Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
xipo

Hallicunerend

Recommended Posts

Hallo,

 

ik zoek een leuke soort van drug, waarmee ik kan hallucineren.

het liefst zoek ik iets wat niet te lang duurt..

 

Raden jullie het om bijvoorbeeld een halve portie paddos te nemen?

is het dan nog steeds zo dat je hallicuneert?

En hoe lang duurt het effect dan?

 

Of is er nog een andere drugs met een goed effect, die minder lang duurt?

Bij de smartshop hebben ze meestal wel pillen ofzo, maar ik weet niet of die dingen goed zijn, want ik wil wel direct een hele mooie trip=p

 

alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal je kort beschrijven hoe mijn 1ste ervaring met paddo's was.

 

Het was in Amsterdam, ik was daar voor het eerst met een vriend van me.

Samen een portie gedeeld (ik een halve en hij een halve) en van tevoren niks gegeten (zoals het hoort)

Een half uur na inname wou die vriend naar de Mac Donalds en ik heb daar verder niks gegeten.

Toen ik buiten kwam (een 3 kwartier tot een uur later) was alles in 1x anders terwijl ik binnen er nog

niks van merkte.

 

Ik zag drempels golven en kleuren werden helder en ik ging dingen koppelen.

BV Iemand met een blauwe sjaal en het bord van T van Telecom, van die wazige shit.

 

Die vriend ging wat slechter omdat hij ook twijfelde bij inname.

Zijn voorhoofd stond onder het zweet en bij hem duurde het ook 3x zo lang als bij mij.

Terwijl ik het juist jammer vond toen het opgehouden was.

 

Het heeft bij mij ong een middag gewerkt (hoelang precies ben ik vergeten)

zat te erg te genieten ipv op de tijd te letten :P

Ik had mooie fotos van de grachten met bootjes maar mijn pc is leeggegooid, helaas.

 

 

Ik vond het een onwijs mooie en relaxe ervaring in een zeer mooie stad

met veel lust voor het oog, en ben van plan het zeker nog eens te gaan gebruiken.

 

Ik heb verder geen last meer gehad van hallicunaties nadat ik het gebruikt heb.

En als het zo was, wat maakt het uit? Chill toch gratis spacen :D

 

Pak het trouwens alleen als je het echt wil anders ga je net als die vriend van me

zweten en telkens zeggen: Ik wil niet meer, dan wordt het alleen maar erger...

Blijf er kalm over en schrik niet van dingen die je ziet maar geniet ervan, dat is tenslotte de reden van gebruik :dope: !

 

Veel plezier met trippen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

tnx voor snelle reply !

 

ik weet t nog niet:P we willen het gebruiken op een schoolkamp =/

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D :dope:

 

Dat is lang niet ontspannen genoeg, zeker voor je eerste keer, je gaat je streszweet doen oplaaien denk ik wat de trip niet ten positive uitkomt en wss op een mindere ervaring uitloopt. School :P Ook in situaties met veel mensen, verkeer en bekijk ga je je er wss niet zo rustig en op je gemak bij voelen, op sommige momenten als er een stevigere vlaag paddo trip opstijgt naar je kop lig je gewoon liever in het zachte gras te dollen zonder omkijken :(

 

Doe het op een chille niks te doen zaterdag, geen verplichtingen, gewoon 100% losgaan en de trip over je laten komen, met mooie weer op de hiede of in het bos ergens ofzo, stukke leuker :P die paddo gaat je één met de bodem en alles wat er opgroeit en leeft doen voelen :P

 

ps; eens thuis, chek je zelf effe op teken :D ;)

 

mazzel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me niet echt wat.

 

Doe het in je vrije tijd, dan kan je er echt in opgaan.

In een stad waar je niemand kent kan je helemaal losgaan

dan heb je echt dat vrije gevoel, heel gek :D

 

Maar succes!

 

edit: tuinkabouter was iets sneller hehe :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

we hebben de hele dag vrije tijd. geen verplichtingen enzo.. alleen wel handig om niet te lang weg te blijven :P

 

ik dacht aan salvia ofzo? alleen weet ik hier niet zo heel veel vanaf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga eerst wat trip verslagen lezen voor je er aan begint

Er staan er genoeg in het Paddo forum , lezen en je zelf infomeren over wat je gaat proberen

Badtrippen is niet leuk , goeie trip is een geweldige ervaring

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je salvia wilt proberen raad ik je aan van HEEL VEEL te lezen. Dat is geen plantje om snel heen over te gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
we hebben de hele dag vrije tijd. geen verplichtingen enzo.. alleen wel handig om niet te lang weg te blijven :P

 

ik dacht aan salvia ofzo? alleen weet ik hier niet zo heel veel vanaf

 

Ik zou ieder een halve portie paddo's doen dan, doe geen Salvia voor de eerste keer, heb mensen rare dingen zien doen onder Salvia, en die mensen hadden geen ervaring, een paddo-trip is zo ongelooflijk magisch, begin daar mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad paddo's zijn echt magisch ! ik heb nog maar 1 keer paddo's gegeten(halve portie hawaiaanse) en dat was egt ZOT ! :P

als je niet zo lang wilt trippen kan je na 2 uur druivensuiker eten ofzo ! dan gaat het vrij snel over

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ rock fever

 

Heftig is salvia zeker, maar gelukkig heb je verschillende sterkten. De lichtste versie ervan is best easy. Leuk om mee te beginnen als je nog helemaal geen tripervaringen hebt. Maar idd, als je aan de heftigere varianten wil beginnen, moet je je eerst flink inlezen. Begin lekker met 5x extract en kijk hoe het bevalt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is trouwens slim om je over elke hallucinerende drugs goed in te lezen, lees bijv. wat de Do's & Dont's zijn, de risico's en de voordelen en nadelen enz.

 

Dit soort drugs is niet iets wat je van de 1 op de andere dag moet denken, dat ga ik nu eens doen.

Je moet ze met respect behandelen, dan zullen ze jou in de meeste gevallen ook met respect behandelen.

Dus goed inlezen, om een badtrip te minimaliseren of eventuele andere negatieve gevolgen.

 

Trouwens lijkt het me absoluut NIET slim om dit op een schoolkamp te gaan doen, dit omdat je betrapt kan worden door 1 van je docenten en dit de ervaring absoluut niet ten goede zal komen.

En omdat er misschien wel mensen tussen zitten die je niet vertrouwd of je niet fijn bij voelt, kan ook heel makkelijk een badtrip opwekken (hoort ook o.a. bij de Dont's).

 

 

Just my 2 cents

 

Marijuana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben het eens met Marijuana, het lijkt me niet slim om het op een schoolkamp te doen, daar zijn deze middelen te heftig voor en met meerdere mensen is het lastig. Als het toch moet en je oud genoeg bent zou ik het houden op echt trippy wiet, je geld uitgeven aan een extreme haze soort.

 

Wat is het plan eigenlijk met schoolkamp? waar gaan jullie heen?

 

P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat het op een schoolkamp is, dacht ik juist dat salvia wel handig zou zijn omdat het maar 30 minuten zou duren? ik heb het in de smartshop zien liggen als blaadjes die je moet roken, alleen verder weet ik er niet zo heel veel vanaf..

Share this post


Link to post
Share on other sites

over salvia staat heel veel hier op het forum geschreven. Dus lees je goed in gebruik verstandig.

 

GJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die blaadjes zijn gewone gedroogde salviabladeren. Veel mensen (waaronder ikzelf) voelen hier niet veel van. Ik zou hoe dan ook geen salvia of paddo's doen op een schooluitstap. Dit lijkt me namelijk helemaal geen geschikte setting hiervoor ;) .

Ik sluit me aan bij de mening van Podenco. Als je een leuke tijd wil zit je met een krachtig wietje wel goed.

 

Cheers!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom wil je trippen op een schoolkamp? Foute setting, teveel mensen,...

En als je op salvia wilt trippen tijdens een schoolkamp, dan ben je gewoon dom. Soms lijken sommige mensen wel erg licht over psychedelica te gaan, en gebruiken ze het gewoon om wasted te geraken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Rock Fever: Helemaal mee akkoord. Sommige mensen lijken zelfs geen onderscheid te maken tussen trippen en high worden of dronken zijn.

@xipo: verander dus maar je plannen! (is mijn mening toch)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...