Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
sytoX

Hoelang Met 5 Gr?

Recommended Posts

Hoelang kom je toe met 5 GR?

 

ik wil ff wete hoelang jullie toekome met 5gr, ik ben binnekort 18, maar heb geen zin om elke week naar roosendaal te gaan.

stel je rookt elk weekend, een joint met tabak en weed, hoelang kom je dan toe met 5 gr?

Share this post


Link to post
Share on other sites

reken zelf

een lekkere joint gaat ongeveer 0.5 gram in (hangt natuurlijk af per persoon)

dus 10 joints

1 joint per week

10 weken

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben een gematigde smoker en doe met een zakkie 5gr een maand...

grtz peter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rol 15-20 joints uit 5 gram...Maar ik rook er normaal ook wel meer dan één per week ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

rock fever volgens mij rook jij shag met een beetje wiet in plaats van wiet met een beetje shag maar goed ieder z'n ding. Ik zou er 8 a 10 toeters uit halen. Dus in jou geval 8 a 10 weken.

 

 

Schaapie

 

 

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik smoor dagelijks (+/- 10 joints per week) en ik verbruik ongeveer 1,5 gr per week. Ligt er gewoon aan welke soort wiet je smoort en hoeveel jij persoonlijk nodig hebt om het effect te halen dat jij zelf leuk vindt.

Overigens, die 5 gr is enkel sluitend te controleren per coffeeshop en per dag. Er zijn een stuk of zes coffeeshops in Roosendaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ligt helemaal aan jezelf, hoe je erachter komt?

 

Koop 5 gram en kijk hoelang je ermee doet ;)

 

Af en toe rook ik dat ook rustig op een avond.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd , kopen en zelf ontdekken . Iedereen rolt zijn joints verschillend kwa hoeveelheid . Ik doe met 5 Gram ongeveer een goed maandje . Elke dag van het weekend + in de week soms eens 1Tje . Soms wat meer , soms wat minder .

 

Is voor iedereen verschillend ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
rock fever volgens mij rook jij shag met een beetje wiet in plaats van wiet met een beetje shag maar goed ieder z'n ding. Ik zou er 8 a 10 toeters uit halen. Dus in jou geval 8 a 10 weken.

 

 

Schaapie

 

 

 

;)

 

 

Mja,ik wordt stoned van die hoeveelheid, dus ik zie geen nut van er meer tussen te doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tijdens een normale werkweek kom ik toch zeker een dag of 3 a 4 toe, als het vakantie is dan is de 5gr op 1 a 2 dagen. Waarschijnlijk omdat je niets te doen hebt, en al sneller een joint draait uit verveling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb in een maand 100 gr opgerookt, maar dat was juist na men oogst. ;) nu rook ik elke dag nog 4 a 5 joints. dus 2.0g per dag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Back on topic pls, ik verbruik dat op een slechte dag ... anders kom ik met 3gr toe. Medi gebruik wel meegerekend ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind het maar ziek, dat je 5 gram in 1-3 dagen oprookt... 1 joint op een week is meer als genoeg voor mij, hele dagen stonen kan misschien wel fijn zijn, maar je verliest er je leven door ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sja, ligt inderdaad voornamelijk aan de hoeveelheid in 1 joint. Heb geen idee hoeveel ik gebruik per joint, weet alleen dat ik met een zakje van 4-5 gram maximaal 4 dagen doe. Heb er echter wel eens 6-7 dagen mee gedaan, koop altijd een voordeelzak skunk (crap natuurlijk) voor 17 euro, en dat verschilt echt enorm veel in kwaliteit/hoeveelheid elke keer. Heb wel eens spul gehad waar ik alleen maar koppijn van kreeg en verder niks voelde, maar heb ook wel eens een volle 5 gram zak van degelijke kwaliteit gescored.

Edited by Stance

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe er 4 dagen mee. ik Rook door de week elke avond 1 joint en stop er meestal bijna een halve gram in. Maar als ik vrij ben of het is weekend dan doe ik er zoms maar 2 dagen mee. Hangt helemaal van jezelf af :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe hooguit 3 dagen met een 5gram zak.. draai er ong. 10 uit en rook elke dag zeker 3/4.. in het weekend overleefd een 5gram zak nog geen 2 dagen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik me afvraag is, zouden jullie niet gewoon even lekker stoned zijn moesten jullie wat minder tussen jullie joint draaien? Ik vind een halve gram persoonlijk veel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De een vind een halve gram in een joint veel, de ander niet. Zelf draai ik graag een joint met minimaal 0,5gr erin, met minder is het effect vaak snel uitgewerkt. Tis zoiets als bier drinken; 3 glaasjes zijn aardig, maar bij de 10 word het echt leuk ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm 5gr ga lang mee bij mij ;) ik smoke niet zo veel, dus pakt da ik er zeker een maand of 2 mee toekom tenzij dat ik op een festival zit dan is het op in 2-3 dagen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik jointje rol zorg ik ervoor dat er meer dan 0.5 inzit

ik doe iets van 90/10 wiet/tabak

als ik me jointje doorgeef aan gelijk wie, begint ie gelijk te kuchen en hoesten

de meeste zijn zo weg als iets na het proeven

wanneer ik dan een joint in me handen krijg, geef ik hem na de eerste trek meestal terug door

ik braak van die tabak-joints, van die dikke petards waar de nicotine gewoon afdruipt

jek vint, ni normaal

on topic; met 5gr doe ik ong een 5tal dagen, hangt ervan af, soms rook ik 1 joint per dag, soms geen en soms 5

maar liggen heb ik er altijd, kan niet tegen het idee dat er niets meer ligt in me schoendoos ;)

grtz snow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe met 5 gr hasj 3 weken..

hoeveel joints dat zijn dat weet ik niet. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...