Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Editorial: Bedrocan - Mediwiet Van Groningse Bodem

Recommended Posts

Fagron?

Die naam ken ik niet, zijn dat de hydro medi cowboys die aanleveren dan?

 

Als je thuis voor € 3/gr een primo medi wietje kan produceren (niet eens clockwise draaien) waarom moet er dan 'ergens' zoveel aan de strijkstok blijven hangen over de rug/nek wat dan ook van de patient nog steeds, dat ze eraan verdienen ok, maar elke schakel een keer over de kop zowat is echt geen zorg maar noem ik uitbuiting en maakt verdere ontwikkeling/ nieuwe toetreders tot de markt zo goed als onmogelijk :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thuis kweken is niet voor iedereen, daarnaast blijft het in feitte wettelijk illegaal. Alleen bedrijven kunnen een ontheffing voor de opiumwet aanvragen, particulieren niet. Niet iedereen wil/kan een risico lopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is er in Nederland maar 1 die beslist of je het wel of niet mag in dien zelfvoorzienend medicinaal kweker en behorend tot 1 der 4 categorieen waarvoor cannabis voorgeschreven kan worden.

Een rechter zal je eerder volledig in het gelijk stellen (met een goede advocaat die je hebt ingeschakeld) en je ook nog briefje meegeven dat je de kosten af kan trekken vd belasting en dat de woningbowu en de rest de pot op kan :D

het erop aan laten komen of zelf planten kunnen/willen verzorgen is een 2e natuurlijk.

 

Als je recht op een goed medicijn je wordt ontzegt dan moet je je eigen belang maar boven het algemeen belang stellen soms

 

Die medi wiet kwekerij was overigens bijna opgedoekt.. t'is dat ze zijn gaan exporteren en dat dat loopt maar anders.. en waarom.. bracht niks op.. vanuit welk oogpunt dan een medicijn vraag ik me af waar al geen patenten spelen etc omdat het een plant is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar baseer je dit op? Zijn er veel van dit soort uitspraken geweest?

Elders op het forum staat er wat over een uitzonderingsregel bij een medische noodsituatie, ook interessant om dat eens verder uit te zoeken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed zoeken online in rechterlijke uitspraken, veel zijn het er inderdaad niet.

Ik ben ze in de loop der jaren een keer of 3 tegen gekomen, Moorlag, die mevrowu en nog 1 die mocht blijven wonen maar ook genoeg van invaliden die hun huis uit gezet werden ed :lol: :rofl

 

let wel... de rechter zal per zaak beslissen, alles wat je leest is GEEN jurisprudentie (helaas) maar kun je wel meenemen in overweging om toch zelf in je medicijn te gaan voorzien.

 

ik kon volop aan de medicatie met wat ik heb.. liever 1st mijn eigen medicijn wat me niet sloopt, dat andere kan altijd nog mocht het nodig zijn en ondanks dikke shite is mijn kwaliteit van leven toch nog van een dusdanig nivo dat ik de dagen doorkom, mooi he cannabis :D

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...