Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
belg

Turkije

Recommended Posts

Hallo,

 

ik ga naar Bodrum, Turkije op vakantie(all in vakantie last minute..) en vroeg me af of wat jullie denken om er wat hash naar mee te nemen. Geen weed natuurlijk, omdat dat te hard riekt. Ik weet dat ik daar ook wel hash zal kunnen kopen, maar heb gehoord dat in Bodrum je asia hash krijgt met allerlei rommel in...

Volgens mij lijkt dit wel te doen, zo een 5gr, ik denk dat het "importeren" niet een probleem is, maar wel exporteren. Ik zou zeker niets meenemen van daar naar huis.

Heeft er iemand ervaringen met Turkije?

 

Bedankt,

 

belg

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou het toch niet aanraden om te doen, die gasten ginds lachen er niet mee

als je ermee gepakt wordt dan zie je de eerst komende jaren geen daglicht meer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet doen!

 

Geloof me als je daar komt te zitten ben je verder van huis

dan dat je een aantal dagen nuchter moet zijn.

 

Ik snap niet dat je uberaubt overweegt dit te doen :D

Je moet goed gek zijn in mijn ogen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of niet blowen,

dan is de 1ste blow zodra je thuis komt nog lekkerder. :P

 

Als je weet dat het rotzooi is niet kopen.

Maar ik zou wel gewoon iets proberen je moet toch wat,

echt slecht zal het toch niet zijn lijkt me...

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar kopen is ook niet echt heel echt slim, als je al vindt dat de flikken in belgie laf en achterbaks zijn verwacht maar nix beter ginds

kan je echt niet een tijdje zonder ?? als je echt niet zonder kunt enige tijd dan is het een beetje zinloos dat we op dit topic blijven antwoorden is mijn bescheiden mening. Moslim landen zijn echt niet de ideale landen waar je met de wet in contact wil komen i.v.m drugs, met buitenlanders willen ze altijd een voorbeeld stellen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duidelijk Midnight Express niet gezien hé?

Als Nederlander wordt je sowieso al met een scheef oog in het buitenland bekeken en denkt iedereen dat je uit Amsterdam komt, je weet wel ........

 

Daarom kun je als Nederlandse blower beter nooit iets meenemen.Als je ter plekke iets tegenkomt is dat nog tot daar aan toe, maar wil je eigenlijk wel stoned zijn in die paranoia landen?

Houdt dat lekker exclusief gereserveerd voor Nederland! Dan zit je altijd goed!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Wernard,

 

je hebt misschien niet goed gekeken maar mijn username is Belg, dit duidt op het feit dat ik geen Nederlander maar een Belg ben :P

Het is niet echt dat ik niet zonder kan..maar op vakantie moet ik gewoon blowen :D

Zit er iemand op het forum die ervaring heeft met Turkije?

En Turkije kan je niet echt als Moslimland bestempelen denk ik. Turken zijn ongeveer gelijk verdeeld in katholieken(=assyriërs) en moslims.

Ik zou gewoon wat zwarte hash meenemen en zeer deftig verstoppen, maar als het echt te riskant is vind ik het natuurlijk ook niet de moeite als ik daar ook wat kan kopen.

Als alternatief dacht ik 3 dikke joints te roken aan de luchthaven voor vertrek, niets meenemen, en desnoods daarkopen.

Alvast bedankt voor jullie inspraak!

 

belg

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je per se wat wilt roken

rol er dan zoveel als je wilt meenemen op voorhand

en steek ze in je bagage, in een halfvol pakje sigaretten

met nog paar pakjes sigaretten erbij

zorg ervoor dat ze bijna even dik zijn als de sigaretten, en er geen uitstekend vloeitje is

dan ergens in extra paar schoenen steken en klaar is kees

ik heb dit al paar keer gedaan naar griekenland, ook toch niet van de poes als het op drugs aankomt

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb. toen wij 2 weken op vakantie waren in kusadassi, daar in een cafe een kerel leren kennen van pakweg 26 jaar, die kerel was daar ober. Daar heel serieus aan gevraagd van kijk kan je niets regelen. S anderendaags terug gegaan naar het cafetje, toen ik aankwam kwam hij af met een voorgerolde toeter. Ik heb uit nieuwsgierigheid deze eens open gebroken en er lag iets groen bruinig tussen. Deze was ook gewoon met veeeel te veel papier gerold, leek wel of ze wc papier gebruiken om het dicht te rollen. Deze hebben we met drie man opgerookt en we waren serieus stoned toen. Weet nog altijd niet wat het was wat er tussen lag, maar het smaakte beetje hasjie :D en daarna :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat groene was een beetje gras,

en dat bruine kwam uit een soort witte stoel op een appart kamertje die niet echt fris rook,

 

maar kan me voorstellen dat het wel lekker was sourya :P :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt van die deo rollers voor onder je oksel , die kun je loshalen daar kun je zo paar gram wiet en wat hasj in kwijt en dit werk echt serieus goed :D

 

 

 

Schaapie

 

 

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wernard was me voor...

Google even op Midnight Express en jawel,die is gebaseerd op waargebeurd verhaal(gedramatiseerd,maar toch). :P

Ik zou het risico niet nemen.

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je leven je lief is, koop je het gewoon daar.

 

In Turkije hebben ze vaker nog betere als hier.

 

Ze exporteren niet voor niks zoveel naar Engeland.

 

Tja, dom om het zelf mee daar naar toe te nemen dus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha...mee nemen naar turkye...daar waar de zon elke dag staat te bakken... :P

 

Goed zoeken daar makker :P ...waarom risico's nemen en moeilijk dan als het makkelijk kan. :dope:

 

 

In ieder geval niet meenemen en zekers niet naar turkye. :D

 

gr medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet meenemen.

Deze zomer kon ik het niet laten en nam ik een paar gram mee naar Frankrijk.

 

Aldaar aangekomen maakte ik binnen een paar dagen kennis met zuid franse guerilla wiet die mn eigen wietje deed verbleken.

 

Heb er geen spijt van, maar naar Turkije? Niet doen!

 

Als je het nodig hebt komt het naar je toe en anders een blowstop. Ga je lekker van dromen! :P

 

WV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet naar turkije(ofzo).

Gewoon niet doen...

 

In Frankrijk hasj roken is wel leuk, daar droom je juíst goed van :D

Maar da's mijn mening... :P

 

Groetels, en een fijne vakantie toegewenst

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor jullie advies! Ik heb dus beslist om niets mee te nemen en voor ik vertrek aan de luchthaven paar dikke joints te roken :dope: :P . Dan heb ik toch al zeker een stonede reis :D .

Vind het toch niet de moeite om er alles voor te riskeren uiteindelijk.

Zal wel lukken om daar iets te regelen van hash zeker?

 

grtzzz belg

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ja het is een risico landje zou ik zeggen.

 

zou niks mee nemen en daar wat kopen ze zulen het je zeker aanbieden.

in zulke landen weet je nooit .

 

mijn stiefma heeft in Afrika in de cel gezeten voor smokkelen van cannabis ( een paar kilo )

iemand had de politie getipt .

ze heeft een maand cel gezeten daar en 250 000 belgisch geld betaald (nog geen euro's is al tydje geleden )

ze heeft me toen ook aangeraden als ik naar Afrika vertrok met de auto met de vriendin om niks mee te nemen als ik iets wou roken in Afrika moest ik het regelen via haar mannetje .

 

Ze heeft maar 30 dagen gezeten in de cel om dat het land zo corrupt is en als je geld hebt alles kan maar ze zei dat het een hel was. heb je geen familie daar die je eten geven heb je geen eten .

wc was op het einde van de cel een grep (1 cel zaten ongeveer 12 A 14 vrouwen)

 

en bij de mannen is het de wet van de sterkste .

 

 

in sommige landen kan je celstraf krijgen omdat je gewoon het landt binnen komt onder invloedt van drugs .

 

ik raadt je aan eerst hun wetten te lezen en er voor zorgen dat je ze niet overtreedt

 

 

Zoetaert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou niks erheen meebrengen.

maar gewoon in turkije kopen

 

heb zelf ook heel wat hasj gekocht daar en naar mijn mening vele malen beter als hier...

Turkije en marokko staat ook bekend om zijn hasj dus koop het daar zou ik zeggen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haai , ik Ali en dit Mo , jij Fatima ?

 

Vooral gaan staan zweeten bij de turkse douane !!

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites
nou ja het is een risico landje zou ik zeggen.

 

zou niks mee nemen en daar wat kopen ze zulen het je zeker aanbieden.

in zulke landen weet je nooit .

 

mijn stiefma heeft in Afrika in de cel gezeten voor smokkelen van cannabis ( een paar kilo )

iemand had de politie getipt .

ze heeft een maand cel gezeten daar en 250 000 belgisch geld betaald (nog geen euro's is al tydje geleden )

ze heeft me toen ook aangeraden als ik naar Afrika vertrok met de auto met de vriendin om niks mee te nemen als ik iets wou roken in Afrika moest ik het regelen via haar mannetje .

 

Ze heeft maar 30 dagen gezeten in de cel om dat het land zo corrupt is en als je geld hebt alles kan maar ze zei dat het een hel was. heb je geen familie daar die je eten geven heb je geen eten .

wc was op het einde van de cel een grep (1 cel zaten ongeveer 12 A 14 vrouwen)

 

en bij de mannen is het de wet van de sterkste .

 

 

in sommige landen kan je celstraf krijgen omdat je gewoon het landt binnen komt onder invloedt van drugs .

 

ik raadt je aan eerst hun wetten te lezen en er voor zorgen dat je ze niet overtreedt

 

 

Zoetaert

Was dit in Bodrum dat je hash had gekocht?

Ik denk dat ik het gewoon aan de pakis van die typische toeristeshops met neppe t-shirts enzo ga vragen. :P

 

belgggg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben al 3 keer naar marmaris geweet(turkije)vlak bij bodrum

en 2 keer heb ik wiet en hash meegenomen

ik heb een tijdje vastgezete in een jeugd inrichting en om daar aan je shit te kome was de enige manier "slikken"

dat heb ik dus ook gedaan toen ik de 2e keer naar turkije ging alleen toen was me bolletje met hash te groot

uiteindelijk maar in me schoen gedaan.

2e keer wat slimmer aangepakt

kleinere bolletjes gemaakt alles voor vertrek ingeslikt en eenmaal in me hotel lekker op de wc alles der uit geschete:P

dus het kan wel alleen moet je der wat voor over hebben

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...