Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Bubblegumspecial

Om Welke Tijd Kan Je Beginnen Met Kweken

Recommended Posts

Hallo ik heb nu al een keer 5 planten gekweekt waarvan er 2 overbleven

Dat waren volgends de omschrijving op deze site wel vrouwtjes

dat klopte ook maar een kwamen mini topjes aan waarmee je in het totaal een halve gram zou kunnen maken ..

Wellicht ligt het aan de timin dat ik ze plante

ik plante ze aan eind Juli ong 20 Juli

Mischien komt het wel door het wisselvallige weer van Nederland in de zomer dat de toppen niet groot zijn..?

zijn ze nu al uitgebloeid en wat is de ideale tijd om te beginnen..?

Ik heb Btw Jack Herrer zaadjes ferminized

dus zowieso als vrouwtjes..

maarja wat is dus de ideale tijd om te beginnen en kan iemand mij ook nog goede tips geven voor het buitenplanten..

 

Alvast bedankt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na ijsheiligen kan het in principe niet meer nachtvorsten, dus dan kun je ze buiten zetten.

Dat is dus na 15 mei.

 

Grtz ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zaad in de grond in april en na 18 mei kunnen de plantjes buiten.

 

maw als het niet meer vriest.

 

Hoe vroeger hoe beter hoe groter hoe meer opbrengst.

 

20Juli is vele te laat..dan kon je plant al een dikke meter hoog zijn ..

 

 

gr medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ze zijn nu ongeveer 75 CM en ze staan zeker 2 maanden

maar ik had gelezen dat als er steeltjes in de bladoksels ontstaan dat het een vrouwtje is dat hebben ze maar ern komt maar weinig wiet aan en ze groeien ook nit super..

 

zaad in de grond in april en na 18 mei kunnen de plantjes buiten.

 

maw als het niet meer vriest.

 

Hoe vroeger hoe beter hoe groter hoe meer opbrengst.

 

20Juli is vele te laat..dan kon je plant al een dikke meter hoog zijn ..

 

 

gr medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

jack herrer is een redelijk trage bloeier dus het is normaal dat je nu nog kleine topjes hebt maar als je nog een anderhalf maandje wacht dan heb je waarschijnlijk gewoon lekker knuppeltjes aan je plantjes zitten, succes

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zodra het niet meer vriest in de nacht kun je ze buiten planten. Ik laat de zaden rond Mei ontkiemen en eind mei kunnen ze de grond in :(

Dit ligt per wietje natuurlijk verschillend, maar Jack Herrer is geschikt om eind mei al de grond in te jagen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bloei lijkt me net begonnen bij je planten.

Lowrider (1 en 2) heeft een levensduur van een groffe 10 weken, als je ze half april zaait zijn ze eind juni begin juli klaar. Bloeien dus af op het hoogtepunt van de zon dan... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee dit is geen Jack herrer die ik nu heb weetik niet wat heb zijn een vrined gaf ze..

In elk geval ds neit ferminized

Enum ik heb ze nu al 2,5 maand en er zit amper iets aan het is dan waarschijnlijk iets aan de verzorging ofso..?

 

jack herrer is een redelijk trage bloeier dus het is normaal dat je nu nog kleine topjes hebt maar als je nog een anderhalf maandje wacht dan heb je waarschijnlijk gewoon lekker knuppeltjes aan je plantjes zitten, succes

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Als we nu foto's konden zien, dat praat een stuk makkelijker.

 

Iemand heeft zelfs heel netjes een link naar hoe je foto's moet plaatsen gepost.

 

groeten,

 

Mitnick

Share this post


Link to post
Share on other sites

stel dat die foto recent was en dat het nu ongeveer half april was... dan zou je nog ff moeten laten doorgroeien en na ijsheiligen gelijk in de volle grond of een flinke kuip. Start begin april met zaaien in potjes... kijk welke het grootst en sterks en mooist zijn en gooi die dan de volle grond in. Dan worden ze behoorlijk dik en groot en kan je rond deze tijd van het jaar een lekker wietje oogsten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
stel dat die foto recent was en dat het nu ongeveer half april was... dan zou je nog ff moeten laten doorgroeien en na ijsheiligen gelijk in de volle grond of een flinke kuip. Start begin april met zaaien in potjes... kijk welke het grootst en sterks en mooist zijn en gooi die dan de volle grond in. Dan worden ze behoorlijk dik en groot en kan je rond deze tijd van het jaar een lekker wietje oogsten.

oogsten midden augustus in volle grond zonder verduisteren?? ;)

welk soortje mag dat wezen? :(

 

grtj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha zou idd mooi zijn ja. Omdat ik ff naar buiten keek was ik vergeten dat we idd nog in de zomer zitten. Ik bedoelde zo rond september-oktober ongeveer.

 

OffTopic: Dat kloteweer is echt helemaal nergens goed voor:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga zelf volgend jaar proberen om in de 1e of 2e week van april te beginnen met me buitenkweek dan ga ik eerst de stekken paar weken voor het raam zetten en daarna in 65L kuipen Plaatsen

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@the phenom,ga je dan weer verduisteren?

zien er nu super uit.

 

gtrj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...