijk. Net zijn alle 3 planten omgevallen die in 20 liter potten staan. De planten zijn gemiddeld 1.80 m en staan nu 1,5 weken in de bloei.

 

Doe ik er goed aan om de planten in de broeikast te zetten en daar verder te laten afbloeien?

Moet ik de deur gewoon openlaten van de broeikast, zodat het ook niet gelijk weer te warm wordt?

 

Wie kan mij helpen met mijn laatste 3 planten ( de andere vijf allemaal mannetjes).

 

Bedankt

 

André oet Grun

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat dat ni zo erg is, miss in het begin een beetje stres maar als je ze dan onder lamp houd gaat het geen probleem zijn ...

bij mijn plantjes wou ik nog niet dat ze in bloei kwamen dus dacht ik ze altijd overdag buiten te zetten en tegen 20uur (als het donker wordt) nog een paar uur onder de lamp te zetten dat ze doorgroeien met 18 uur licht, maar heb gemerkt dat dat toch geen goed idee was, ze stressen er hard van (worden gelig, en hangen een beetje slapjes), van altijd binnen buiten , binnen ,buiten te staan ... dus als je ze eens onder lamp zet niet meer buiten daarna ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

 

Bedankt voor je reactie.

 

Ik heb echter geen lamp. Mijn vraag was of ik de planten die in potten zijn opgegroeit buiten, nu kan laten afbloeien in de kas, zodat ze beschermt zijn tegen de wind en regen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat kan, maar ventileer goed. Damp en vocht zijn je grootste vijanden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk zelf dat het beter is, meer thc productie door de gemiddeld hogere temperatuur en als je zoals whazzup al aangeeft goed ventileert kan je ze redelijk tot goed afbloeien ;) Als er smorgens vroeg condens aan het dak hangt kan je er vanuitgaan dat de ventilatie onvoldoende is..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...