Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

storm01

Afzuiging?!?!

Recommended Posts

Beste mensen van het goede leven!!!

 

ik heb misschien een stomme vraag, stomme vragen bestaan niet toch?!

 

ik heb nu een afzuiger van 3000m3

deze heeft 2 inlaat gaten en 1 uitlaat.

ik heb in mijn secret garden 240x240x200

een carbonoriginal hangen van 1500m3

ik heb met een broekstuk die filter aangesloten op de afzuiger

 

maar is het nu niet zo dat dit niet klopt. ik trek met 3000m3 door een filter van 1500m3. raden jullie mij aan om nog een filter van 1500 te kopen en deze daar te hangen zodat ik die broekstuk niet hoeft te gebruiken maar dat ik op elke inlaat gat een filter heb aangesloten.

 

snappen jullie het nog een beetje,

 

raden jullie mij een carbonoriginal filter of een carbon active filter aan. qua prijs is de active 2x duurder.

 

in deze situatie is de tempratuur 32 graden aan de top van de plant onder een lamp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun je de afzuiger niet hlf laten draaien???

 

 

Voor de temperatuur kun je koude lucht via een slang onderin laten lopen, scheelt toch wat misschien

 

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja inderdaad ik heb het net op 30% gezet en de tempratuur blijft gewoon hetzelfde. hij trekt nu ook al koude lucht van onderaan de tent. maar ik ben bang dat als het weer warm word dat het mis kan gaan. maar ik denk niet meer dat het hiero zo warm zal worden meer. hoop het niet in ieder geval. het wordt bij de top van de planten steeds ongeveer 31.6 graden. is dit niet te warm?

Share this post


Link to post
Share on other sites

boven de 30 graden staan ze stil heb ik gelezen......ik lees veel ;)

ik probeer altijd daar onder te zitten.

Mischien nog een extra fan om je warmte onder je lamp weg te blazen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch iets te warm.

 

Keukenventilators kunnen wat koele lucht brengen. Misschie dat dat werkt. Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op je filtervraag kan ik je een antwoord geven.

Ga voor de Carboriginal een goed product al jaren op de markt en geen problemen.

Die zwitserse filters zijn erg duur en ik ben mensen tegengekomen die hem na 6 weken weggedaan hebben.

Mischien een leuke voor het test gedeelte van het forum.

 

1 Can

2 Carboriginal

3 Carbon Active

 

4 stinkbommetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja inderdaad het lijkt me ook net te warm. ik denk dat ik morgen maar een carbonoriginal erin ga hangen van 2000m3

 

dan heb ik een filter van 1500m3 en er een van 2000m3 met een afzuiger van 3000m3 is dit een goede combinatie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste storm als je 2 filters op een softbox aansluit met een broekstuk neem dan wel 2 gelijke filters 2x1500.

 

Over je temperatuur kan ik zeggen dat je bladtemperatuur altijd lager ligt als de omgevingstemperatuur.

De planten koelen zichzelf door verdamping.

Daarom is op een warme dag buiten het gras lekker koel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou ook gelijke filters nemen, op beide filters evenveel meters slang en gelijke bochten. Alleen zo zuigt elke filter evenveel lucht weg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...