Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

:o

 

weer 1 cm gegroeid afgelopen nacht :)

 

gallery_8038_6091_155512.jpg

 

 

het gaat verder zijn gangetje, niks bijzonders te melden.

 

alleen dat ze steeds meer drinken.

 

gallery_8038_6091_343520.jpg

 

 

gallery_8038_6091_425739.jpg

 

 

gallery_8038_6091_458222.jpg

 

 

gallery_8038_6091_510603.jpg

 

 

gallery_8038_6091_149019.jpg

 

 

de 5 reserve stekken :)

 

gallery_8038_6091_631498.jpg

 

 

 

 

 

 

 

:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat lekker he rianne..... mooi groen...

 

wel grappig om te zien dat die 5 stekken voor m'n gevoel achterblijven ten opzichte van de rest....

 

ik ben echt benieuwd wat het je allemaal gaat brengen

zoals het er nu uit zit ga je toch wel richting een gram per watt..

 

greetzzzz

 

unwanted :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volg je verslag al vanaf het begin,en zie dat hier mooie haze in de maak is.Moest toch een keer reageren.

Complimenten :o dat je zo met je planten omgaat,beginnende passie?!Ze zien er echt super uit.

Dat die reserve het op potgrond nog zo goed doen verbaasd me :)

Dit kan wel eens een goede draai worden en dat voor een beginnende kweker(net zoals ik)petje af :o

Keep them green

 

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

@unwanted, dankje voor het compliment :D

 

die 5 reserve stekken lopen inderdaad achter en wel met een reden;

 

ik had ze in het begin naast 5 andere plantjes gepoot in de grote aarde/coco's bak met het idee

 

als die 5 het niet redden inverband met de LV [hangde slap] dan staan er 5 goede stekken naast.

 

maar toen ik de plastic zakjes erovergedaan had sloegen ze allemaal aan :o

 

toen heb ik die 5 reseve stekken er weer uit gehaald een dag of 2 in een doosje gehad en toen pas in die 25 liter emmer gedaan.

 

de rest was al aangeslagen dus de klok stond ook al op 12/12, toen moesten die 5 reserve's nog beginnen... vandaar.

 

 

een gram de watt zeg je :o denk je dat echt, waar baseer je dat op dan ? ik hoop het maar ben al tevreden met de helft.

 

 

 

@kitefreak, volg je me al vanaf het begin ? wat leuk zeg :)

 

zo kun je het wel noemen ja een beginnende passie :D

 

ik werd verliefd op de plant toen ik eens bij een vriend een paar reuze planten buiten zag staan, bomen van over 2,5 meter prachtig gewoon.

 

de 5 reserve stekken op de gewone tuinaarde zijn gewoon voor de lol, ik kon het niet over me hart krijgen om ze weg te gooien :) ik rook ze denk ik zelf op B)

 

maar inderdaad ze gaan gewoon goed, is het zo raar dan dat de cannabis plant op gewone potgrond goed groeid ?

 

heb je ook een verslag hier ergens staan ?

 

grtzz Rie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat de goede richting uit, voor die 1gr/watt te halen, als ze nu helemaal dicht bloeien zul je er een ferme oogst vanaf halen :o ik wens je veel succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Rianne :)

 

hoe hoog zijn ze nu ?

het zijn volgens mij lange dames met al een lekkere top opbouw :o

het gaat allemaal lekker relaxt tot nu toe he :o

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo sorry dat ik even deze topic kom vervuilen maar ik wou even iets vragen

heb zelf 10x amnesia haze stekjes op iets meer dan 2 m2 meter in 35 liter potten

heb 2 meter hoogte hoelang mag ik ze MAX voorgroeien?? btw ik wil ze ook toppen

 

 

mvg bolf

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wouter04, ik hoop het maar denk het niet.

 

@K.f.K ik heb net even voor je gemeten en die 12 in de potten zijn 55 cm hoog de rest in de aarde bak rond de 90 a 100 cm.

 

er zijn er een paar bij die iets korter zijn in de bak maar 90% zit rond de 90/100 cm

 

@bolf, hey man geeft niks hoor alleen moet ik je een antwoord verschuldigd blijven.

 

mijn Amnezen zijn niet getopt dus ik zou het niet weten, dit is mijn eerste keer.

 

maar ik heb gelezen als je topt dat ze meer in de breedte gaan dan in de hoogte, misschien kun je elke plant wel 2x toppen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo allemaal B)

 

na een paar drukke dagen is het weer tijd voor een update.

 

de groei is er uit en dit naar 30 dagen bloei, de laaste week groeide ze nog maar 1cm per nacht dus dat haalt ook niet echt aan :)

 

alles gaat goed ze drinken stukken meer als de eerste 3 weken.

 

ze krijgen de ene dag water en de andere water met wat voeding erin en ze vinden het lekker :)

 

bij 3 plantjes in de potten worden de bladeren onderin iets licht groen van kleur, maar dat mag de pret niet drukken.

 

 

de foto met de ''groeistrepen''...gallery_8038_6091_150960.jpg

 

 

ze worden al lekker wit gallery_8038_6091_349864.jpg

 

 

gallery_8038_6091_313027.jpg :o

 

 

gallery_8038_6091_391910.jpg

 

 

ik zal binnen kort eens even voor wat extra licht zorgen zodat ik wat betere en mooiere foto's kan maken van alle planten tegelijk.

 

 

 

 

 

 

 

:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey rianne

dat ziet er goed uit :o

wat zijn die flink gegroeid en de topjes laten zich ook al goed zien :)

en stokken gaan ze echt nodig hebben :o

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat je wel de jackpot haal :o

 

ze zien er iedergeval nog zeer mooi uit blondje :o

 

groenten michael

Share this post


Link to post
Share on other sites

B) 90% rond de meter zei ze. :o

Laat die groei er maar uit zijn,want ik wil die top opbouw wel eens goed op gang zien komen.....Über gewoon.

Wat betreft je reserve plantjes in de potgrond,de grond zal sneller uitgeput zijn dan de grond waar je mooie dames in staan.Maar ik las ergens dat haze niet zoveel voeding nodig heeft dus wie weet hoe lang ze het uithouden,probeer de grond niet in te laten klinken :)

En nee er staan geen verslagen van mij op het forum,dat wil ik jullie niet aandoen :) Volgende ronde misschien.

Gisteren wel hele mooie macro en micro foto's gemaakt die moet ik nog ff plaatsen,maar dat terzijde. :o

 

Greetz kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

en dat na slechts 5 dagen groei :o

dan mag ik ze wel na 2 dagen op 12/12 zetten i.v.m hoogte problemen.

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey 2Rianne3 even een vraagje,hoe hoog hangen je lampen?

Verder zie ik het wel zitten met je dames,laat de dikke kaarzen maar komen!! het is je gegund.

 

Veel succes SYF

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kitefreak, hoezo wil je ''ons'' dat niet aandoen? gewoon droppen die pica's :o

 

@K.f.K. er werd ook aangeraden 3 dagen voor te groeien, om toch een goed wortelstelsel te krijgen.

 

hoe hoog is jou ruimte dan ?

 

@syf, ik zal het straks ff precies voor je opmeten maar ik schat 50/60 cm boven de toppen dus rond de 150 cm.

 

die kaarsen zie ik niet komen, kweet niet waarom maar dat denk ik gewoon.

 

geeft niks ik vind ze zo ook prachtig ! we zien wel en alles is meegenomen :o

 

 

Thanx mensen

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey mooi verslagje! ik had het een tijdje geleden toen je setup er net op stond ook al gezien en nu ik binnenval denk ik toch dat ik deze lekker ga volgen :o

 

ziet er echt heel erg mooi uit! wel erg rank inderdaad en weinig blad, maar dat zal de amnees wel zijn. Wel interessant, want ik ben sinds gistreren ook een kweek begonnen met deze haze gekruist met jack (de zogenaamde jack hammer uit sannies shop)

 

verder lekker veel foto's en info :o keep us posted

Share this post


Link to post
Share on other sites

hi Leo S :o dankje voor de complimenten.

 

de amnees schiet wel snel de lucht in, ik weet niet wat de Jack Hammer doet maar als die een beetje op de Amnesia lijkt zal die ook wel gaan als een raket :o

 

ik weet natuurlijk niet hoeveel ''hoogte'' je hebt anders zou ik gaan toppen... dat doe ik de volgende keer ook.

 

veel suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey,

mijn aardebak staat net onder het gedeelte waar mijn dak schuin afloopt :o ik had de vorige kweek met sneeuwwitjes van 90 cm daar ook al moeite met de afstand tot de lamp.

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hi KFK, ik begrijp je punt, maar zou ze wel een paar dagen minimaal voorgroeien om een mooi wortelstelsel te krijgen... an anders gewoon toppen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zijn behoorlijk volle dames geworden :)

Mooi mooi, ben benuwd, 30 dagen bloei pas, tijd zat voor ze :o

 

1,0 gr/W zal écht mooi zijn voor je eerste kweekje!!!!

Dan ben ik alleen bang dat dit je hobby wordt tot de dood jullie scheidt,

maar denk dat dat nu al zover is, is het niet? :o

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites
hi Leo S :) dankje voor de complimenten.

 

de amnees schiet wel snel de lucht in, ik weet niet wat de Jack Hammer doet maar als die een beetje op de Amnesia lijkt zal die ook wel gaan als een raket :o

 

ik weet natuurlijk niet hoeveel ''hoogte'' je hebt anders zou ik gaan toppen... dat doe ik de volgende keer ook.

 

veel suc6

 

dankje :)

mn hoogte is 2,10m, maar toppen ga ik sowieso doen (ik hou me aan het gedoogbeleid namelijk) icm scrog.

door die jack zal die wel wat lager blijven en wat voller worden denk ik. We zien het wel. Ze zijn net aan het ontkiemen dus ik moet nog wel een tijdje :o

 

jij ook veel succes nog!

Share this post


Link to post
Share on other sites
hi KFK, ik begrijp je punt, maar zou ze wel een paar dagen minimaal voorgroeien om een mooi wortelstelsel te krijgen... an anders gewoon toppen.

 

 

De plant maakt tijdens de eerste weken bloei nog genoeg wortels aan.

Kijk bijv maar naar 12/12 kweken die groeien ook geen wortels voor en zitten er vol mee.

 

Dus ik denk dat kfk wel gelijk heb dat je die amnezen na 2 dagen al kan laten bloeien.

Je kan een gewortelde stek ook gelijk al op 12/12 zetten.

 

:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

hi Michael, die 12/12 kweekjes waar jij het over hebt zijn wel ''zaad'' kweken dat is toch anders als met een stekje.

 

zaad heeft een penwortel, steks niet.

 

zaad groeid op 12/12 gewoon door tot een bepaalde grote en gaat dan pas in de bloei.

 

daarom beginnen ze toch ook pas te tellen met de bloeiweken als ze de eerste haartjes zien [ongeveer na 2,5 week]

 

een zaad ronde duurt ook altijd langer als een ronde met steks. [zelfde soort]

 

als je een stek direct op 12/12 zet blijven ze echt klein, dus het wortelstelsel ook.

 

:o :o

 

 

maar als ze allemaal direct goed aanslaan zou 2 dagen op 18/6 ook wel kunnen denk ik.

 

maar waarom het risico nemen voor die 1 of 2 dagen het kan je wel veel grammen schelen.

 

gewoon toppen die hap :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zaad groeid (t) op 12/12 gewoon door tot een bepaalde grote en gaat dan pas in de bloei.

 

doen stekken dat niet dan? volgens mij wel hoor. :o

 

als je een stek direct op 12/12 zet blijven ze echt klein, dus het wortelstelsel ook.

Dat hoeft echt niet en de wortels groeien ook nog de eerste weken bloei. :o

 

Maar over het feit dat je beter wat langer kan voorgroeien klopt wel maar dit wil niet zeggen dat direct 12/12 niet gaat (bij haze ,gewortelde stek)

 

 

gr michael

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...