Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Growshop.wietforum.nl En Growshop.be Overgenomen

Recommended Posts

dat is fantastisch nieuws! ik heb hele goede ervaringen met thegrowshop.nl. veel succes frans!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel succes Frans ;)

Het zal een hele verbetering gaan worden

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

doe maar deventer ofzo of een gezellig dorpje wat er in de buurt ligt

hier hebben ze maar 1 growshop :S

Share this post


Link to post
Share on other sites

wederom allemaal bedankt voor jullie support ;)

 

Ik wou nog wel even duidelijk maken dat ik dus van 5sep. t/m 15 sep. niet aanwezig zal zijn dus men kan uiteraard wel bestellen maar deze worden dan pas weer verzonden na de 15e om misverstanden te voorkomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

weeral wat minder prijzen vergelijken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Pure, heb je die prijzen van de Darkroom tentjes gezien bij wietforumshop? Achterlijk duur en dan nog een slechte service ook. Blij dat die tent is overgenomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik bedoel dat er nu een gs minder is waarvan ik de prijzen moet vergelijken als ik iets koop

 

en dat is natuurlijk ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat ons zeggen dat ze de laatste maanden reeds aan 't uitbollen waren...

 

Maarja, beterschap in zicht.

Frans, zoek het niet al te ver van de Belgische grens! ;)

 

Trouwen is houwen!

Maar als ze je werk en hobby al steunt, zit je heel goed! ;)

 

Greetz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten eerste: Van harte gefeliciteerd met het trouwen!

Geniet maar van de huwlijksreis.

 

Ten 2e: Ik heb zelf geen ervaring met je oude/nieuwe shop(s) maar als ik alle ervaringen zo lees van iedereen hier ben ik er zeker van dat je alles in goeie lijnen gaat zetten en veel tevreden klanten gaat krijgen.

Zodra alles goed draait ga ik zeker een x een kijkje nemen en wat bij je kopen ;)

 

Heel veel plezier en succes met het trouwen en de shops!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel succes Frans!!!

 

Alles wat ik tot hiertoe gekocht heb, komt van thegrowshop.nl en growshop.be, ik kan anderen deze online shops alleen

maar aanraden. Perfecte verpakkingen, correcte leveringen en vooral snelle leveringen....zoals we het allemaal graag hebben ;).

 

Groetjes!

 

Mushin

Edited by mushin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal,

 

Nou ik ben net terug van mijn honeymoon en was super.

Om maar gelijk even met de deur in huis te vallen het hele feest gaat niet door, ik had er goed vertrouwen in en heel veel zin in, maar naar terug komst van mijn vakantie kreeg ik de schrik van mijn leven er waren zoveel lijken boven komen drijven dat een mens dat never en te min kan bolwerken, dus heb afgezien van de overname, het is niet met een pen te beschrijven hoe iemand zoiets met zoveel potentie kapot kan maken.

 

Ik vind het echt jammer en had er super veel zin in, maar ik ben nu 80% van de dag bezig de bende van Stijl op te ruimen en dat komt de naam die ik inmiddels heb opgebouwd met http://www.thegrowshop.nl niet ten goede en daar pas ik voor.

Dus ik heb het weer terug overgedragen aan stijl wat er mee gaat gebeuren weet ik niet het is ook aan Sannie of hij de link op het forum laat staan ik heb hem hier mijn advies over gegeven, want wat Sannie en ik hoog in het vaandel hebben staan is dat jullie als klant niet de dupe worden.

 

Alle orders die vanaf 01-09 zijn geplaatst zal ik afhandelen dus wees niet bang mocht je wat besteld hebben en al betaald je goederen komen er echt aan dat is mijn belofte aan jullie en mensen die al regelmatig wat bij mijn andere shop hebben besteld weten dat ik een man van mijn woord ben.

 

Maar als je wat nodig hebt bestel het dan in godsnaam bij Sannie of bij mijn huidige shop http://www.thegrowshop.nl

 

Dus mijn excusses voor de eventuele hoop die ik mensen heb gegeven maar dit lukt mij echt niet en wat ik al zei ik weiger dat mijn goede naam van mijn huidige shop schade oploopt door iemand anders zijn bende.

 

Groet,

 

Frans

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is heel erg jammer dat het zo heeft moeten lopen en wij hadden dit uiteraard ook graag anders gezien.

Wat mij betreft is dit einde verhaal voor shop.wietforum .nl en Wietforum kan ook niet achter deze onderneming staan als deze weer in handen komt van de originele eigenaar.De banner zal verwijderd worden.

 

Advies is ook niet meer te bestellen bij shop.wietforum.nl en growshop.be !!!!!

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alle orders die vanaf 01-09 zijn geplaatst zal ik afhandelen dus wees niet bang mocht je wat besteld hebben en al betaald je goederen komen er echt aan dat is mijn belofte aan jullie

Bij deze wil ik je daar graag aan houden... heb een bestelling gedaan op 3 september (nr. 20082373).

Zou deze week nog verstuurd worden (zie email). Nu zal ik er geen probleem van maken als dat deze week niet lukt, doordat je het druk hebt om de boel weg te werken, als je dat maar even laat weten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou de slachtoffers graag willen adviseren om hier verder te gaan.

 

Off-topic posts worden bij deze weggehaald.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer dat het zo heeft moeten lopen frans

maar je hebt gelijk rotzooi van een ander opknappen is stressend en zeer frusterend en vooral als je een goede naam moet behouden

kan je beter dan iets compleet nieuw opzetten weet je tenminste waar je aan toe bent

succes in de toekomst

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Frans,

 

Helaas, sommige putten moeten gedempt worden...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo mensen,

 

even om het 1 en ander te verduidelijken voor iedereen, ik heb alles op mijn schouders genomen dus ook ALLES voor 01-09.

 

Ik kan het jullie net zo goed wel vertellen dit om alle MODS te ontzien (sorry MODS), na lang wikken en wegen met acountants en advocaten heb ik toch besloten om het over te nemen, want na mijn mededeling dat ik er van af zag kreeg ik zo veel reacties dat ik er stijl van achterover sloeg en reacties in de stijl van zonde en je moet het gewoon doen......... ik wist niet wat ik meemaakte, en wilde jullie natuurlijk niet telleurstellen en ook de gedupeerde van voor 01-09 helpen dus ik heb daarom aan de vorige eigenaar een nieuw voorstel gedaan en hij ging akkoord, in het kort:

 

Ik neem dus alles over dus ook openstaande bestellingen van voor 01-09

ook openstaande terugbetalingen van voor 01-09.

 

Ik vraag jullie alleen wat geduld want het is best een zooitje en het kost me behoorlijk wat moeite om alles uit te zoeken ik ben er 7 dagen per week mee bezig, zoals ook vele weten ben ik sinds kort ook getrouwd en op honeymoon geweets dus ik weet voorlopig weer even hoe mijn vrouw en kinderen eruit zien dus heb weer wat extra tijd over, maar tijd voor mijn gezin vind ik ook heel belangrijk.

 

Verder ben ik ook nog eens aan het verbouwen, want ik open binnenkort eindelijk mijn eigen shop en heb in dat pand nog geen telefoon of internet dus ik rij tussen dat pand en mijn huis heen en weer om alles draaiende te houden, en nogmaals ik doe alles zelf.

 

Ik beloof dat alles wordt geregeld en recht getrokken enigste wat ik van jullie vraag is nog even geduld ik weet dat dat al behoorlijk op de proef is gesteld door Stijl, maar ik kom mijn beloftes na, zoals sommigen dit al weten.

 

en ik heb nog een nieuwtje eind oktober wil ik een soort van meeting houden in mijn nieuwe pand dan kan iedereen mij ook ontmoeten die daar behoefte aan heeft en een gezicht bij een email of telefoontje is ook wel fijn he, maar daarover binnekort meer.

 

Groeten,

 

Frans

 

P.S.: ik heb momenteel ook een zware buikgriep dus loop even niet meer zo hard, alleen naar het toilet :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

frans toppie

bij deze heel veel sucses maar ook heel veel sterkte de komende tijd

 

greetz SMOKEY!

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeer netjes van je Frans netjes dat je die mensen helpt ! :verrygood

 

ikzelf heb meerdere malen bij je besteld, altijd snel geleverd en wat ik ook belangrijk....discreet !!

 

 

Klasse van je !

 

 

 

 

 

=M=

Share this post


Link to post
Share on other sites

geweldig frans! Nobel besluit.

en het is ff wat werk.. maar daar pluk jij straks de vruchten van :o

 

enne als je dan ooit nog een groot magazijn hebt kom ik wel orderpicken en laden/lossen bij je.

Uiteraard wel met een waardige heftruck he :verrygood

 

take your time, en doe ff rustig aan

 

beterschap fransje

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...