Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

BBB

Kweekverslag Van Mijn Nieuwe Kweekruimte

Recommended Posts

of zoek je een andere lokatie op?

 

Heb wel andere plannen,..... :rolleyes: :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey bbb danmm gefeliciteerd ik zat eerst te denken hoe doet die mafkees ( bram ) dat !!!! ruim 20 kilo onder 10x 600 :likken: maar goed toen werd ik wakker en bleek het om nat gewicht te gaan gheghe :whip: !!!!

 

voor mijn doen hebben de tabletten gefaalt als je idd kijkt naar meer winst ( daar draait het om in dit soort kwekerijen ) dan is het niet rendabel kiek maar is wat die tabletten je hebben gekost !!! en tsjaa als je dna kijk naar hoe de planten er zonder tabs bij stonden dan had ik tog ene grotere verschil verwacht !!! boeiend dat ze op het einde wat gelig zijn het is immers tog het einde ( maar das mijn visie ).

 

ik ben dus blij met je test die je hebt gedaan ... voor mijn outdoor project zat ik eerst ook te denken om tabs te nemen maar dat werden mij er ziekelijk veel ( en te duur ) ik wilde eerst ff zien of het rendabel was ... jij hebt me overtuigt het niet te doen ( i don't blame you !!!! respect want dit scheelt meer weer wat barkies :lol: )

 

snap alleen niet waarom je niet nog een draai daar fixed !!! schitterend tog hoe je die lokatie heb gefixed :lol: en dat ene keertje moet tog nog wel kunnen ;) verkoop je de spot niet :punk: :wacko: :rolleyes: ( grapje hoor voordat men..... )

 

greetzzz masteryero

 

ps:

tot weer een mooie 0,75 gram watt verhouding voor onze bram ( ging uit van iets meer dan 20% droog )

Share this post


Link to post
Share on other sites

masteryero, je berkeningen kloppen niet :wacko:

 

Ze stonden onder 12x600watt, de kosten van de tabletten haal je er overigens wel uit. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Complimenten, wat is het toch snel gegaan :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

doe nu maar eerst die gif-tent test... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey bbb

 

das even een verschil,heel netjes gedaan

Jij kan weer een tijdje toe :rolleyes:

Gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeeeey tripleB

 

Netjes hoor hoop voor je dat je een kilo of 5 a 6 droog overhoud

 

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites
met tabs 2988 grammen

zonder tabs 2772 grammen

green-lady

 

 

@Green Lady,......Jij zit wel heel hoog :wacko:

 

 

Met Tabletten, 75 potten: 11475 gr. = per plant 153,000 gr.

Zonder Tabletten, 72 potten: 10738 gr. = per plant 149,138 gr.

Totaal nat: 22213

 

Kom toch redelijk in de buurt dacht ik zo.

Succes ermee :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ongeveer 360-380 gr per 600w lamp ;)

 

Dat is niet echt een topper. Waarom probeer je het niet eens op hydro (cocos). Je zult versteld staan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat is niet echt een topper.

 

Dat is maar waarmee je het vergelijkt ;)

 

Maar ik zit wel eens aan hydro te denken,....niet vanwege het evt. hogere resultaat, maar eerder dat ik van het sjouwen met aarde af ben.

 

Dus, wat niet is, kan nog komen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eyy BigButt ;)

Nuttig verslag over die tabs.....en de opbrengst ach slecht is het ook niet en armer zal je er ook niet van worden....ik vindt het een nette ronde!! :D

Wat zijn de plannen voor de volgende??

Ben benieuwd! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh heb ik iets gemist, ik zie alleen nog maar 'natte' gewichten langs komen terwijl sommige het al over de 'droge' resultaten hebben ;)

Wat is je voorlopige oordeel over de tab's?

Feit blijft in ieder geval dat het een mooie en leerzame ronde is geweest :D

 

Grtz Underground.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat is maar waarmee je het vergelijkt ;)

 

Maar ik zit wel eens aan hydro te denken,....niet vanwege het evt. hogere resultaat, maar eerder dat ik van het sjouwen met aarde af ben.

 

Dus, wat niet is, kan nog komen :D

 

 

Als je dan maar duidelijk verslag maakt want ik zit daar ook aan te denken ;) dan kan ik wat leren :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je dan maar duidelijk verslag maakt

 

Van de week bij JK Product zitten praten,...... ;)

 

Ze verkopen de slabs "voorgebrand, 4 om 5" in kant & klare tassen (16 slabs in 1 tas).

Een soort omruil systeem dus,....oude tas & slabs, omruilen voor nieuwe tas & slabs.

 

Wel aanlokkelijk :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Van de week bij JK Product zitten praten,...... ;)

 

Ze verkopen de slabs "voorgebrand, 4 om 5" in kant & klare tassen (16 slabs in 1 tas).

Een soort omruil systeem dus,....oude tas & slabs, omruilen voor nieuwe tas & slabs.

 

Wel aanlokkelijk :D

 

 

Ja gewoon doen!

Ik ga het ook is proberen ,maar ik snap nog steeds geen reet van hoe dat druppelsysteem te maken ;)

Misschien moet ik maar een kant en klaar set halen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

owwzzz 12 x 600 watt geen 10 x B) ach die 12000 watt meer of minder B) hahahaha

 

danmm ben zelf ook zeer benieuwd naar het droog gewicht !!!

 

en na je volgende ronde natuurlijk

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het wegen is een beetje rommelig verlopen :D

De strijkzakken pasten niet lekker op m'n weegschaal en had dus geen echt betrouwbare meeting, dus moest er ter plekke opnieuw gewogen worden.

 

Daar is een drooggewicht van 4382 gr uitgekomen, ik had zelf iets meer verwacht omdat de verhouding nat/droog lager is dan wat ik normaal score.

maar ik ben niet ontevreden,.... :) :) B)

 

Wat statistieken:

 

Nat 22213

Droog 4382

Droog resultaat 19.73%

Gram/Watt 0.61

Gram per lamp 365.17

Gram per m2 323,87

Gram per plant 29,81

 

Heb wel meteen een nieuwe weegschaal besteld,....tip van ert B)

 

gallery_9381_2898_346077.jpg

Met tel fuctie's

 

gallery_9381_2898_18561.jpg

Voor en achterzijde afleesbaar

 

gallery_9381_2898_163646.jpg

Verlichte display

 

tot 6kg, op 1 gram nauwkeurig, en werkt ook op een accu

 

 

Link

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vond ik ook wel B) (jammer dat we geen hijg emoticons hebben) B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kan nergens het droog gewicht vinden klopt dit B)

 

al klaar?

 

gr michael

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey brammie een beetje een bumpy hiero maar goed jij had nog een ROOKVERSLAG VAN ME TE GOED

 

telkens was ik te druk of waren er wel weer andere dingen

 

rooverslag gaat natuurlijk over dit wietje genaamd silverskunk :D en ik meot erbij zeggen dat ik een heel leuk sampeltje binnen kreeg 9 tnxx brammie :smoke ) ondanks het formaat van zijn week en zijn luie instelling ( als ik het goed heb ben je daar slechts weinig uurtjes per week :) )

mag de wiet er zeker wezen...

 

plant heeft genoeg tijd gekregen om te rijpen en ROCKY HARDE buds aan te maken erg mooi om te zien dat een commercieel soortje zo mooi ontwikkelt kan zijn , de silverskunk rook heel lekker beetje zurig waardoor het wat NLX lijkt en is makkelijk te verkruimelen met de hand.

ze geeft een lekker rustig gevoel en kan der de hele dag door smoke

 

LET OP : je word wel stoned maar niet te heavy en het effect houd niet lang aan en zakt weg met een high-ig na effect ... heerlijk om te roken tijdens een film en weg te zakken in de bank ...precies wat ik zo lekker vind van skunk achtige kruisingen , ik heb nog nooit een skunk gevonden die me naar maakte als ik te veel had gesmoked en dat is prettig ( iets wat met een straffe haze nog wellis wilt gebueren :wub: ).

 

smaak is ook lekker helemaal neit scherp ofso, kan de smaak niet wegschrijven als speciaal maar dat vind ik skunk achtige over het algemeen eignelijk niet ... gewoon een heerlijke allrounder

 

maar wat een toppen :P van formaat :( mooi om weer is te zien :)

 

voor de looks krijgt deze wiet een 9 !!! zwaar terecht omdat ik nog NOOIT zulke goed geknipte wiet heb gevonden en wetend dat deze top afkomstig was uit 100 tal planten !!!! vind ik dat bram er goed veel werk aan heeft besteed CHAPO !!! ik had verwacht ( jaja een vooroordeel ) een wietje te ontvangne waar ik zelf nog wel wat ana kan manicuren :( ( heb ik wellis vaker ontvangen ) maar mij is geleerd een gegeven paard niet in de bke te kijken .... MAAR DAT GING BIJ JOUW WIETJE DUZZZ TOTAAL NIET OP

 

effect krijgt van mij een 8 als allrounder smokertje ,wat ik ik typisch iets vind voor skunk achtige JAM JAM ;)

 

geur krijgt deze ook een 8 omdat deze gewoon super lekker ruikt !!!

 

smaak een 7 deze vind ik 'just weed' achtig niet apart zoals ik wel had bij black jack en jackberry bijvoorbeeld

 

een zeer nette prestatie BRAM !!! een wietje die ik als die in mijn buurtshoppie te koop zou zijn zeker vaker zou halen !!!

 

 

tnxxx greetzzz masteryero

 

PS: had je nog te goed van me

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey BBB,

 

Wat een droom kweek zeg ;) ! 4382 gram ik zit te kwijlen hier :smoke !

 

M.v.g. Tonnetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...