Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
snotbolleke

Tripverslap Hawaiaanse Paddo

Recommended Posts

jow stoners, 2 weken geleden heb ik met mijn vrienden voor het eerst paddo's gegeten, een halve portie hawaiaanse de man .

het was een prachtige dag dus zijn wij naar het park gegaan en op een rustig plekje hebben wij de paddo's opgegeten.

het waren kleine paddo's en ze waren heel goed rauw te eten !

na een 20 tal minutjes voelde ik nog altijd heel weinig tot ik na nog eens 15 minuten ben gaan liggen en mijn ogen dicht deed, ik zag allemaal kleuren voorbij komen, eerst rood, blauw, groen ...

dan deed ik mijn ogen open en keek naar de hemel, ik zag heel even alles door muggenogen, in zo'n vierkantjes, en daarna kwam de lucht in golven op mijn af, maar dat duurde ook niet lang.

daarna zag ik hoe de wolken in visjes veranderden en elkaar opaten, heel leuk om naar te kijken, dan zag ik een raar ventje in een bed(ook in de wolken)

en toen stond ik recht, wow wat was dat raar, de grond was zo zacht , precies of er lag verse sneeuw.

Alles was zo mooi, kleuren waren mooier, bomen zag ik in 2D. dan besloten we om te gaan wandelen en alles te bewonderen, alle bomen waren mooi en er liepen konijntjes voorbij.

Ik begreep niet hoe mensen in de echte wereld konden leven, het was een totaal andere wereld en alles was zo logisch.

Toen begonnen we te Filosoferen over vanalles, en kwamen tot de conclusie dat god de paddo's op de aarde had geplaatst voor ons zodat de mens kon ontsnappen aan de realiteit .

Toen keek ik naar het gras en zag overal keline klavertjes 4 groeien dat maakte me erg gelukkig en keek naar de schoenen van een maat en ze waren precies getekend :dope:

even later zijn we terug gaan liggenen ik keek naar iemand en ik zag de kop van fokking LION KING :P echt zalig

maar even later vonden we het nodig om de wereld verder te gaan verkennen en zijn we broodjes gaan halen int stad, we waren mooi aan het wandelen en toen we bij de broodjeszaak aankwamen zagen we dat ie gesloten was :P even een drama maar toen zijn we naar de gb gegaan, iedereen had iets gekozen en aan de kassa begon het ... mijn vrienden waren kei hard ant lachen en iedereen keek naar ons, ik begon kei hard te stressen en te zweten en ik wou dat het vooruitging maar het duurde precies 2 uur ! ik wou echt weg uit de gb en toen we eindelijk uit de gb gingen riep een leerkracht van bij ons op school ons en begon tegen ons te praten en wij zo serieus mogelijk antwoorden en maken dat we buiten waren.

ik voelde mij echt niet goed van binnen en wou terug naar het park waar het happy was :D

dus zijn we terug naar he tpark gegaan en alles was terug goe :( DUS Set and Setting is heel belangrijk !

daar verder getript en gelachen en toen vond ik de druivensuikertjes in mijn zak

en ik keek naar het pakje en zag hoe de suikertjes naar mij lachten en ik dacht niet na en stopte ze in mijn mond

een half uur later was de trip ongeveer voorbij :D

had 2 pakjes druivensuiker opgegeten en was nog wat aan het natrippen op rustig plekje...

 

al bij al een zeer geslaagde trip alleen te weinig visuals en soms was ik te veel in mn eigen bezig.

 

 

binnen een week of 2-3-4 willen we trug gaan trippen maar ik wil echt goede visuals maar ik wil niet zo veel in mn eige bezig zijn en diep nadenken enzo dat het secht gaan, zijn er ngo andere paddo's die sterke visuals hebben ?

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel heb al veel paddo's binnegehad en heb nog nooit harde visuele verschillen, tegenover als ik zie hoe somige vrienden reageert op paddo's terwijl ik het dubbele ervan eet, lijken ze toch altijd harder te trippen..

Hangt dus af van persoon tot persoon denk ik, als je echt visueel wilt trippen zou ik eeder naar LSD of DMT gaan :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja over lsd heb ik al nagedacht maar wat ik mij afvraag is of het ook vrij onschadelijk is zoals paddo's.. en of het verslavend is enzo...

en hoeveel het ongeveer kost :P

 

maar eerst ga ik tog nog een paar keer padoo's eten denkik

Share this post


Link to post
Share on other sites

LSD is denk ik net zo schadelijk als de paddestoelen, bij incidenteel gebruik zijn ze nauwelijks slecht voor je gezondheid. In proefdieren zie je wel verstorende effecten maar bij chronische megadosisen voor muizen.

Chemisch gezien werken ze ongeveer hetzelfde in je hersens. Ze zijn even verslavend, normale mensen hebben meestal na een keer of 3 a 20 genoeg.

 

Ik vind dat de paddestoelen "betere"/sterkere/uitbundiger visuals hebben dan LSD maar bij een hoge dosis (2-3 "aardbijen" of Ohm zegels) geeft LSD ook het nodige visuele spektakel. Alleen LSD duurt zeker een paar uur langer en heeft een SF/sinister trekje voor mij. De paddenstoelen zijn "vriendelijker" en duren een uur of 3 korter, voor mij.

 

Als je echt overweldigende visuals wilt, "dingen die er niet zijn": een hoge dosis paddestoelen (50-60 gram verse cubensis, of 2 porties hawaiaanse) op een nuchtere maag in een totaal donkere (veilige) kamer (met een bekwame waarnemer of sitter). Of DMT.

 

P

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow 2 porties hawaiaanse ;) amai da zou wa worden ;) binnekort eens een hele portie hawaiaanse proberen en daarna salvia , heb al veel gelezen over salvia en wil het eens proberen met x5 extract :( lsd is misschien voor volgend jaar ofzo :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...