Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Bl0wer

Madonna selectie

Recommended Posts

Nou dat ene mongooltje niet meer hahaha

De rare plantjes heb ik allemaal verwijderd om de rest meer ruimte te geven.

 

Groet WeeDJunkY

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit gaat je verdomd goed af dude.

Ik kom snel de mannetjes bekijken

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb gisteren avond nog even goed naar mijn plantjes gekeken

en denk dat je idd heel snel langs moet komen

want de eerste balletjes laat die volgens mij al zien maar is te lang geleden voor WeeDJunkY dat die met zaad heeft gekweekt dus weet het niet zeker

heb dus gewoon jou hulp nodig hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben vandaag op jacht geweest en heb de eerste 8 lege potten ( dit waren dus potten waar 3 mannen in zaten )

en dus 87 mannelijke planten verwijderd hier zaten ook nog wat rare en vage planten tussen

Het ziet er nu uit als een slachveld en hoop dat dat snel weer dichtgroeit

Jammere vind ik altijd dat je denkt een heeel mooi vrouwtje te hebben en dat het dan toch weer blijkt zown ellendige vent te zijn haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben dan wel benieuwd hoeveel potten je over houdt met 3 vrouwtjes! Ga je voor 1 plant per pot of laat je er desnoods 3 per pot staan? heb ergens in een verslag van Midian gezien dat hij 2 planten in een pot had staan die per plant evenveel opleverde als een plant in 1 pot! Was een Shack grow geloof ik!

 

Gr. BleZZzZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als er meerdere per pot staan laat ik ze in eerste instantie staan eerst maar eens kijkken hoeveel potten er totaal leeg gaan komen.

misschien dat ik ze als er 2 staan wat over de lege ruimte`s heen kan trekken we zullen zien.

1 ding is zeker voor mij volgende keer weer gewoon stekken kan het niet over me hart verkrijgen zown vuilniszak met mooie wiet plantjes weg te gooien

zeker ook omdat het er zo veel waren haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er mooi uit :P lekker groene jungle.

 

(Ik word echt helemaal gek van jou avatar WeedJunky :wave: niet te lang naar kijken :lol:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe sokkie, right.

Misschien dat dat kleine freak plantje ook te lang naar de avatar gekeken heeft.

Mooi veldje,man. mss wat buigen om het wat gelijkmatig dichter te krijgen?

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar is die ook op uitgezocht haha

ik keek er zelf ook iets te lang naar en had zo iets van dit is hem ! (die avatar dan he )

 

Ik ga alles proberen om het veldje dicht te krijgen

maar denk dat het vanzelf wel gaat gebeuren

groeien op dit moment zo hard dat als ik er 2 uit 1 pot weg haal

het binnen een week weer dicht zit

Share this post


Link to post
Share on other sites

heey Weed Junky

 

Ziet er goed uit man

 

Succes met de Madonna's

 

enne je zegt volgende keer weer gewoon stekken .... eerst maar eens de opbrengst afwachten mischien dat je dan een andere conclusie trekt :wave:

 

Laters Da Dende

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk niet dat de opbrengst er mee te maken heeft of je stekken of zaadplanten gebruikt

maar meer de kwaliteit van de plant die natuurlijk van een stek van een super moeder net zo goed zo niet beter kan zijn als uit zaad

Maar denk dat het meer voor me eigen gemoedsrust is ik weet graag van te voren hoeveel dames ik in me hokje heb staan

en vind dit allemaal ook wel erg lang duren.

 

Grtz WeeDJunkY

Share this post


Link to post
Share on other sites

JO

 

Kwalteit van de plant zegt toch net meer over de opbrengst, of het nu uit een stek of zaadje voorkomt die dame.

Je hebt geen beestjes, TMV, wortelrot, slappe stekken, moet niet wachten op stekboer.....maar mooie plantjes, in het begin gaat het wat traag, maar daarna gaan ze als een raket!!!

 

Dat zij ik ook, de eerste kweek, gelijk op 12/12 uit zaad eens het boven was... was men beste ronde tot nu toe zonder prob's

enkel het duurt ietsje langer... komt traag op gang.

 

K ben benieuwd wat je op het einde van deze kweek gaat zeggen :wave: ( :P denk ik) :lol:

 

mazzel

 

ps; vette avatar

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ tuinkabouter Ik ben ook heel erg benieuwd wat ik aan het einde van de ronde ga zeggen als het idd me beste ronde zou worden

dan moet ik er nog even goed over nadenken............

 

Vandaag nog maar even een paar mannen er uitgehaald denk dat er nu in totaal zown 110 planten verwijderd zijn van de 240 dit waren de rare planten en de mannen vermoed dat er nu niet veel meer naaar voren gaan komen en dus wel een heel eind alleen nog maar vrouwen over heb

enige wat jammer is dat ik al pot of 8 weg heb moetten halen aan de andere kant alleen maar meer ruimte voor de planten die nu idd toch wel

heel erg hard gaan en nog maar weinig tekenen van vrouwelijk bloei geven echt nog maar 1 of 2 witte haren per plantje dus die groeien ook nog wel even door.....

 

Hier nog wat foto`s van hoe het er nu uitziet.

 

med_gallery_6235_6193_644666.jpg

med_gallery_6235_6193_1965946.jpg

med_gallery_6235_6193_1102092.jpg

med_gallery_6235_6193_1726716.jpg

med_gallery_6235_6193_2092228.jpg

med_gallery_6235_6193_2087224.jpg

med_gallery_6235_6193_1845429.jpg

 

Dit was het weer voor even al het commentaar is weer welkom.

 

Groet WJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

JO

 

Dit gaat nu idd zeer hard gaan! ach 8 potten minder pff

Door dat ze zo kort bij elkaar staan schieten ze snel vermoed ik... (weet dat je lui bent :P )maar misschien is het een goed idee om wat te sorteren op lengte onder de verschillende lampen. Want nu gaan wss de kleinere feno's niet tot uiting komen door de concurrentie van de langere. Dit zou mooier zijn om te zien natuurlijk :D Nee je ziet maar, maar denk dat dat in grammen ook wel beter uitpakt , wat egaler veldje, alle plantjes beter aan zen trekken laten komen.. :lol: wat ik zelf zou doen denk ik, niks kritiek natuurlijk :wave:

 

ziet er goed uit.

Net zal nog wel handig zijn met die harskluiven in spee :D

 

mazzel

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ tuinkabouter ik was al van plan om van het weekend nog 1 keer goed opzoek naar mannen te gaan en daarna gelijk alles indelen op lengte

net gebruik ik niet ik ondersteun die kaarsen wel met een bamboostokje....

Net heb ik slechte ervaringen mee als er paar gaan gaan ze allemaal hahaha

 

Groet WeeDJunkY

Share this post


Link to post
Share on other sites

Madonna, zucht, lijkt me lekker man, :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag zondag een lekker lui dag en even wat aan het spelen met de camera ik wilde ze er toch bij zetten

want foto`s zijn zo veel mooier als het licht uit is in de ruimte

 

med_gallery_6235_6315_1464818.jpg

med_gallery_6235_6315_2371262.jpg

med_gallery_6235_6315_2572765.jpg

med_gallery_6235_6315_899854.jpg

med_gallery_6235_6315_1818260.jpg

med_gallery_6235_6315_2638172.jpg

 

 

Zoals jullie kunnen zien zijn de dames al begonnen met bloeien kan niet wachten tot dit wat leuke vormen gaat aannemen.

 

Al het commentaar is weer welkom

 

Groet WeeDJunkY

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi blad WDJY, kun je ook eens een mooie overzichtsfoto maken van het hele veld, dat zou ik wel heel tof vinden!!!

 

Groetjes,

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie kappen!

 

Mooi veldje,

 

Succes!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteren avond maar even de tijd genomen om alles nog 1 keer goed na te kijkken gelijk de planten van boven tot onder een keer goed

ingespoten met bac plant vitality en er wat stokken naast gezet om het hopelijk komende gewicht te helpen dragen.

Daarna nog een keer gewaterd met Sannie`s bacto en wat yucca.

 

med_gallery_6235_6315_1712804.jpg

med_gallery_6235_6315_295697.jpg

med_gallery_6235_6315_1858350.jpg

med_gallery_6235_6315_2798370.jpg

med_gallery_6235_6315_3334330.jpg

 

Dit was het weer voor deze week commentaar en opmerkingen zijn weer welkom.

 

Groet WeeDJunkY

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...