Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Mr-bobo

: Naar Outdoor Vragen :voorbereiding Volgend Jaar Vragen!

Recommended Posts

geachte kweekers!

 

Volgend jaar wil ik graag een guerilla kweek maken.

Vlak bij ons aan de bos rand is genoeg plek! Een nadeel er ligt klei.

Is dat erg om te kweken in klei? Want het lijkt mij niet echt handig met je wortels.

 

Dan nog iets ik doe het met 2 vrienden van mij en ik heb een budget van 150 euro.

Wat moet ik kopen stekjes of zaadjes?

 

 

Toen hadden we het over het volgende: Hoe drogen wij de toppen?

Vriend van mij bedacht om een kast ergens vandaan te halen en daar de toppen in te hangen en in de grond te begraven op ze zij.

 

 

Hoe denken jullie hierover?

 

Dankje wel alvast!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je zo'n ding kan regelen wat ventilatie in busjes regelt via het dak en wind !!! heeft het drogen een kans van slagen tenzij ze je plek vinden !!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je zo'n ding kan regelen wat ventilatie in busjes regelt via het dak en wind !!! heeft het drogen een kans van slagen tenzij ze je plek vinden !!

 

 

Hmm oke , Maar je kan bijvoorbeeld niet 4 gaten in elk hoek en dan pvc buis gebruiken ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het beste is een plek te gebruiken in de buurt van brandnetels, dat is goede grond want cannabis schijnt verre famillie van de brandnetel te zijn.

Verder zou ik voor elke plant een gat maken van ongeveer 10 liter en die vullen met grond van de growshop.

 

Zaden of stekken is moeilijk te zeggen, hoeveel ruimte heb je? Heb je de gelegenheid om thuis zaden te ontkiemen? Is er een growshop of stekkenboer in de buurt die stekjes verkoopt? enzovoort.

 

Als ik je een tip mag geven: begin volgend jaar op tijd! Dus niet in juli ofzo maar al eind april/begin mei!

 

 

Groeten Cronic ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...