Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
s3ppe

8xlowryder#2 Onder 4x18w

Recommended Posts

Ey, leuk kastje heb je daar :P

Ik heb ongeveer dezelfde opzet als jou, Lowies onder t.l.

gallery_5568_4653_92747.jpg

Als je goed kijkt op de foto, zie je dat ik aan de rechterkant ook een soort scrog/buig Lowie heb, ben benieuwd wat dat gaat worden.

 

Ik blijf je volgen, eens kijken wat je ongeveer gaat oogsten.. ^_^

Hier nog een plaatje van een bijna oogstrijpe Lowie, komt ook onder 4x18 watt vandaan :(

gallery_5568_4653_2027186.jpg

 

Groetenn :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb de plantjes nog eens bekeken en behalve de verbrande bladeren (door tegen de lamp aan te groeien) en het beetje zaagsel op enkele bladeren (van gaten in de kast te boren) valt er mij toch niets op. Maar nu doe je er mij wel aan denken de kast en plantjes eens te spoelen :P .

 

Edit: bedankt voor de link trouwens, ben ik wel wat mee :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja klote :wacko: Bekeek daarnet m'n plantjes nog eens en ik merkte dat de hoofdbud van het plantje dat het verst weg stond van de in/uitlaat grotendeels was weggerot. Ik heb dan meteen het rot weggeknipt + nog wat extra dat nu te drogen ligt.

Zeer spijtig want elk grammetje telt natuurlijk. Mijn handen ruiken nu wel naar de beste wiet die ik ooit in een zakje heb gehad :rolleyes:

lekker fruitig en een klein beetje zuur. Zal wel van de loryder #1 komen. Kan ook wel van santa maria natuurlijk.. heb het nog nooit gerookt.

 

Als ik na deze kweek nog eens 1tje begin (kan zijn dat het niet zo zal zijn ivm verhuizingen enzo) Dan ga ik wel voor luchtcirculatie proberen zorgen. Dieven ga ik de volgende keer ook beter doen, allemaal kleine fluffy buds onderin de plant :likken:

 

Morgen misschien fotos, grts

 

Edit : Ik ga in de loop van volgende week oogsten, grootste deel van de haartjes zijn bruin, maar er komen wel elke dag nieuwe witte bij ( een loep heb ik niet )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik merkte net op dat ik mijn Topics nooit afmaak, vaak omdat ik gewoon niet meer de moeite doe eens ik mijn wiet heb :D ! Zal hier eens wat verandering in brengen vanaf nu !

Share this post


Link to post
Share on other sites

wou net zeggen 2008 / :huh

maar goed . laat maar eens wat moois zien binne kort..

van zaad tot joint aub ;)

 

:lol:

 

 

nee geintje

 

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...