Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

BlitzZ

Hoelang Blijft Wiet In Je Bloed/urine

Recommended Posts

als je in de vakantie 6x een hijs (alleen een hijs) van een joint hebt gehad,en 5 dagen geleden als laats 1 heisje..?

ben ik dan nu clean?

want moet maandag een bloedtest en urine test ondergaan in het leger :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

De stoffen in wiet blijven zeer lang in het bloed zitten, ik betwijfel dat je clean bent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze testen je niet op drugsgebruik en zo. :P

ze testen je op andere dingen zoals je bloedspiegel en je bloedwaarden en ze kijken welke bloedgroep je hebt. :D

Maak je niet te druk daarover ,en als je het goed is heb je ook al gespreken gehad met psygologen(of krijg je nog ligt er aan hoeveelste keer dit is dat je naar A'dam moet :dope: Of je drug gebruikt of niet.

Succes met je keuring!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, superveel mariniers blowen gewoon hoor.

 

Een kennis van mij heeft een leidinggevende functie en zegt het volgende:

 

"Ik heb liever dat soldaten een jointje roken dan zich klemzuipen, dan doen ze de volgende dag tenminste een beetje normaal"

 

Ik weet niet of de gehele landmacht er zo over denkt, maar ik heb goede hoop!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Testen op cannabis gebruiken traceren afbraak stoffen en die blijven ruim een week aantoonbaar.

Omdat het al ruim een week geleden is zal de aantoonbare hoeveelheid klein zijn.

 

1.Geef nooit toe dat je gebruikt hebt, gewoon ontkennen en laten zij maar het tegendeel bewijzen, dat kunnen ze immers niet? Dat kan alleen met een bloedtest die een dermate hoge waarde aangeeft dat ontkennen zinloos is. Je kunt altijd nog zeggen dat er in je buurt misschien geblowd werd (dacht dat dit onbekende merken sigaretten waren hé?), maar dat je dat niet precies weet want je hebt er geen ervaring mee en kende die mensen niet.

Het was immers op vakantie hé?

 

Als ze gaan zeggen dat je nou eens eerlijk moet wezen en dat je vast wel weet hoe een joint ruikt gewoon blijven ontkennen. Hun vraag is niet eerlijk, het gaat hun niets aan en je gaat toch niet vrijwillig je kop in de strop steken.

 

Begrijp me goed, ik ben geen voorstander van het overtreden der wet of het niet spreken van de warheid, behalve asl het de anti cannabis wetgeving betreft, die mag je wat mij betreft met voeten treden. Die wet minacht immers jou rechten als individu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

En als het ontdekt word,

 

Dan kan je niet zeggen dat je zelf gerookt hebt,

 

Of dat je een vriend romdom u hebt die dat doet.

 

 

 

Ze controleren voornamelijk eiwitten en suikers in uw urine. Maar dat zeggen ze niet.

Dat heeft te maken met algehele gezondheid, dat weet elke dokter.

 

 

Tis mischien raar om te zeggen he, maar hoe zwaarlijviger je bent hoe langer ze drugs blijven vinden.

Vet is een opslagcontainer van het lichaam, dus ook dat.

Aangezien je in het leger gaat, ben je wel een sportieve persoon.

Van die paar heisen zou ik me geen zorgen maken, uw naam is haas.

 

Succes met uw carriere.

 

groets esko,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste blitzz,je kunt ook aanvoeren als ze echt op cannabis testen en je wordt positief getest dat je voor je naar de test ging twee Ibuprofen hebt geslikt.

Volgens een artikel hierover op het internet geeft dat ook een positief resultaat bij een cannabistest,terwijl Ibuprofen niet verboden is.

Onthoud dit goed beste lezers van dit forum,indien je in een soortgelijke situatie komt,altijd zeggen dat je Ibuprofen hebt geslikt.

Groetjes van Ruud Groenvrij

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Leo is dat gekheid of meen je dat? hoe kom je daarbij?

Spreek je uit ervaring?

 

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

@leo-smoke: das pure onzin ... thc verdwijnt uit je lichaam door heel veel te sporten en te bewegen maar dat doet het niet op de een op andere dag ... thc KAN nog tot 6 weken in je bloed zitten!!!

 

met vitamine b3 of b5 is het wel mogelijk een cocaine test te beinvloeden als het gaat om een urine test ...

 

een tijd lang liep er een jongen bij ons cluppie dat dat spul zo lekekr vond en zoveel rare dignen deed dat die maar moest afkicken via iriszorg van de rechtbank duurde dit langer dan ( termijn weet ik niet meer ) moest die verplicht naar een afkickcentrum via via is hij erachter gekomen dat of vitamine b3 of b5 ervoor zorgde dat hij groen licht kreeg bij zijn urnie test terwijl hij als nog gebruikte ...

 

dit was trouwens ook niet binnen een uur ofso ... hij dronk de hele week door van die energiedrankjes ( goedkope red bull ) die bij albert hijen te krigjen was .... daardoor kon hij de cocaine URINE test WEL beinvloeden ...

 

 

voor thc zijn dat soort dingen er volgens mij gewoon niet

 

SPORTEN SPORTEN SPORTEN

 

en idd hoe minder vet jouw lichaam heeft hoe minder lang het in je lichaam zit

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Junior kweker,

Ja, waarschijnlijk wel...zo ken ik er ook met medicijnen...

 

Maar ze hebben liever dat er hier niet over wordt gepraat...dus ergens anders je info zoeken :rolleyes:

 

El Fish :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ElFish

 

Zou je je informatie wellicht willen delen via de PM? Ben heel erg benieuwd naar

wat je weet.

 

Greetz.

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@elfish: wtf hoezo mag dat hiero niet worden vermeld dan ??? wie heeft die bullshit jouw vertelt???

 

kijk handel is iets heel anders.... maar dit moet gewoon kunnen vind ik

Share this post


Link to post
Share on other sites
als je in de vakantie 6x een hijs (alleen een hijs) van een joint hebt gehad,en 5 dagen geleden als laats 1 heisje..?

ben ik dan nu clean?

want moet maandag een bloedtest en urine test ondergaan in het leger :rolleyes:

 

 

Gewoon een potje pis van iemand anders meenemen :verrygood (die clean is)

Ze staan er toch niet bij als je hem vult :whistle:

 

Bloed prikken gebeurt niet vaak hoor bij de landmacht.

 

En je heb zo weinig gerookt dat je ook kan zeggen dat je in de coffeeshop heb gezeten en zo waarschijnlijk thc binnen heb gekregen.(meeroken)

 

Spreek uit ervaring

 

laterzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is niet de THC die lang in je bloed blijft, maar de afbraakproducten ervan.

En vaak gaan ze daar in een test naar op zoek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

THC (afbraakproducten) wordt in je vet opgeslagen. elke keer als je vet verbrandt komt er dus een klein beetje vrij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De afbraak van cannabis verloopt langzaam. Dat komt omdat THC wordt opgeslagen in je vetweefsel en niet direct wordt afgebroken door de lever (zoals bij alcohol, xtc of cocaïne).

Als je af en toe gebruikt zijn hasj en wiet één tot drie dagen aantoonbaar.

Als je regelmatig hasj of wiet gebruikt, dan is dat nog zo’n 1 - 2 weken aantoonbaar in je bloed of urine, soms zelfs nog langer.

 

http://www.drugsenuitgaan.nl/index.cfm?act...2&pagina=13

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is ongeveer 6 weken in je urine terug vindbaar , bloed weet ik niet .

en de stoffen slaan ook in je lichaams vet op dus niet afvallen komen er weer porties vrij :rolleyes:

 

maar goed met jou hoeveelheden zou ik ook zeggen ja was bij vrienden thuis en toen zaten er een paar flink rooksignalen te geven :verrygood

 

en als je pis mee neemt op lichaams temparatuur graag anders val je nog door de mand .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tegen de eerste tests in Amerika was een beetje keukenzout in de urine al genoeg om de test te sabotteren.

Een flinke schep zout in je onderbroek, en dat tijdens het plassen in het bekertje mikken.

Ik weet niet of het helpt, of misschien met een andere stof, maar in geval van nood is het te proberen.

 

Wielrenner Michael Pollentier werd ooit betrapt met een rubberen peer vol urine onder zijn oksel, met een slangetje eraan, naar zijn broek.

Neem niet de urine van je (buur)vrouw of zus mee, want wie weet wordt er dan zwangerschap geconstateerd!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...