Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Bacardiboy

Hallo

Recommended Posts

Hallo, ik hoor mensen hier op het forum zeggen, Dat als je plant in de bloei staat hoef je niet meer te verduisteren, En andere zeggen weer je moet als die in de bloei staat altijd verduisteren, En ik wil mijn plant in de bloei gaan zetten dus moet wel zeker weten of het zo of zo moet.

 

 

Gr , Tom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten eerste:

 

Je eerste post op dit forum hoort een post te zijn waarin je jezelf voorstelt in het voorsteltopic. Dit staat in de regels die je net aanvaard hebt.

 

Ten tweede:

 

Als je eens wat beter gaat lezen op het forum dan zou je weten dat planten beginnen bloeien vanaf ze 12 uur licht hebben en 12 uur donker. Indien het om een buitenplant gaat, gaat deze vanzelf beginnen bloeien half augustus. Je hoeft er in dit geval dus niets aan te doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke bedankt maar kan ik ook gewoon 3/4 dagen compleet verduisteren en dan gewoon weer buiten zetten dat die verder bloeit?

Share this post


Link to post
Share on other sites
oke bedankt maar kan ik ook gewoon 3/4 dagen compleet verduisteren en dan gewoon weer buiten zetten dat die verder bloeit?

 

 

yep, gewoon 's avonds naar binnen halen, en 's morgens weer naar buiten.

 

als de bloei er eenmaal goed inzit kan ie weer gewoon naar buiten, mits het gewoon donker genoeg is. Bij mij op het balkon is het veel te licht (straatverlichting en reclameborden). Daarom staat mijn dame 's nachts in de badkamer. Ruikt ook lekker als ik 's morgens ga douchen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke bedankt voor de reactie's

 

Ben best opgelucht want 2 maanden verduisteren kan ik echt niet want ben meestal ook weg

 

Gr, tom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...